نــیـــنـــجـــای بــــیــــکــــار
@OLD_house
وای دلم تنگ شد برا سریالش
نــیـــنـــجـــای بــــیــــکــــار
شاهکار موسیقی اینه
ملت همیشه میپرسن شما داریوش گوش میدی یا معین
و اما بنده:
نــیـــنـــجـــای بــــیــــکــــار
ملت همیشه میپرسن شما داریوش گوش میدی یا معین و اما بنده:
پواع یعنی انقد قیافه خفنی داری ؟
قابل توجه بعضیا