8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یا عباس
خودم منتت میکشم این بار
نکش منت
این مشک علمدار
بیدستکربلا؛دست مرا بگیر✋
"صلیاللهعلیکیااباعبدالله"
اربعینحسینیتسلیت🖤
اللهمارزقناکربلا...❤️🩹
خادمکانال:سید🏴
کپیباذکرلینککانالجایز👇
https://eitaa.com/OLADHOSIN
لطفی که کرده ای تو به من مادرم نکرد💔
ای مهربان تر از پدر و مادرم ؛حسین جان😢
"صلیاللهعلیکیااباعبدالله"
اللهمارزقناکربلا...❤️🩹
خادمکانال:سید🏴
کپیباذکرلینککانالجایز👇
https://eitaa.com/OLADHOSIN
با عشق حسین هر که سر و کار ندارد
خشکیده نهالیست، پر و بال ندارد
ما غرق گناهیم و ز آتش نهراسیم
آتش به محبان حسین کار ندارد
"اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ"
اللهمارزقناکربلا...❤️🩹
خادمکانال:سید🏴
کپیباذکرلینککانالجایز👇
https://eitaa.com/OLADHOSIN
گُفتَم:خِیلیدوست
دارَمبِرَمڪَربَلا
گُفت:کَربَلانَرَفتنیهدَردِه
کَربَلارَفتنهِزار،دَرد
گُفتَم:چِرا؟
گُفت:اَگِهبِرےدیگِهنِمیتونی
اَزَشدِلبِڪَنی):🥺💔
"صلیاللهعلیکیااباعبدالله"
اللهمارزقناکربلا...❤️🩹
خادمکانال:سید🏴
کپیباذکرلینککانالجایز👇
https://eitaa.com/OLADHOSIN
✨اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَى الاَْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللَّهِ اَبَداً ما بَقیتُ وَ بَقِىَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ وَ لاجَعَلَهُ اللَّهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّى لِزِیارَتِکُمْ
اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ
وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ
وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ
وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْن
" صلیاللهعلیکیااباعبدالله"
اللهمارزقناکربلا...❤️🩹
خادمکانال:سید🏴
کپیباذکرلینککانالجایز👇
https://eitaa.com/OLADHOSIN
امام صادق علیه السلام :
هنگام یادکردن امام حسین علیه السلام ۳مرتبه بگو
صلی الله علیک یا ابا عبدالله
صلی الله علیک یا ابا عبدالله
صلی الله علیک یا ابا عبدالله
که این سلام؛ از نزدیک ودور؛ به او خواهد رسید.
الکافی؛ج ۴؛ص۵۷۵
اللهمارزقناکربلا...❤️🩹
خادمکانال:سید🏴
کپیباذکرلینککانالجایز👇
. ݁₊ ⊹ . ݁˖ . ݁⋆.˚✮✨✮˚.⋆. ݁₊ ⊹ . ݁˖ . ݁
https://eitaa.com/OLADHOSIN
. ݁₊ ⊹ . ݁˖ . ݁⋆.˚✮✨✮˚.⋆. ݁₊ ⊹ . ݁˖ . ݁
ازازل تابیده برجان من انوارالحسین
باسلام ازدورهستم جزءزوارالحسین
اینڪہ بین سینہ مےڪوبدبراے ڪربلا
نام آن قلبسٺ نام دیگرش دارالحسین
"صلیاللهعلیکیااباعبدالله"
اللهمارزقناکربلا...❤️🩹
خادمکانال:سید🏴
کپیباذکرلینککانالجایز👇
https://eitaa.com/OLADHOSIN
_آه من الفراق ....💔
یهروزیکهحالمبهترشد . .
میامحرمتهمهچیوبراتتعریفمیکنم ؛
میگم : اینروزاچطورگذشت😔
"صلیاللهعلیکیااباعبدالله"
اللهمارزقناکربلا...❤️🩹
خادمکانال:سید🏴
کپیباذکرلینککانالجایز👇
https://eitaa.com/OLADHOSIN
✨اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَى الاَْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللَّهِ اَبَداً ما بَقیتُ وَ بَقِىَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ وَ لاجَعَلَهُ اللَّهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّى لِزِیارَتِکُمْ
اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ
وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ
وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ
وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْن
" صلیاللهعلیکیااباعبدالله"
اللهمارزقناکربلا...❤️🩹
خادمکانال:سید🏴
کپیباذکرلینککانالجایز👇
https://eitaa.com/OLADHOSIN
وَقائِلُ:کَیفَطَعمالحُبِ؟
قُلتُلَهُ:الحُبُعًذبُولَکِنفیهِتَعذیبُ
وگفت: طعمعشقچگونهاست؟
گفتمش:عشقگواراست؛امارنجدارد..!
_عزیزم حسین❤️
"صلیاللهعلیکیااباعبدالله"
اللهمارزقناکربلا...❤️🩹
خادمکانال:سید🏴
کپیباذکرلینککانالجایز👇
https://eitaa.com/OLADHOSIN
✨اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَى الاَْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللَّهِ اَبَداً ما بَقیتُ وَ بَقِىَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ وَ لاجَعَلَهُ اللَّهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّى لِزِیارَتِکُمْ
اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ
وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ
وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ
وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْن
" صلیاللهعلیکیااباعبدالله"
اللهمارزقناکربلا...❤️🩹
خادمکانال:سید🏴
کپیباذکرلینککانالجایز👇
https://eitaa.com/OLADHOSIN