. اوهام .
#یاد 2 . امروز برگشتی ؛ نگام کردی . عمیقهم نگاه کردی . خب راستش من شجااع نیستم! حتی نگاهمو دزدیدم
# یاد 3 .
https://eitaa.com/yek_habbe_nur/5052 .
چه اشکالی دارد بگویم ؟ چرا نگویم ؟
بگذارید بگویم که من فکرمیکردم فرهنگمقاومت در وطنم و در میان زنان و دختران سرزمینم به خوشبینانهترین حالت فقط یکدرصد از بین رفته. هرآنچه از مقاومت باقی مانده در آنسوی این مرزهایِ زمینی است. هرآنچه از صلابت است فقط بین آنهاییست که ایثار کردهاند. در این نسل و این دهه نمیتوانم بانوانی با مقاومت بانوانِ هشتسال دفاعمقدس پیدا کنم! هرچه بوده گذشته. اگر هم هست کمتر است از آن خانومهایی که در میدان جنگ در غزه و لبنان حاضرند.
اما حالا میگویم که نه! مقاومت خارج از مرز اسلام بیمعنیست. نه خارج از مرزهای زمینی. اسلام یعنی مقاومت. یعنی شعبابیطالب! هست و بوده و خواهد بود. اشتباه میکردم.
یهجاهایی دلمون میخواد از دنیا و
پستیهاش سرمون رو روی دامن مادرمون بزاریم و فقط گریه کنیم!
مطلقا فقط گریه. بدون هیچ کلامی.
به قول اون شعره ؛
پیشِ تو کجا کار به گفتار رسیده ؟
و عجب مادری .. عجب مادری داریم ما!
این روزا از اون روزاییه که دوست دارم وقتم خالی بشه، از همهچی بزنم بجز درسم.
بعدش خسته خسته، با تنی که دیگه نا نداره، با چشمای قرمز شده، با یه صدای گرفته، خودمو جلوی خیمت برسونم.
اونجا که شاعر گفت ؛
لااقل کاش دمِ خیمهی تو جان بدهیم!
برسم به اونجایی که روم بشه بخونم ؛
دیگه راهی نمونده، هِی خودم رو میکشونم.
دستمو بگیر بتونم، که خودم رو برسونم : )❤️🩹. #شهیدالعزیز
دارم فکرمیکنم اگه تو جایِ من بودی ؟ اگه به توام اون حرفو میگفتن ؟ اونوقت تو چیکار میکردی ؟
اه حتی نمیدونم چقد درسته که حالم اینطوری شده بابت اون حرف.
حتی امروز داشتم فکرمیکردم اگه فلانی هم باورش بشه دیگه برام اهمیتی نداره.