ما یه عمر برایِ سهروز زیر آفتاب موندن تنت گریه میکنیم، ولی بمیریم برای کسی که حتی بعد از تدفینش، مزارش بدون سرپناه زیرِ آفتابه :) #معزالمومنین
اولش خیلی ناراحت شدم که
حسِ من به تو ، حسِ تو به من
نیست. اما بعد فهمیدم راهِ دیگهای
هم هست. بیاحساس بودن به تو!
دوستداشتن و محبت و عشقِ حقیقی حسِ ضعف به آدم نمیده! چون اساسا کار این احساسات رشد و ترقیة. حالا شما هي عزت خودت رو پامال کن عزیزم.
توی اولین دیدارمون، چون حریمامنت پُر از زوار بود ما رو توی بخش گمشدگان پناه دادی. به حکم یه نمازمغربوعشاء و شنیدنِ اذان طاقتفرسای موذنهای داغدار حرم :)