روزمرگی با طعم املت ربی
من با نظر هیچکس و هیچ کانالی (جز آقا) صددرصدی موافق نیستم
هرکی چیز درستی بگه من اون تیکه رو یاد میگیرم و باهاش موافقم
الان از شیخ فرهادم این حرفاش درمورد ولایت پذیری برام خیلی جالب و قشنگ بود و در مورد این موضوع قبولش دارم .
دیگه درمورد مسئولین و فلان که یه سری چیزایی گفته همچنان نظری ندارم چون آقا هنوز نظری ندادن .
تبلیغ امشب ببعی رو چک کنین اگه لباساشو پسندیدین عضو شین 💔
🤣🤣🤣🤣
(نمیخواستم تبلیغشو قبول کنم چون تنوع لباساش کم بود ولی معلوم بود کارش خیلی خوبه ؛ بعد گفت تا آخر خرداد کلی مدل معرفی میکنم و فلان قبول کن تبلیغمو
حالا میبینم فقط دوتا لباس محرمی و مشکی هست که بتونم روشون مانور بدم😐 منم تضمین جذب کاملو بهش دادم لعنتی )