اولش خیلی ناراحت شدم که
حسِ من به تو ، حسِ تو به من
نیست. اما بعد فهمیدم راهِ دیگهای
هم هست. بیاحساس بودن به تو!
دوستداشتن و محبت و عشقِ حقیقی حسِ ضعف به آدم نمیده! چون اساسا کار این احساسات رشد و ترقیة. حالا شما هي عزت خودت رو پامال کن عزیزم.
توی اولین دیدارمون، چون حریمامنت پُر از زوار بود ما رو توی بخش گمشدگان پناه دادی. به حکم یه نمازمغربوعشاء و شنیدنِ اذان طاقتفرسای موذنهای داغدار حرم :)
. اوهام .
توی اولین دیدارمون، چون حریمامنت پُر از زوار بود ما رو توی بخش گمشدگان پناه دادی. به حکم یه نمازمغر
دمدر هم بگی دمدر نشینت میشیم،
گوشه نشینت میشیم،
کنج نشینت میشیم،
فقط بگو!
تو زودتر از همه فهمیدی من کیم و چجوری آدمیم، چی نیاز دارم و ضعفم چیه. موضوع حرفم چیه. چمه. چی میخوام. ممنون که فهمیدی!