الان دقیقا همونجاییم که
سیدرضانریمانی گفت ؛
هرزمانیدردیارمحسِغربتمیکنم..
ولی دقیقا اونجایی نیستم که گفت ؛
میروممشهدسهروزیاستراحتمیکنم:)❤️🔥
هدایت شده از اتلوفوبیا.
حسینستودهمندرداوردم_2024_10_29_20_17_25_135.mp3
زمان:
حجم:
5.5M
سید، ما نهتنها انتقام شهادتت رو از اون رژیممنحوس میگیریم، بلکه بابت تکتک ثانیههای جبههمقاومت بعد از شهادت
شما هم براشون برنامه داریم.
ما جوونا ؛ همون بچهایی هستیم که
قبلتر نمیدونستیم برای چی،
بر سر کی فریاد میزنی!
اما حالا هرکدوممون فریادهای شما
بعد از ٦مهر١٤٠٣ بر سر رژیماستکباریم.
. اوهام .
و مدحِ او ؛ علیابنابیطالب! که خون میان رگهایم را بهجریان میاندازد :) #ابانا
هروقت میام از یهلفظ دیگه بهجای امیرالمومنین برای مولا استفاده کنم احساس میکنم که بیلطفیه. ناقصه.
اصلا خجالت میکشم،
با خودم میگم مگه من
چقد نوکریتو کردم که راحت
اسم و نسبت رو بیارم ؟:)💙
مگه من چقد برای تو زندگی کردم که بتونم توی زندگیم لفظ دیگهای جُز امیرالمومنین صدات بزنم آقا ؟:)
. اوهام .
هروقت میام از یهلفظ دیگه بهجای امیرالمومنین برای مولا استفاده کنم احساس میکنم که بیلطفیه. ناقصه.
اگه زبونم گشت ؛ بهت میگم بابا :))))✨