تـو عـــراق
بــگی داروخـــونه کجـــاسـت
میبــرنـت حــرم حــضرت عـــباس :)))
دختــر حرمــله در اوج حــسادت میــگفت :
خـوش بــه حالـش که رقــیه چـه عــمویی دارد𓏧
انــقـدر بـه فــکر عَطَــش اَهـل خــیمه بـود
کــهِ دســت هــایش در فُــرات جـا مانــد...