eitaa logo
پُستچے . چنل تلگراممون رو دیدین؟ بیو هست
1.9هزار دنبال‌کننده
2.7هزار عکس
1 ویدیو
0 فایل
چنل جدیدمون دوست جونیا 💘✨ https://eitaa.com/POSTCHI_3 بهمون سر بزنین حتما https://t.me/POSTCHI_2
مشاهده در ایتا
دانلود
نامه‌ای از طرف شما : سلام داداشم. فقط خواستم بگم که به یادتم که دارم‌ نامه میدم بهت🥲 وایب ِ خیلی خوبی بهم میدی و خوشم میاد ازتتت و اینم بگم ک خیلیییویتستستنثنثحث کراششششییخیخسخثخثخستستخثحثحثخثخخث🫂🤍 دوستت دارم .)) @m
نامه‌ای از طرف شما : سلام داوشم🥲 خواستم بگم که خوبیی و وایب خوبی بهم میدیییی🫂🤍 کراشمیینینسحنثنثنثححثخثخثخثخخثخث بیا بغلمم:)) کاش بشه ببینمت🫀
نامه‌ای از طرف شما : سلام بچممم خوبی؟🫂🤍 خیلی کراشییییسواثتثخثخنثنثن داداس. خلاصه که کاش ببینمت و بغلت کنم.))) دوستت دارم - @G
نامه‌ای از طرف شما : سلام قشنگم .. خواستم بگم که خیلی خوبی و وایب خوبی بهم میدی🫂🤍 مطمئنم یبار از نزدیک میبینمت *بغلللل محکمممم ماچ بهت🫀 - @p
نامه‌ای از طرف شما : سلام خوبی؟🥲 شاید این حرفایی که میخوام بزنم‌ تکراری باشه و بدت بیاد ولی باید حرفامو بگم بهت .. شاید ۱ سال کوچیکتر باشم ازت ولی تو تنها رفیقمی که از بچگی هوامو داشتی و باهم بزرگ شدیم🫂🤍 مرسی که هستی.) کاش بیشتر میشد همو ببینیم :))) شاید بغل کردن چیز مسخره ای باشه ولی میخوام بغلت کنم و مثل قبلا شبا خونه هم بمونیم و کلی فیلم و مسخره بازی دربیاریمم🥲🥲🥲🥲 دوستت دارم(((((((((((((((((((((: - @G
نامه‌ای از طرف شما : سلام خاله خوبین؟.. من یکی از رفیقای خیلی قدیمی الهه ام. به دلایلی ما بینمون فاصله افتاد🥲 شمارشو نداشتم مجبور شدم به شما پیام بدم.. خیلی دلم براش تنگ شده میشه بگین بهم پیام بده؟ اگر پرسید کیم بگین همونی که توی مدرسه ساجده رفیقت بود :))) لطفا اینم بهش بگین که ما بالاخره باهم رفیق بودم دلیل نمیشه بخاطر یه چیز کوچولو رفاقتمونو خراب کنیم و بیاد دوباره اوکی شیم! ممنونتون میشم - @e
نامه‌ای از طرف شما : سلام سارای قشنگم(.🤍 خوبی بچم؟ خواستم بگم مرسی که حواست بهم هست که وقتی قضیه کراشم یا اتفاقایی که افتاده رو برات تعریف کردم و مثل همیشه دلداریم دادی و حالمو خوب کردی🥲🥲 دمت گرم و خوش به حال رفیقات🤍 دوستت دارم و وایب خوبی بهم میدی .. - @A
نامه‌ای از طرف شما : - @m یادت باشه خدا خیلی دوست داره(: هر کیم ولت کنه ، اون محکم گرفتت((: باشه؟پس امیدت ب خودش باشه(:🤍
نامه‌ای از طرف شما : بهترین رفیق من، بماند دوستی ما پایدار تا ابد . برایِ - @A
نامه‌ای از طرف شما : خب بهش بگید که به قولِ یاسینی حیف تو حیفِ عشق ما ؛ شدی دوس داشتنی ترین اشتبام :)
نامه‌ای از طرف شما : - تو اگه بزرگترین گناه‌‌ام بودی هیچ وقت ازت توبه نمیکردم . . .
نامه‌ای از طرف شما : سلام قشنگ من...تولدتتتت مبارککککک.♥️ خیلیی دوست دارم دخترررر! امیدوارم هرجا هستی موفق باشی.. چیز زیادی ازت نمیدونم...کیستی و چیستی😂😌. ولی خب...بهم وایب خوبی میدی و گفتم حالا که تولدته یکم خوشحالت کنممم. حتی اگه این پستجی‌جان بگه که کیم بازم منو نمیشناسی😂😂😌. خلاصه که آره! تولدت مبارکککک دختر🤍🌱' امضا: اسماء - @E