آه ؛
نمیتوان از تو با کسی سخن گفت.
سخت است. انگار کلماتم برایشان
ناآشناست. گویی متوجه زبان من
نمیشوند. من میگویم اما انگار در
هیاهویی گیر افتادهام یا شاید گیر
افتادهاند که صدایم را نمیشنوند.
کلمات برایشان واضح نیست.
مفهوم نیست.
چه کنم ؟ چه میتوانم بکنم ؟
تو بودی سرت را پایین میانداختی
و میخندیدی و رد میشدی برادر!
تو بودی همین کار را میکردی.
بعد خودت را راضی میکردی که
" آنکهبایدببیندمیبیند "
عجب دلی داری! چقدر صبوری.
برادر از این اقیانوس آرام صبرت،
قطرهای میانِ دستان کوچک من
بههنگامهی قنوت بیانداز.
من میترسم. چیست این دغدغهها ؟
کجا رفته آن دردها ؟ چرا هرطور
میخواهم زمینی فکرنکنم آدمها برایم
مشکل میتراشند ؟
شاید هم خودم را میتراشند.
تکلیف چیست برادر ؟ چه کنم ؟
هرچه تو بگویی پیشپیش از من بشنو
" سمعاوطاعتا "
بهقول دیوار ورودی آنجا که نوشته بود
" راه نشانم بده! "
. اوهام .
اینا دیالوگاییه که اونروزا شنیدم ؛ اما، بهترین دیالوگی که شنیدم ؟ - ای قربونت آقا!♥️
- آجیجون درست تموم شده ؟
+ نع. درس هیچوقت بهوجود نیومده و از بین نمیره، فقط از کتابی به کتاب دیگه، روزی به روز دیگه تبدیل میشه!
صبح زود بیدار شدن تاثییر مستقیم روی رفتارم با خودم داره. حس میکنم میتونم به خودم امیدوار باشم.
حتی اگه وعدهصادق3 هم همین امروز و فردا انجام بشه بازم جنابکاظمقلمچی یه آزمون از جیبش بیرون میاره و خبری از لغو نیست 🙏🏻✨ .
ما مذهبیا چمون شده ؟ هنوز دعواهای انتخاباتی داریم ؟ باباااا اولویت کو په :))))))))
اونا هم دقیقا همینو میخوان. همینکه عصبیم کنن. وقتم رو پر کنن. ذهنم و درگیر کنن. تا نتونم!
و من ؟ من متاسفانه ۳۰ درصد باهاشون همکاری کردم.🧑🏻🦯
الان دقیقا همونجاییم که
سیدرضانریمانی گفت ؛
هرزمانیدردیارمحسِغربتمیکنم..
ولی دقیقا اونجایی نیستم که گفت ؛
میروممشهدسهروزیاستراحتمیکنم:)❤️🔥
هدایت شده از اتلوفوبیا.
حسینستودهمندرداوردم_2024_10_29_20_17_25_135.mp3
زمان:
حجم:
5.5M