همہ هستی من حضرت ارباب سلام
اۍ دلیلِ تپشِ این دلِ بیتاب سلام
✨اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَى الاَْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللَّهِ اَبَداً ما بَقیتُ وَ بَقِىَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ وَ لاجَعَلَهُ اللَّهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّى لِزِیارَتِکُمْ
اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ
وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ
وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ
وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْن
" صلیاللهعلیکیااباعبدالله"
5روزتااربعین💔😢
اللهمارزقناکربلافیالاربعین...❤️🩹
خادمکانال:سید🏴
کپیباذکرلینککانالجایز👇
https://eitaa.com/OLADHOSIN
کشتی نوح نشد منتظر هیچ کسی
این حسین است که با خود همه را خواهد برد
"صلیاللهعلیکیااباعبدالله"
5روزتااربعین...💔😢
اللهمارزقناکربلافیالاربعین...❤️🩹
خادمکانال:سید🏴
کپیباذکرلینککانالجایز👇
https://eitaa.com/OLADHOSIN
"اربعین"
.
💔حرف دل شما هم هست ؛ میدونم
🔸بِه هَر دَریٖ زَدَمْ کِهٖ…
🔸 أرْبَعٖیٖنْ حَرَمْ بٰاشَمْ
"صلیاللهعلیکیااباعبدالله"
اللهمارزقناکربلافیالاربعین...❤️🩹
خادمکانال:سید🏴
کپیباذکرلینککانالجایز👇
https://eitaa.com/OLADHOSIN
🚩 عُشّٰاقُالْحُسَیــــــــــــــــــــــــــــــــنْ»
ای آبروی من، کس و کارم، پناه من
سرمایهایم، تمامیِ دنیای من سلام
✨اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَى الاَْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللَّهِ اَبَداً ما بَقیتُ وَ بَقِىَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ وَ لاجَعَلَهُ اللَّهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّى لِزِیارَتِکُمْ
اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ
وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ
وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ
وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْن
" صلیاللهعلیکیااباعبدالله"
اللهمارزقناکربلافیالاربعین...❤️🩹
خادمکانال:سید🏴
کپیباذکرلینککانالجایز👇
https://eitaa.com/OLADHOSIN
آدم کہ عاشق میشود فکر خطر نیست
در عاشقے اصلاً ضرر مد نظر نیست . .
دَربِدَرۍ دارد بہ دنبالِ خودش عشق !
عاشق نبوده آنکسی که دربدَر نیست :)💔
👌زیارت اربعین با سختی شیرینی خاص خودش دارد...
" صلیاللهعلیکیااباعبدالله"
اللهمارزقناکربلافیالاربعین...❤️🩹
خادمکانال:سید🏴
کپیباذکرلینککانالجایز👇
https://eitaa.com/OLADHOSIN
2.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
منی که زندگیمو
برات کنار گذاشتم ....❤️
"صلیاللهعلیکیااباعبدالله"
اللهمارزقنازیارتالحسینفیالاربعین...❤️🩹
خادمکانال:سید🏴
کپیباذکرلینککانالجایز👇
https://eitaa.com/OLADHOSIN
دست از دنیا اگر بردارم و فانی شوم
نیست ممکن از تو بردارم عزیزم یاحسین
✨اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَى الاَْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللَّهِ اَبَداً ما بَقیتُ وَ بَقِىَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ وَ لاجَعَلَهُ اللَّهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّى لِزِیارَتِکُمْ
اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ
وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ
وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ
وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْن
" صلیاللهعلیکیااباعبدالله"
اللهمارزقناکربلافیالاربعین...❤️🩹
خادمکانال:سید🏴
کپیباذکرلینککانالجایز👇
https://eitaa.com/OLADHOSIN
تاثیرِ اشک و گریه برایم چه میشود؟
این اربعین... وَ اینکه بیایم چه میشود؟
"زهراست" روضه خوانِ" شبِ جمعهٔ" حرم
حالا بگو که "کرب وبلایم" چه میشود؟
"صلیاللهعلیکیااباعبدالله"
3روزتااربعین🖤
اللهمارزقناکربلافیالاربعین...❤️🩹
خادمکانال:سید🏴
کپیباذکرلینککانالجایز👇
https://eitaa.com/OLADHOSIN
چه دعایی بهتر از این؟
اَلّلهُم اِستَعمِلنِی لِحُسَین و اُولادِهِ
خدایا منو خرج حسین (ع) و اولادش کن.
خوشابهحالکسانیامشب؛شبزیارتیارباببیکفندربینالحرمینهستند التماس دعا💔😢
اللهمارزقناکربلافیالاربعین...❤️🩹
خادمکانال:سید🏴
کپیباذکرلینککانالجایز👇
https://eitaa.com/OLADHOSIN
الاایساحلامیدسعیِعاشقاندریابکهما
کشتیدراینطوفانبهسودایتومیرانیم
✨اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَى الاَْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللَّهِ اَبَداً ما بَقیتُ وَ بَقِىَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ وَ لاجَعَلَهُ اللَّهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّى لِزِیارَتِکُمْ
اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ
وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ
وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ
وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْن
" صلیاللهعلیکیااباعبدالله"
اللهمارزقناکربلافیالاربعین...❤️🩹
خادمکانال:سید🏴
کپیباذکرلینککانالجایز👇
https://eitaa.com/OLADHOSIN
وصل شیرین نشود تا نبود درد فراق...❤️🩹
نمک عشق بجز درد و غم و هجران نیست😢
"صلیاللهعلیکیااباعبدالله"
اللهمارزقناکربلافیالاربعین...❤️🩹
خادمکانال:سید🏴
کپیباذکرلینککانالجایز👇
https://eitaa.com/OLADHOSIN