روضه24882-attachment-ذکر توسل جانسوز _ ویژۀ ایام فاطمیه و شهادت حضرتِ زهرا سلام الله علیها فاطمیه 96_کربلایی مهدی رسولی.mp3
زمان:
حجم:
661.6K
بهیاد شبهایی که زانوبهبغل گرفتی،
با گوشه آستین اشک یتیمی پاک کردی..
آقا مگه اونموقع چندسالت بود که
اونهمه غم رو تنهایی به دوش کشیدی ؟
ما دستهجمعی هم که گریه میکنیم
تاب و تحمل نداریم. بار روضه
مادر از دوش هیچکس برداشته نمیشه..
یهشعری داریم میگه ؛
گیرم این گریه به دردِ صف محشر نخورد،
گریه کردم که فقط زخم تنت خوب شود!
. اوهام .
یهشعری داریم میگه ؛ گیرم این گریه به دردِ صف محشر نخورد، گریه کردم که فقط زخم تنت خوب شود!
ولی تنها زخمی که هیچوقت با گریه ماها خوب نمیشه زخم فاطمیهست. که تا خود ظهور همه بچهشیعهها توی قلبشون اون جراحت رو دارن.