反芻 🏴
دوستان من قسمت صندوق نوشتم تگ یا آیدی ولی فعلا فقط تگ چنلتون رو بزارید ظرفیت داشتیم میگم کسایی ک چنل
خب بچها ، به غیر از کسایی ک چنل دارن ، کسایی که چنل ندارن هم میتونن داخل تقدیمی شرکت کنن!
آیدیتون رو بفرستین ناشناس🎀