نامهای از طرف شما :
سلام داداشم. فقط خواستم بگم که به یادتم که دارم نامه میدم بهت🥲 وایب ِ خیلی خوبی بهم میدی و خوشم میاد ازتتت
و اینم بگم ک خیلیییویتستستنثنثحث کراششششییخیخسخثخثخستستخثحثحثخثخخث🫂🤍
دوستت دارم .))
@m
نامهای از طرف شما :
سلام داوشم🥲 خواستم بگم که خوبیی و وایب خوبی بهم میدیییی🫂🤍 کراشمیینینسحنثنثنثححثخثخثخثخخثخث
بیا بغلمم:))
کاش بشه ببینمت🫀
نامهای از طرف شما :
سلام بچممم خوبی؟🫂🤍
خیلی کراشییییسواثتثخثخنثنثن داداس. خلاصه که کاش ببینمت و بغلت کنم.)))
دوستت دارم
- @G
نامهای از طرف شما :
سلام قشنگم ..
خواستم بگم که خیلی خوبی و وایب خوبی بهم میدی🫂🤍
مطمئنم یبار از نزدیک میبینمت
*بغلللل محکمممم
ماچ بهت🫀
- @p
نامهای از طرف شما :
سلام خوبی؟🥲
شاید این حرفایی که میخوام بزنم تکراری باشه و بدت بیاد ولی باید حرفامو بگم بهت ..
شاید ۱ سال کوچیکتر باشم ازت ولی تو تنها رفیقمی که از بچگی هوامو داشتی و باهم بزرگ شدیم🫂🤍 مرسی که هستی.)
کاش بیشتر میشد همو ببینیم :)))
شاید بغل کردن چیز مسخره ای باشه ولی میخوام بغلت کنم و مثل قبلا شبا خونه هم بمونیم و کلی فیلم و مسخره بازی دربیاریمم🥲🥲🥲🥲
دوستت دارم(((((((((((((((((((((:
- @G
نامهای از طرف شما :
سلام خاله خوبین؟..
من یکی از رفیقای خیلی قدیمی الهه ام. به دلایلی ما بینمون فاصله افتاد🥲 شمارشو نداشتم مجبور شدم به شما پیام بدم.. خیلی دلم براش تنگ شده میشه بگین بهم پیام بده؟ اگر پرسید کیم بگین همونی که توی مدرسه ساجده رفیقت بود :)))
لطفا اینم بهش بگین که ما بالاخره باهم رفیق بودم دلیل نمیشه بخاطر یه چیز کوچولو رفاقتمونو خراب کنیم و بیاد دوباره اوکی شیم!
ممنونتون میشم
- @e
نامهای از طرف شما :
سلام سارای قشنگم(.🤍
خوبی بچم؟
خواستم بگم مرسی که حواست بهم هست که وقتی قضیه کراشم یا اتفاقایی که افتاده رو برات تعریف کردم و مثل همیشه دلداریم دادی و حالمو خوب کردی🥲🥲
دمت گرم و خوش به حال رفیقات🤍
دوستت دارم و وایب خوبی بهم میدی ..
- @A
نامهای از طرف شما :
- @m
یادت باشه خدا خیلی دوست داره(:
هر کیم ولت کنه ، اون محکم گرفتت((:
باشه؟پس امیدت ب خودش باشه(:🤍
نامهای از طرف شما :
بهترین رفیق من،
بماند دوستی ما پایدار تا ابد .
برایِ
- @A
نامهای از طرف شما :
خب بهش بگید که به قولِ یاسینی
حیف تو حیفِ عشق ما ؛ شدی دوس داشتنی ترین اشتبام :)
نامهای از طرف شما :
- تو اگه بزرگترین گناهام بودی هیچ وقت ازت توبه نمیکردم . . .
نامهای از طرف شما :
سلام قشنگ من...تولدتتتت مبارککککک.♥️
خیلیی دوست دارم دخترررر!
امیدوارم هرجا هستی موفق باشی..
چیز زیادی ازت نمیدونم...کیستی و چیستی😂😌.
ولی خب...بهم وایب خوبی میدی و گفتم حالا که تولدته یکم خوشحالت کنممم.
حتی اگه این پستجیجان بگه که کیم بازم منو نمیشناسی😂😂😌.
خلاصه که آره! تولدت مبارکککک دختر🤍🌱'
امضا: اسماء
- @E