eitaa logo
پُستچے . چنل تلگراممون رو دیدین؟ بیو هست
1.9هزار دنبال‌کننده
2.7هزار عکس
1 ویدیو
0 فایل
چنل جدیدمون دوست جونیا 💘✨ https://eitaa.com/POSTCHI_3 بهمون سر بزنین حتما https://t.me/POSTCHI_2
مشاهده در ایتا
دانلود
نامه‌ای از طرف شما : بهترین رفیق من، بماند دوستی ما پایدار تا ابد . برایِ - @A
نامه‌ای از طرف شما : خب بهش بگید که به قولِ یاسینی حیف تو حیفِ عشق ما ؛ شدی دوس داشتنی ترین اشتبام :)
نامه‌ای از طرف شما : - تو اگه بزرگترین گناه‌‌ام بودی هیچ وقت ازت توبه نمیکردم . . .
نامه‌ای از طرف شما : سلام قشنگ من...تولدتتتت مبارککککک.♥️ خیلیی دوست دارم دخترررر! امیدوارم هرجا هستی موفق باشی.. چیز زیادی ازت نمیدونم...کیستی و چیستی😂😌. ولی خب...بهم وایب خوبی میدی و گفتم حالا که تولدته یکم خوشحالت کنممم. حتی اگه این پستجی‌جان بگه که کیم بازم منو نمیشناسی😂😂😌. خلاصه که آره! تولدت مبارکککک دختر🤍🌱' امضا: اسماء - @E
نامه‌ای از طرف شما : سلام خوبی؟ میدونی که دلم برات تنگ شده نمیدونم چجوری بهت بگم ولی بینهایتتت دوسم دارم ببعی من💙💙 از طرف....
نامه‌ای از طرف شما : سلام زندگی امروز دقیقا ۵و ۶ ماهی میشه که با منی و نمیدونم که خوب حست به من چجوریه ولی خب. قلب من دوست دارم کاش بتونم اونجوری که واقعا دوست دارم و بهت ثابت کنم دمت گرم که انقدر بامعرفتی تیکه ای از قلب من🤍(:
نامه‌ای از طرف شما : راستش ؛ خیلی وقتا سعی کردم بیشتر بهت نزدیک شم ، نمیگم همش ناموفق بود ولی همیشه بالاتر از من بودن :) وقتی تمومِ فکر و ذکرم تو بودی و کم اهمیتی میدیدم قلبم ب قدری خورد میشد ک آرزوی مرگ میکردم . فقط کاش یکم تو اولویت هات قرار داشتم ؛ از این چیزا ک بگذریم باید بگم امیدوارم ی روزی ببینمت و بعد از بغل کردنت دست بکشم لا ب لای فرفری هات :) بیشتر از چیزی ک فکر کنی دوست دارم . . میتونی تا ابد روم حساب کنی ، هیشکی نبود بدون من هستم . برای تو ، تویی ک همه وجود منی . هزار بار برات نوشتم و پاک کردم حالا دیگه وقتش بود . - @J
نامه‌ای از طرف شما : دخترم تو خیلی خوشگلی ، دوست دارم عازیزم . غوصه نخور . - @M
نامه‌ای از طرف شما : سلام میشه لطفا فرستاده شه به این آیدی @M (: عام خب دوزت عزیزم... زمان زیادی نیس که میشناسمت و حتی ندیدمت یا اسم واقعیت رو نمیدونم ولی تو همین مدت کم خیلی از وجودت خوشحالم و میخوام بهت بگم واقعا دوست داشتنی هستی مواظب خودت باش:)🌱💚
نامه‌ای از طرف شما : سلااااااااام😃 شاید هیچ وقت نتونستم بگم تا چه حد دوستت دارم شایدم با رفتارام تونستم نشون بدم نمیدونم... اینجا یواشکی گفتم چون انگار راحت تر حرفای دلمو میگم بزرگترین ترسم شده از دست دادنت ، بزرگترین حسرتم اینه که وقتی میتونستم بیشتر کنارت باشم نبودم من همیشه نگرانتم حتی اگه خودت ندونی دوست دارم رفیق همیشگی من:)🫀♥️ یه خواهش لطفا تنهام نزار من بدون تو زندگی کردنو بلد نیستم🥲 برای: - @M
نامه‌ای از طرف شما : خیلی زشتی خودتم میدونی..مراقب خودتم باش دیختیر🦖 @F
نامه‌ای از طرف شما : میشه بهش بگید من هنوز دوستش دارم و میدونم بد دلشو شکستم و امیدوارم منو ببخشی و پیام بدی بهم ؛