eitaa logo
پایشگر
459 دنبال‌کننده
29.4هزار عکس
18.5هزار ویدیو
439 فایل
☫ ﷽ ☫ رسالت ما : انتقال سریع اخبار یک خطی، صحیح ، کوتاه و دقیق با ما، هیچکس بی خبر نیست کانال نظارت بر مسوولان 👇👇👇👇👇 https://eitaa.com/onlin313 @ONLIN313 گلچینی از داغ ترین و بهترین خبر ،فیلم و تحلیل های مطالبه گران
مشاهده در ایتا
دانلود
از نتایج اولیه‌ی آتش‌بس! مبارک دولت منافق و فتنه‌گر مسعودآقا که کل جهان اسلام رو با نزدن اسراییل، به خاک سیاه نشانده. اللَّهُمَّ إِنَّا نَشْکو إِلَیْک فَقْدَ نَبِیِّنَا وَ غَیْبَهَ وَلِیِّنَا وَ کثْرَهَ عَدُوِّنَا وَ قِلَّهَ عَدَدِنَا وَ شِدَّهَ الْفِتَنِ بِنَا ننگ بر بزدل‌های‌نفودی‌ که وعده‌های صادق را به تعویق‌ می‌اندازند‌...
💢سوریه در عصر ظهور/وضعیت سوریه و حاکم آن پیش از ظهور چگونه خواهد بود؟ فتنه شام، طولانی و تا ظهور ادامه دارد   🔹منطقه شام قبل از ظهور کماکان آبستن حوادث،فتنه و شعله جنگ بوده و این آتش فتنه خاموش نخواهد شد و تا زمان ظهور ادامه خواهد داشت و هرگاه تصور این می‏رود که بحران شام و جنگ سوریه در حال حل و فصل است، ناگهان شعله های فتنه همچون آتش زیر خاکستر از جایی دیگر خود را آشکار می‏سازد: 🔹تَكُونُ بِالشَّامِ فِتْنَةٌ كُلَّمَا سَكَنَتْ مِنْ جَانِبٍ طَمَّتْ مِنْ جَانِبٍ، فَلَا تَتَنَاهَى حَتَّى يُنَادِيَ مُنَادٍ مِنَ السَّمَاءِ: إِنَّ أَمِيرَكُمْ فُلَانٌ (مقدسی شافعی، عقدالدرر فی اخبار المنتظر، ص 75.) 🔹در منطقه شام، فتنه خواهد بود و هر گاه از گوشه‏اى آرام گيرد از جانب ديگرى سر برمى‏آورد و اين فتنه پايان نمى‏پذيرد مگر آنگاه كه منادى از آسمان ندا مى‏كند: فرمانروایی شما فلانی (امام مهدی) است 🔹فتنه شام که محل اختلاف بین ترک و روم، عرب و عجم نیز است، راهی برای آن یافت نخواهد شد؛ بنابراین فتنه شام طولانی و تا زمان ظهور ادامه خواهد داشت: لَا يَظْهَرُ الْقَائِمُ حَتَّى يَشْمَلَ النَّاسَ بِالشَّامِ فِتْنَةٌ يَطْلُبُونَ الْمَخْرَجَ مِنْهَا فَلَا يَجِدُونَهُ (نعمانی، الغیبۀ، ص 279. شیخ حرعاملی، اثبات الهداۀ، ج 5، ص 368) 🔹قائم ظهور نمی‌کند تا آنکه فتنه‌ای شام را فراگیرد و اهل شام به دنبال خلاص شدن از آنند؛ امّا راهی برای آن نمی‌یابند مراحل "فتنه شام قبل از ظهور" طبق احادیث: از جمله روایاتی که حوادث منطقه شام قبل قیام سفیانی را ترسیم کرده است در روایت موثق از امام علی در کتاب الغیبۀ شیخ طوسی است که به طریق دیگر در کتاب الغیبۀ نعمانی نیز تکرار شده است، مراحل و حوادث قبل از خروج سفیانی در منطقه شام چنین نقل شده است: 🔹إِذَا اخْتَلَفَ رُمْحَانِ بِالشَّامِ فَهُوَ آيَةٌ مِنْ آيَاتِ اللَّهِ تَعَالَى قِيلَ ثُمَّ مَهْ (ماذا) قَالَ ثُمَّ رَجْفَةٌ تَكُونُ بِالشَّامِ يَهْلِكُ فِيهَا مِائَةُ أَلْفٍ يَجْعَلُهَا اللَّهُ رَحْمَةً لِلْمُؤْمِنِينَ وَ عَذَاباً عَلَى الْكَافِرِين‏ فَإِذَا كَانَ ذَلِكَ فَانْظُرُوا إِلَى أَصْحَابِ الْبَرَاذِينِ الشُّهْبِ وَ الرَّايَاتِ الصُّفْرِ تُقْبِلُ مِنَ الْمَغْرِبِ حَتَّى تَحُلَّ بِالشَّامِ[شیخ طوسی، الغیبۀ، ص ۴۶۱ ] ... فَإِذَا كَانَ ذَلِكَ فَانْظُرُوا خَسْفَ قَرْيَةٍ مِنْ دِمَشْقَ يُقَالُ لَهَا حَرَسْتَا فَإِذَا كَانَ ذَلِكَ خَرَجَ ابْنُ آكِلَةِ الْأَكْبَادِ مِنَ الْوَادِي الْيَابِسِ حَتَّى يَسْتَوِيَ عَلَى مِنْبَرِ دِمَشْقَ فَإِذَا كَانَ ذَلِكَ فَانْتَظِرُوا خُرُوجَ الْمَهْدِي‏[نعمانی، الغیبۀ، ص ۳۰۵] 🔹وقتی دو نیزه مخالف هم (دو جبهه نظامی) در منطقه شام درگیر شوند، آن نشانه از نشانه های خدا است. گفته شد: سپس چه می‏شود؟ فرمود: رجفۀ در منطقه شام است که بیش از صد هزار نفر (کنایه از کثرت کشته ها) هلاک می‌شوند که برای مومنان رحمت و برای کافران عذاب است، سپس در انتظار ورود نیروهای نظامی پرچم های زرد رنگ از مغرب منطقه شام و نیز البراذین الشهب باشید که به تحولات فتنه شام وارد خواهند شد ... سپس در انتظار خسف منطقه حرستا دمشق در سوریه باشید و بعد از آن منتظر خروج سفیانی، پسر هند جگرخوار باشید که از وادی یابس (مرز بین اردن و سوریه در منطقه درعا در جنوب سوریه) خروج می‌کند تا بر دمشق در سوریه تسلط یابد و بعد از آن منتظر ظهور و قیام امام عصر باشید 🔹اختلاف رمحان:صف آرایی دو جبهه نظامی اولین واقعه‌­ای که در آغاز فتنه شام به وقوع می­پیوندد اختلاف میان دو نیزه (دو جبهه مخالف) است.رمح در لغت به معنای نیزه است[ابن منظور، لسان العرب، ج 2، ص  452]و در اینجا معنایی کنایی آن مراد است؛ یعنی دو جبهه نظامی متقابل که در ابتدای فتنه منطقه شام در مقابل هم صف آرایی خواهند کرد. در واقع «رمحان» اشاره به پرچم نظامی ابقع و اصهب (رایۀ الاصهب و رایۀ الابقع)، به عنوان دو جبهه نظامی مخالف در فتنه شام دارد 🔹در منطقه شام قبل از ظهور، سه پرچم نظامی: اصهب (حاکم دمشق)، ابقع (مخالفان حکومت) و در ادامه پرچم نظامی سفیانی، وجود خواهند داشت و در نهایت سفیانی ابتدا ابقع و طرفدارانش و سپس اصهب را شکست داده و به حکومت دمشق می‏رسد 🔹حاکم دمشق اصهب، به مرد بلند قامت (رجل طويل) سفید پوست و به سرخی می‏زند (إن خالطت بياضَه حُمْرَةٌ) که در تحولات فتنه شام مخالف اعراب هست (أعداء العرب) و بر سایرین نیز برتری دارد (تشريفها على سائرِ الإبلِ و فجعلوها خيرَ الإبل‏)‏، اطلاق می‏شود. لازم به ذکر است، زبان روایات در بیان اسامی شخصیت های ظهور، نمادین، رمزآلود، کنایه ای و حاکی از حقایق و واقعیاتی است حاکم دمشق در نهایت توسط سفیانی شکست می خورد و کشته خواهد شد.
حضور تروریست‌های ایغور چینی در محور غرب حلب‼️ اینا همونایی هستن که جناب علیمی ازشون حمایت کرده بود! هم حامی رژیم صهیونیستی هستن، هم حامی منافقین، و حالا هم دارن در سوریه جنایت میکنن! 👈 حالا حمید علیمی تو قم و اصفهان مراسم میگیره، بزرگترین نهاد انقلابی نظام هم ازش حمایت میکنه! بحث جدی هست!! پ.ن خاک بر سر اون کثافت‌هایی که این حرامی را برای مداحی مراسمات‌ شهدا دعوت می‌کند و به او بال پر می‌دهند تا این اراجیف‌ را بگوید...
⭕️ دکتر کامران غضنفری نماینده مردم تهران در مجلس : فرماندهان عزیز نظامی به ما بگویند اگر مقامات دولتی جلوی عملیات را گرفته اند ، تا در مجلس از خجالت شان در بیاییم ! 🗳 جهش ایران |
جایگاه رهبر، برای حفظ جهت‌گیری به‌ سمت هدف انقلاب است؛ باید جلوی انحراف، به‌وسیله‌ی رهبر گرفته شود. البته رهبر ممکن است گاهی بتواند، گاهی نتواند. در مورد رهبر، نخواستن متصوّر نیست؛ بلکه مسئله‌ی «توانستن» و «نتوانستن» است(دیدار خبرگان، ۱۴۰۳/۸/۱). ،،،، رهبر در اثر غلبه‌ی چه شرایطی، ممکن است «نتواند»؟ ✍ دکتر مهدی جمشیدی https://virasty.com/Mehdi_jamshidi/1732817774061234501
14.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 اوضاع اسفناک دانشگاه‌ها سخنان صریح و شفاف معاون دانشجویی دانشگاه تهران خطاب به پزشکیان: 🔹هشتاد و چهار دانشجوی دختر نامه نوشتند این فرد تعرض کرده به اونها میگید باید برگرده دانشگاه؟ 👌دانشگاه جای این هاست ، بقیه باید جواب بدهند که چرا دخترانتان را می‌فرستید جایی که حتی یک نفر را بخاطر تعرض آشکار اخراج نمی‌کنند!!!!؟ 📚کانال "مدرسه در خانه"
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔵 اعتراف تازه و داغ عالم سنی در مورد گسترش تشیع: در روزگار سختی به سر می‌بریم، طلاب حوزه‌های علمیه مصر دارند شیعه می‌شوند حتی اساتید حوزه‌های علمیه اهل‌سنت و محدثین شیعه شدند... ┅┅┅┅🍃🇵🇸❤🇮🇷🍃┅┅┅┅┄ 🇮🇷 کانال اساتید انقلابی و نخبگان علمی
8.42M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⚠️ افشاگری خبرنگار «یدیعوت آحارانوت» از پشت‌پرده خدمات دولت ترکیه و برخی کشورهای عربی به اسرائیل «یوآو زیتون»، خبرنگار مسائل نظامی «یدیعوت آحارانوت» رژیم: اسرائیل از طریق ترکیه و برخی کشورهای مسلمان، تسلیحات و محموله تجهیزات نظامی وارد می‌کند! ما هرگز تصور نمی‌کردیم این کشورها مشکلات حمل و نقل تسلیحات را رفع و به ما تجهیزات نظامی برسانند! 🔻
📍 تسنیم: ‏آغاز به کار ریال دیجیتال به‌زودی 👤رئیس کل بانک مرکزی: شبکه شتاب ایران با پرداخت زیر ۲ ثانیه، یکی از قوی‌ترین شبکه‌های پرداخت منطقه است (منبع) پ.ن: ➖‏خیلی ساده لوحانه هست که فکر کنید اهداف مورد نظر ‎ بدون دستورات و الزامات خارجی، در حال پیاده‌سازی در کشور است ! ➖همون طور که نفهمیدید مهسا امینی اسمش رمز شد، برای رمز ریال و کنترل بیومتریکی به بهانۀ حجاب! ➖همون طور که نفهمیدید کرونا بهانه بود برای تزریق واکسن! ✍️saviour 🆔@awake_vs_reset2
تحریف سخن رهبر معظم انقلاب،برای سوء استفاده از آن در حمله به نیروهای انقلابی و مطالبه گر اضافه کردن کلمه«دشمن» و تغییر خطاب، آن هم برای حمله به انقلابی ها،چه معنایی دارد؟ درحالیکه واضح است رهبر معظم، صهیونیست‌ها را احمق خطاب می کند و می فرماید:«احمق ها خیال نکنند چون خانه مردم را بمباران می کنند پیروز شده اند» و نظر مطالبه گران هم واضح است که مطالبه انجام فرمان انتقام رهبر معظم را دارند،و میگویند بدون آن مارش پیروزی نزنید.. حال یک رسانه خود انتساب به حوزه، با تفسیری باطل میگوید اینها اسرائیل را پیروز میدان می دانند و احمق و مخاطب کلام رهبر معظم هستند.. و نظیر این تفسیرهای باطل از مطالبات صحیح را در کرونا نیز فراوان داشتند درحالیکه: 1⃣هیچگاه جبهه مطالبه گر انقلابی، نمی گوید ما شکست خوردیم و دشمن پیروز شد(پس تحریف و‌تخریب نکنید) 2⃣این جبهه پیرو بیانات رهبر معظم که فریاد انتقام را سوخت موشکها دانستند این مطالبه حداکثری انتقام را وظیفه خویش برای پرکردن دست سپاهیان می دانند و به کم راضی نمی‌شوند و این به معنای اعتقاد به شکست حق و پیروزی باطل نیست 3⃣رهبر معظم فرمودند یک رکن فرهنگ انتظار این است که در ضمن توجه به پیشرفت ها و پیروزی ها و دستاوردهای امیدبخش، هیچگاه به وضعیت موجود راضی نمی شود و این یعنی در کنار رجاء و رضایت از پیشرفت ها ، خوف و حزن و توجه به آرمانها را از دست نمیدهد و همواره مطالبه آن وضعیت آرمانی که برتر از وضعیت فعلی است را دارد و در مقابل دعوت به بی عملی را انحراف حجتیه میدانند و این عدم رضایت به وضعیت فعلی و مطالبه گری آرمانهای بالاتر،به معنای اعتقاد به شکست حق نیست.