eitaa logo
پیرو
172 دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
251 ویدیو
5 فایل
💠 پایگاه تبیینی پیرو 👤 مدیر ♦️ @HKaveh 🔘 سامانه ‌پیامکی 📱100066672 🔘 شماره ‌همراه 📞 09100101165 🔘 شماره ‌ثابت ☎️ 02532500840 🔘 تارنما 🌐 Www.Peirov.ir 🔘 رایانامه 📧 peirov@mail.ir 🔘 کانال ‌ایتا 🆔 @Peirovir ☑️ صاحب امتیاز؛ تشکل طلبگی قیام
مشاهده در ایتا
دانلود
♦️ جهاد تبیین کنشی 🌐 www.sollam.ir وبگاه سُلَّم 🔸 اساتید انقلابی علوم سیاسی! لطفاً در کنار اهتمام به امور دانشی، کنشگری عملی و رسانه‌ای خویش را افزایش دهید؛ سکولارها، غربگرایان و برخی از سیاسیون با مواضع و عملکرد غـلـط خود مشغول بی اعتماد کردن افکار عمومی و حتی جامعه نخبگانی نسبت به دستاوردهای علمی شما در حوزۀ حکمرانی اسلامی هستند. 👤 حسین کاوه ✍️ #️⃣ 🆔 @SOLLAM 👈 عضو شوید ✌️
♦️ کنشگری، یا واکنشگری؟ مسئله ایـن است! 🌐 www.sollam.ir وبگاه سُلَّم 🔹 گاهی ما به جای کنشگری در ورطۀ واکنشگری می‌افتیم! به عبارتی همواره مشغول حل مسئله‌های تحمیلی دشمن هستیم نه طرح ایجابی خودمان. 🔸 واکنش، لازم اما اصل بر کنش است؛ چون کنشگر، مسئله سازی، جهت دهی و کنترل می‌کند لذا همواره یک قدم جلوتر از واکنشگر خواهد بود. 👤 حسین کاوه ✍️ #️⃣ 🆔 @SOLLAM 👈 عضو شوید ✌️
💎 مختصری پیرامون تعریف استراتژی و انواع استراتژی 🌐 AEOS.IR/post/80 متن کامل ♦️ گزیده / اگر مجموعه‌ای از آگاهی‌ها و اطلاعات منظم دربارۀ یک یا چند موضوع را (علم) بنامیم و مهارت به کارگیری علم در صحنه عمل نیز (هنر) باشد، استراتژی؛ آگاهی‌های منظمی است که نحوۀ به خدمت گرفتن قدرت سیاسی، اقتصادی، نظامی و فرهنگی را برای رسیدن به هدف‌های مورد نظر نشان می‌دهد. بنابراین، استراتژی علم است؛ اما همه کسانی که از علم استراتژی آگاهی دارند، قادر نیستند آن را به کار گیرند، فقط کسانی که مهارت کافی در این زمینه دارند، می‌توانند از استراتژی استفاده کنند، پس به یک معنا، استراتژی نوعی هنر است. خلاصه آنکه، استراتژی هم علم و هم هنر است. #️⃣ 🆔 @AEOSIR 👈 عضو شوید ✌️
♦️ انقلاب در پرتو ولایت 🌐 www.sollam.ir وبگاه سُلَّم 🔹 انقلاب اسلامی نمود بیرونی و تجلّی انقلاب درونی مردم بود، مردمی که با نفَس و منطق الهی امام خمینی کبیر احیا شدند و سامان یافتند و قیام کردند. 🔸 اکنون نیز بقا و استمرار و شتاب انقلاب اسلامی متوقف بر این است که ما، قلب و ذهن خود را با نفَس و منطق الهی امام خامنه‌ای عزیز تنظیم کنیم. 👤 حسین کاوه ✍️ #️⃣ 🆔 @SOLLAM 👈 عضو شوید ✌️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
♦️ انقلاب ادامــه دارد... 🌐 www.sollam.ir وبگاه سُلَّم 🔹 انقلاب یک حادثه نیست بلکه یک فرآیند است! فرآیندی که وضعیت و شرایط موجود را به وضعیت و شرایط جدید و مطلوب تبدیل می‌کند... 🔸 انقلاب اسلامی یک واقعۀ اتفاق افتاده و تمام شده در سال 57 نیست! بلکه تا اسلامی شدن هرچه بیشتر ایران و جهان، ادامه خواهد داشت. 👤 حسین کاوه ✍️ #️⃣ 🆔 @SOLLAM 👈 عضو شوید ✌️
♦️ استاندارد دوگانه یا مقابله با مصادره؟ 🌐 www.sollam.ir وبگاه سُلَّم 💎 جنابِ اپوزیسیون، وقتی که رسانه‌های رسمی تصویر خانم‌های بدحجاب را در مراسمات و برنامه‌های ارزشی پوشش می‌دهند نشانه استاندارد دوگانه این رسانه‌ها نیست، بلکه می‌خواهند به امثال تو بفهمانند که این خانم‌های بدحجاب که مدام شما آنان را به خاطر بدحجابیشان ضد دین و نظام جلوه می‌دهید و به نفع خودتان مصادره می‌کنید، اصلاً هم طرف شما نیستند و اتفاقاً طرف دین و نظامشان هستند... 👤 حسین کاوه ✍️ #️⃣ 🆔 @SOLLAM 👈 عضو شوید ✌️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💎 امام خمینی کبیر: اسلام اصلش دین سیاست است! 🌐 AEOS.IR/post/81 محتوای تفصیلی 🔻 امام خمینی‌ره: اسلام یک دینی است که احکام عبادی‌اش هم سیاسی است. 👥 در گفتگو با حامد الگار متفکر مسلمان انگلیسی-آمریکایی 7 دیماه 1358 قم. 🔺 شناسه ارجاع: جلد ۱۱ صحیفه امام خمینی (ره)، از صفحه ۴۴۸ تا صفحه ۴۶۶ #️⃣ 🆔 @AEOSIR 👈 عضو شوید ✌️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💎 حجت الاسلام دکتر ذبیح الله نعیمیان 🌐 AEOS.IR/post/82 اطلاعات بیشتر ♦️ گزیده / حجت الاسلام دکتر ذبیح الله نعیمیان متولد 1351 خمین / کارشناسی ارشد الهیات و معارف اسلامی (مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)) ۱۳۷۵ـ۱۳۸۰ / اتمام کارشناسی ارشد علوم سیاسی (مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)) ۱۳۸۵ / دکترای علوم سیاسی (پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی) پاییز ۱۳۸۵ـ۱۳۹۲ /عضو هیأت علمی (گروه فقه سیاسی) پژوهشگاه تحقیقات حکومت اسلامی (وابسته به دبیرخانة خبرگان رهبری) از آبان ۱۳۸۷ ـ اسفند ۱۳۹۱ / عضو همکار علمی مؤسسه امام آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) (در: گروه تاریخ و اندیشة معاصر و کارگروه مردم‌سالاری دینی) (۵ سال تا آبان ۱۳۸۷) / مدیر مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا علیه السلام. #️⃣ 🆔 @AEOSIR 👈 عضو شوید ✌️
♦️ دوتـا سـه نـکـتـه 🌐 www.sollam.ir وبگاه سُلَّم 🔹 امر به معروف و نهی از منکر ناظر به حریم عمومی می‌باشد که هم اشراف به حکم و موضوع می‌خواهد و هم انصاف در نوع و چگونگی برخورد با افراد. 🔸 لذا افرادی که نمی‌دانند را باید روشن و آگـاه کرد، افرادی که نمی‌توانند را باید یـاری و کمک کرد و افرادی که نمی‌خواهند را باید توبیخ و افشـاء کرد. 👤 حسین کاوه ✍️ #️⃣ 🆔 @SOLLAM 👈 عضو شوید ✌️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
♦️ ترسیم نمونه‌ای از دو قطبی کاذب و دو قطبی اصیل از دیدگاه امام خامنه‌ای عزیز 🌐 AEOS.IR/post/79 متن کامل 🔻 من این را به شما بگویم - با تجربه‌اى که بنده از اول انقلاب تا حالا دارم - که غالبِ دسته بندی‌هاى سیاسىِ کشور ما از این قبیل[گروه گرایی] بود که متأسفانه بعد به دسته بندیهاى عمیق‌تر هم منتهى شد. در آن سالهاى ریاست جمهورىِ بنده، دو گروه در کشور بودند: چپ و راست. یک عده‌اى مى‌گفتند چپ، یک عده مى‌گفتند راست.[18 آبان 85] 🔺 البته امروز آن طور نیست. امروز یک عده عمیقاً با نظام جمهورى اسلامى مخالفند؛ حالا با زبان‌ها و شعارهاى گوناگون و تحت پرچم‌هاى مختلف با اصل نظام مخالفند. مخالفت هم نه به خاطر اینکه یک جایگزین بهترى براى آن دارند. با همان شعارهایى که جمهورى اسلامى به خاطر مبارزه با آنها به وجود آمد، مى‌خواهند با جمهورى اسلامى مخالفت کنند. #️⃣ 🆔 @AEOSIR 👈 عضو شوید ✌️
♦️ تـرویـج غـیـر اسلامیِ اسـلام! 🌐 www.sollam.ir وبگاه سُلَّم 🔹 نگرش کاسبکارانه در برخی افراد و مجموعه‌های مذهبی موجب شدت گرفتن تجارت فرهنگی و تبدیل شدن مخاطب به مشتری شده است! 🔸 رانت و اسراف و تبذیر برخی افراد و مجموعه‌های مذهبی از بیت المال مسلمین نیز مزید بر علت فوق، یکی از عوامل کم برکتی امور می‌باشد. 👤 حسین کاوه ✍️ #️⃣ 🆔 @SOLLAM 👈 عضو شوید ✌️
💎 منشور روحانیت؛ پیام ویژۀ امام خمینی کبیر به علما، روحانیون و طلاب 🌐 AEOS.IR/post/83 متن کامل ♦️ گزیده / استکبار وقتی که از نابودی مطلق روحانیت و حوزه‌ها مأیوس شد، دو راه برای ضربه‌زدن انتخاب نمود، یکی راه ارعاب و زور و دیگری راه خدعه و نفوذ در قرن معاصر. وقتی حربه ارعاب و تهدید چندان کارگر نشد، راه‌های نفوذ تقویت گردید. اولین و مهم‌ترین حرکت، القای شعار جدایی دین از سیاست است که متأسفانه این حربه در حوزه و روحانیت تا اندازه‌ای کارگر شده است تا جایی که دخالت در سیاست دونشان فقیه و ورود در معرکه سیاسیون تهمت وابستگی به اجانب را به همراه می‌آورد، یقیناً روحانیون مجاهد از نفوذ بیشتر زخم برداشته‌اند... وقتی شعار جدایی دین از سیاست جا افتاد و فقاهت در منطق ناآگاهان غرق شدن در احکام فردی و عبادی شد و قهراً فقیه هم مجاز نبود که از این دایره و حصار بیرون رود و در سیاست «و» حکومت دخالت نماید، حماقت روحانی در معاشرت با مردم فضیلت شد. به زعم بعض افراد، روحانیت زمانی قابل احترام و تکریم بود که حماقت از سراپای وجودش ببارد و الا عالم سیاس و روحانی کاردان و زیرک، کاسه‌ای زیر نیم کاسه داشت. و این از مسائل رایج حوزه‌ها بود که هر کس کج راه می‌رفت متدین‌تر بود. یاد‌گرفتن زبان خارجی، کفر و فلسفه و عرفان، گناه و شرک به‌شمار می‌رفت. #️⃣ 🆔 @AEOSIR 👈 عضو شوید ✌️
♦️ ضـمـن حـمـایـت، مـنـتـقـدیـم! 🌐 www.sollam.ir وبگاه سُلَّم 🔹 وقتی که دشمنان برای مقابله با جمهوری اسلامی بهترین نیروهایشان را به میدان آورده‌اند کـم توجهی به مزیت‌های انقلابی خطای راهبردی است. 🔸 آقای رئیس جمهور! خـوبـی شما ضعف تیم‌تان را جبران نمی‌کند لذا تا دیر نشده توان و ظرفیت‌ نیروهای متعهد، متخصص و انقلابی را به کار بگیرید. 👤 حسین کاوه ✍️ #️⃣ 🆔 @SOLLAM 👈 عضو شوید ✌️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
♦️ گره‌ای که با دست بــاز می‌شود... 🌐 www.sollam.ir وبگاه سُلَّم 🔹 دشمنان خارجی و داخلی دارنـد کـاری می‌کنند که مردم از رأی دادن به افرادی با دغدغه‌های انقلابی و منش مردمی پشیمان و مأیوس شوند. 🔸 آقای رئیسی شما نیز در کنار تلاش‌ و دغدغه‌هایی که دارید، با به کارگیری انقلابیون و اتخاذ رویکرد قاطع و تحولی اعتماد و امید مردم را حفظ کنید. 👤 حسین کاوه ✍️ #️⃣ 🆔 @SOLLAM 👈 عضو شوید ✌️
💎 مختصری پیرامون معنای اصطلاح آنارشیسم 🌐 AEOS.IR/post/84 متن کامل ♦️ گزیده / واژه‌ی آنارشیسم ریشه در زبان یونانی دارد و ترکیبی از (archos) به معنی سرور، سر، رئیس و حکومت و پیشوند (an) برای منفی کردن می‌باشد. پس می‌توان سروری‌ستیزی یا حکومت‌ستیزی را معادل‌های مناسبی برای این واژه دانست و از لحاظ لغوی آنارشی به معنی «بی‌حکومتی» است. در زبان فارسی واژهٔ اقتدارگریزی توسط فرهنگستان زبان و ادب پارسی برای معادل آنارشیسم معرفی شده‌ است. آنارشیسم یکی از ایدئولوژی افراطی عصر جدید است که با هر نوع سازمان یا نهادی مخالفت می‌کند و به ویژه حکومت را به عنوان مظهر تجمع قدرت سیاسی مورد حملات بسیار قرار می‌دهد. آنارشیسم به لحاظ مبانی نظری خود کاملا ایدئولوژی‌ای مدرن است و نحوی اعتراض افراطی فردگرایانه به ماهیت سلطه گرانه زندگی اجتماعی در تمدن مدرن و ایدئولوژی‌های مارکسیستی و لیبرالیستی است. آنارشیست‌ها در ایجاد تشکل‌های بزرگ سیاسی چندان موفق نبوده‌اند. #️⃣ 🆔 @AEOSIR 👈 عضو شوید ✌️
♦️ نـقــطـۀ کـانــونـی تـقــابـل 🌐 www.sollam.ir وبگاه سُلَّم 🔹 خمینی کبیر با زنده کردن یاد خدا و اقامۀ دین تمدن ساز الهی ستون اصلی خیمه‌شب‌بازی تمدن و فرهنگ منحط غربی یعنی الحاد را در هم شکست. 🔸 دشمنی غربی‌ها و نوکران آنان با جمهوری اسلامی ریشه در تضاد بنیادین و ذاتی و ماهوی دارد لذا هرگز نباید آن را به تعارض منافع مادی تقلیل دهیم. 👤 حسین کاوه ✍️ #️⃣ 🆔 @SOLLAM 👈 عضو شوید ✌️
💎 معرفی کتاب فصول منتزعه 🌐 AEOS.IR/post/86 اطلاعات بیشتر ♦️ گزیده / فصول منتزعه از آثار متفکر بزرگ، فارابی است که به زبان عربی نوشته و شده که به فارسی نیز ترجمه شده است. این کتاب بیشتر مسائلش دربارۀ بخش‌های حکمت عملی، سیاست مدن و دانش اخلاق و تدبیر منزل است و برخی از فصل‌های آن هم دربارۀ حکمت نظری مانند شناخت مبدأ و ویژگی‌های آن است. نویسنده در این کتاب، مطالبى جالب در موضوع تدبیر مُدُن و اصلاح سبک زندگى اجتماعى از دیدگاه اندیشوران قدیم نقل کرده است. نویسنده در این اثر، آیین شهریارى را نزد پیشینیان بررسى کرده است. ساختار کتاب حاضر، از مقدمه مصحح و مقدمه مؤلف و متن اصلى (شامل صد فصل) تشکیل شده است. روش نویسنده در این اثر، عقلى و تحلیلى است. مترجم: حسن ملکشاهی / قطع: وزیری / تعداد صفحه: 208 / انتشارات: سروش #️⃣ 🆔 @AEOSIR 👈 عضو شوید ✌️
♦️ حجاب، دلار، مسمومیت و غیره 🌐 www.sollam.ir وبگاه سُلَّم 🔹 در ماجرای دزدی، صاحبخانه نگهبانش را مؤاخذه کرد! پرسیدند به نگهبان چکار داری؟ گفت: اگر نگهبان را ادب نکنم هر روز باید با دزدان درگیر باشم. 🔸 بدون اغراق در اکثر مشکلات امروز ما ردپـای فضای ولنگار مجازی دیـده می‌شود که اگـر آن را سامان ندهیم هـر روز باید منتظر یک ماجرا باشیم. 👤 حسین کاوه ✍️ #️⃣ 🆔 @SOLLAM 👈 عضو شوید ✌️
💎 سیدجواد طباطبایی؛ مردی که پروژۀ فکری‌اش را تمام کرد و رفت... 🌐 AEOS.IR/post/87 متن کامل 🔻 گزیده / برای نسل بنده سیدجواد طباطبایی فقط یک اندیشمند نیست، او مظهر غُدّی علمی است و همین است که او را مهم می‌کند، ولو اینکه اشتباه بگوید... در دهه‌های هفتاد و هشتاد که دوران دگردیسی فکری بخش زیادی از انقلابیون از سروش و ملکیان و مجتهد شبستری و کدیور و فنایی و دیگران بود، سید جواد سفت بر سر حرف اول خود که همان «تجدد ایرانی» یا «مدرنیته ایرانی» بود، ایستاد. 🔺 گزیدۀ دوم / اما حوادث اخیر نیمه سال 1401، برای سیدجواد طباطبایی خوابی دیگر دیده بود که من آن را پایان پروژه می‌نامم. سیدجواد کتومی که تاکنون در لفافه با انقلاب اسلامی مواجه شده بود، به یکباره از «انقلاب ملی دوم» سخن گفت؛ «انقلابی ملی علیه انقلاب اسلامی»؛ انقلاب ملیِ بدونِ رهبری که علیه سیاست‌نادانانی است که کمر به نابودی ایران بسته‌اند یعنی ملایان و چپ‌گراها!!! #️⃣ 🆔 @AEOSIR 👈 عضو شوید ✌️