eitaa logo
پُستچے . چنل تلگراممون رو دیدین؟ بیو هست
1.9هزار دنبال‌کننده
2.7هزار عکس
1 ویدیو
0 فایل
چنل جدیدمون دوست جونیا 💘✨ https://eitaa.com/POSTCHI_3 بهمون سر بزنین حتما https://t.me/POSTCHI_2
مشاهده در ایتا
دانلود
نامه‌ای از طرف شما : خییلیی دوست دارم خیلییی زیااد چرا انقده خوبی؟ دوست خوب من بهترین دوست کره زمین خیلییی دوست دارمم گاومم🫂 دلمه پز خوشگل - @S
نامه‌ای از طرف شما : سلام.. نمیدونم از کجا شروع کنمم یا چی بگم .. ولی همیشه دختری بودی که پر انگیزه و با انرژی بودی.. بشدت دلم برات تنگ شده :) دلم برای شل بودنت و هی زمین خوردنت تنگ شده :) میدونم هرجا باشی میتونی رشد کنی و موفق بشی.. متن هایی که مینویسی به قدری زیبان که دلم میخواد با سرنگ اونارو وارد رگ هام کنم تا مستقیم برسه به قلبم :)) مواظب خودت باش دختر مهربونم :)) « غمت مباد که دنیا ز هم جدا نکند رفیق های در آغوش هم گریسته را » برسه به دست: @H
نامه‌ای از طرف شما : - میشه بهش بگی که جز اون هیچکسو ندارم ؟ (: و نمیخوام داشته باشم .. چون دوسش دارم ، خیلی دوسش دارم (: باهاش کلی حس خوب رو تجربه کردم . هیچوقتم قرار نیس با کسی دیگه اونا رو تجربه کنم .. بهش بگو که موفرفریِ چشم قشنگِ من ، دختر شکست ناپذیر ، میدونم قرار نیست حالمون خوب شه . ولی من ی کاری میکنم حالِ تو خوب شه . خب ؟ (((((: * ی بغل محکم و طولانی رو تصور کن .. - @A
نامه‌ای از طرف شما : عَزیزِ مَن 🙃🤍 تو بهترین اتفاقِ زندگی منی بهترین رفیقم بهترین همدمم تو شدی انگیزه وسط ناامیدی ... شدی حال خوب ، شدی امید.‌‌.. کنارت حال خوبو تجربه کردم، بودنت باعث آرامشم شد تو جایِ تمومِ آدم های نداشته ی زندگیم رو یه تنه پر کردی تو واس قلبِ زخمیه من  مرحم شدی قلبِ من تو تموم روزای تکراریم فقط تکرار تو قشنگ بود حال خوب من گره خورده به وجود تو تو نور زندگيم شدى تو بدترین روزای زندگیم تو بهترینی با همه ی وجودم با همه ی احساسم میگم که ... خیلی دوست دارم 🥺✨🫀 _ ناشناس (: @f
نامه‌ای از طرف شما : آره‌خب ؛ میدونم! هیچ‌وقت قرارنیست جواب نوشته‌مو بگیرم. فقط نمیدونم... نمیدونم.. شاید مثلا تو بهشت بهت نت نامحدود بدن و بتونی اینارو بخونی. شایدم مثل روحایِ تو فیلما این‌شکلی ظاهر میشی و از بالا میخونی چی برات مینویسم. حالا داداشی اینارو بیخیال ؛ یادته اونموقعا که شیش سالم بود دستمو میگرفتی باهم می‌رفتیم کتاب‌خونه. تو میشستی اونجا درس بخونی منم هی راه‌میرفتم و درِ گوشت میگفتم داداشی حوصلم سررفته. گشنمه . بسه دیگه درس نخون. بریم خونه؟ توعم عصبانی میشدی و داد میزدی سرم . منم خب بچه بودم قهر میکردم باهات و کلی گریه میکردم. بعدش مجبور میشدی برام بستنی دوقلو بخری و رو تاب هولم بدی تا باهات آشتی کنم. محمدعلی یادته وقتی تازه یاد گرفته بودم حرف بزنم بهت میگفتم مَمَلی؟ خودت برام تعریف کردیا. بعد میخندیدی و شکلک درمیاوردی و میگفتی میدونی اسم من چیه؟ اسم من مملیِ ؛ داداشی یادته یه بار موهامو کوتاه کردم و کلی مسخرم کردی ؟ ولی بعدش که مهراد دوستت مثل تو مسخرم کرد باهاش دعوا کردی. تازهه کتکشم زدی . محمدعلی . اونجا بهت خوش میگذره؟ میگم تو بهشت از اون ژله طالبیا که واست فریز میکردم و هیچکی مثلِ من بلد نبود درستش کنه دارن ؟ داداشی اون روز که داشتی با بابا میرفتی بیرون که دیگه برنگردی و یادته؟ یادته؟ داشتی با مهراد و داداشش میرفتی کوه نوردی. هی میگفتی آبجیِ ماهم ؟ میشه اون کوله مشکیتو بردارم؟ بجاش برات آبنبات میخرما. میگم محمد چرا اون روز اجازه ندادم کوله‌مو برداری؟ داداشی عیبی نداره. بیا برگرد اصلا کوله‌م مالِ تو . اصلا آبنباتم نمیخوام. اصلا ازاین به بعد همه پولام مالِ تو. از این به بعد میتونی صدام کنی کوچولو. داداشی اگه برگردی قول میدم دیگه پولاتو ندزدم. دیگه هروقت خواستم گوشیتو بردارم اجازه میگیرم. دیگه قول میدم هیچوقت اونجوری نشینم روت و مشت بزنم به صورتت. داداشی ببین اگه بیای دیگه باهات دعوا نمیکنم. تیکه بزرگه ی نوشمکم مال تو. اصلا هرچی دوس داشتی بردار. هروقت خواستی بیا تو اتاقم اصلا اجازه نگیر. فقط زودتر بیا باشه؟ مملی من دلم برات تنگ شده. دلم تنگ شده اونجوری مسخره بازی دربیاریم. دلم تنگ شده وقتی بابا دعوام کرد و نشستم گوشه خونه بیای پیشم بگی چیشده فسقلی؟ دلم تنگ شده وقتی میخورم زمین بزنم زیر گریه و بغلت کنم داداشی. دلم برات خیلی تنگه. خیلی تنگ. چرا پس نمیای منم با خودت ببری؟ چرا اخرین باری که دیدمت بغلت نکردم؟ چرا ؟ چرا ؟ بهم جواب بده. چرا نگفتی دیگه نمیای ؟ نگفتی میری و غیب میشی ؟ چرا نگفتی دیگه نمیبینمت؟ خیلی خب! عیبی نداره داداشی. الان نشستم اینجا کنارِ خونه‌ت . خونه جدید خریدی؟ چقد کوچیکه. زیر زمینه؟ چرا در نداره داداشی ؟ چرا روش سنگه؟ چجوری بیام تو ؟ چجوری بیام پیشت ؟ فقط میتونم آب بریزم رو درِ خونت تا تمیزِ تمیز بشه. اسمتو اینجا نوشته. نوشته اینجا خونه‌ی محمدعلیِ . خونه‌ی‌مملیِ منه ؛ اینجا خونه‌ی محمدعلیِ منه. دوستت دارم.. تا ابد :) تا ابد و یه‌روز. حسناکوچولوفراموشت‌نمیکنه :) - دلم‌ خیلی‌ پر بود ؛ مرسی بابتِ رسوندن نامه ها . برا داداشم صلوات میفرستین:)؟
نامه‌ای از طرف شما : بهش بگو ...... خیلی بیشتر از خودش دوسش دارم و ببخشید ک انقد حسودم✨ حواست به خودت باشی :))))))🕸🦋
نامه‌ای از طرف شما : سلام عزیزم خوبی یک دنیا دوست دارم ممنون که تو همه شرایط کنارم بودی خیلی دوست دارم....عاشقتم پیویش👇🏻 - @t
نامه‌ای از طرف شما : سلام بهترین من:) خواستم بگم،بهترین فرد زندگیم هستی خانوم،از بچگیم باهات بزرگ شدم و الان تنها آرزوم اینکه یه روزی مثل خودت بشم خیاط. دوست دارم بانوی شهریور ماهی من:)))) بانوی کوچک خاندان🙂 @S
نامه‌ای از طرف شما : سلام داداشم. فقط خواستم بگم که به یادتم که دارم‌ نامه میدم بهت🥲 وایب ِ خیلی خوبی بهم میدی و خوشم میاد ازتتت و اینم بگم ک خیلیییویتستستنثنثحث کراششششییخیخسخثخثخستستخثحثحثخثخخث🫂🤍 دوستت دارم .)) @m
نامه‌ای از طرف شما : سلام داوشم🥲 خواستم بگم که خوبیی و وایب خوبی بهم میدیییی🫂🤍 کراشمیینینسحنثنثنثححثخثخثخثخخثخث بیا بغلمم:)) کاش بشه ببینمت🫀
نامه‌ای از طرف شما : سلام بچممم خوبی؟🫂🤍 خیلی کراشییییسواثتثخثخنثنثن داداس. خلاصه که کاش ببینمت و بغلت کنم.))) دوستت دارم - @G
نامه‌ای از طرف شما : سلام قشنگم .. خواستم بگم که خیلی خوبی و وایب خوبی بهم میدی🫂🤍 مطمئنم یبار از نزدیک میبینمت *بغلللل محکمممم ماچ بهت🫀 - @p