✨اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَى الاَْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللَّهِ اَبَداً ما بَقیتُ وَ بَقِىَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ وَ لاجَعَلَهُ اللَّهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّى لِزِیارَتِکُمْ
اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ
وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ
وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ
وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْن
" صلیاللهعلیکیااباعبدالله"
اللهمارزقناکربلافیالاربعین...❤️🩹
خادمکانال:سید🏴
کپیباذکرلینککانالجایز👇
https://eitaa.com/OLADHOSIN
دراینکشاکشسخت، میانموتوحیات
امیدوصلتومارادلیلهرنفساست|💔
"صلیاللهعلیکیااباعبدالله"
اللهمارزقناکربلافیالاربعین...❤️🩹
خادمکانال:سید🏴
کپیباذکرلینککانالجایز👇
https://eitaa.com/OLADHOSIN
نوکرت مثل رقیه(س) مانده جا از قافله
حال این جامانده را جامانده میفهمد فقط
"صلیاللهعلیکیاباعبدالله"
اللهمارزقناکربلافیالاربعین...❤️🩹
خادمکانال:سید🏴
کپیباذکرلینککانالجایز👇
https://eitaa.com/OLADHOSIN
✨اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَى الاَْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللَّهِ اَبَداً ما بَقیتُ وَ بَقِىَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ وَ لاجَعَلَهُ اللَّهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّى لِزِیارَتِکُمْ
اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ
وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ
وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ
وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْن
" صلیاللهعلیکیااباعبدالله"
اللهمارزقناکربلافیالاربعین...❤️🩹
خادمکانال:سید🏴
کپیباذکرلینککانالجایز👇
https://eitaa.com/OLADHOSIN
ولیبگذریم
حتیخیالرسیدنبهصحنتمراجانبهلبممیکند
چهبرسدبهفراقت💔...
"صلیاللهعلیکیااباعبدالله"
اللهمارزقناکربلافیالاربعین...❤️🩹
خادمکانال:سید🏴
کپیباذکرلینککانالجایز👇
https://eitaa.com/OLADHOSIN
یهروزیکهحالمبهترشد . .
میامحرمتهمهچیوبراتتعریفمیکنم ؛
میگم : اینروزاچطورگذشت💔:)
آه...منالفراق...😢
"صلیاللهعلیکیااباعبدالله"
خادمکانال:سید🏴
کپیباذکرلینککانالجایز👇
https://eitaa.com/OLADHOSIN
همہ هستی من حضرت ارباب سلام
اۍ دلیلِ تپشِ این دلِ بیتاب سلام
✨اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَى الاَْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللَّهِ اَبَداً ما بَقیتُ وَ بَقِىَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ وَ لاجَعَلَهُ اللَّهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّى لِزِیارَتِکُمْ
اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ
وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ
وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ
وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْن
" صلیاللهعلیکیااباعبدالله"
5روزتااربعین💔😢
اللهمارزقناکربلافیالاربعین...❤️🩹
خادمکانال:سید🏴
کپیباذکرلینککانالجایز👇
https://eitaa.com/OLADHOSIN
کشتی نوح نشد منتظر هیچ کسی
این حسین است که با خود همه را خواهد برد
"صلیاللهعلیکیااباعبدالله"
5روزتااربعین...💔😢
اللهمارزقناکربلافیالاربعین...❤️🩹
خادمکانال:سید🏴
کپیباذکرلینککانالجایز👇
https://eitaa.com/OLADHOSIN
"اربعین"
.
💔حرف دل شما هم هست ؛ میدونم
🔸بِه هَر دَریٖ زَدَمْ کِهٖ…
🔸 أرْبَعٖیٖنْ حَرَمْ بٰاشَمْ
"صلیاللهعلیکیااباعبدالله"
اللهمارزقناکربلافیالاربعین...❤️🩹
خادمکانال:سید🏴
کپیباذکرلینککانالجایز👇
https://eitaa.com/OLADHOSIN
🚩 عُشّٰاقُالْحُسَیــــــــــــــــــــــــــــــــنْ»
ای آبروی من، کس و کارم، پناه من
سرمایهایم، تمامیِ دنیای من سلام
✨اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَى الاَْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللَّهِ اَبَداً ما بَقیتُ وَ بَقِىَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ وَ لاجَعَلَهُ اللَّهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّى لِزِیارَتِکُمْ
اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ
وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ
وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ
وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْن
" صلیاللهعلیکیااباعبدالله"
اللهمارزقناکربلافیالاربعین...❤️🩹
خادمکانال:سید🏴
کپیباذکرلینککانالجایز👇
https://eitaa.com/OLADHOSIN
آدم کہ عاشق میشود فکر خطر نیست
در عاشقے اصلاً ضرر مد نظر نیست . .
دَربِدَرۍ دارد بہ دنبالِ خودش عشق !
عاشق نبوده آنکسی که دربدَر نیست :)💔
👌زیارت اربعین با سختی شیرینی خاص خودش دارد...
" صلیاللهعلیکیااباعبدالله"
اللهمارزقناکربلافیالاربعین...❤️🩹
خادمکانال:سید🏴
کپیباذکرلینککانالجایز👇
https://eitaa.com/OLADHOSIN
2.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
منی که زندگیمو
برات کنار گذاشتم ....❤️
"صلیاللهعلیکیااباعبدالله"
اللهمارزقنازیارتالحسینفیالاربعین...❤️🩹
خادمکانال:سید🏴
کپیباذکرلینککانالجایز👇
https://eitaa.com/OLADHOSIN