من هنوزم موقع اسمارتیز خوردن میرم تو حسی که مثلا دارم یه مشت قرص بدون آب میخورم .
هدایت شده از بصــیــــر|𝐁𝐀𝐒𝐈𝐑
کل دنیا منتظر جام جهانی،مردم ایران منتظر جنگ جهانی😔🤡
بصــیــــر|𝐁𝐀𝐒𝐈𝐑
در آیـنـهی زمـان ، هـرگـز تـصـویرِ ایـن مــنِ غـریـب را نـدیـده بـودم ؛ گـویـی روحــم در کـوره راهـی گـم کرده اسـت .