eitaa logo
روابط عمومی پلیس
5.1هزار دنبال‌کننده
43.8هزار عکس
13.2هزار ویدیو
191 فایل
لینک کانال
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 فیلم/لحظه‌ی شلیک موشک‌های بالستیک سپاه از خوزستان و تکبیر مردم
حجت الاسلام ادیانی نماینده ولی فقیه در فراجا: اگر دشمن امنیت نظام جمهوری اسلامی را دچار خدشه کند واکنش ما شدید و پشیمان کننده است.
هدایت شده از یااباعبدالله الحسین(ع)
انتقام سخت از قاتلین کاپشن صورتی،شهیده کرمان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از روابط عمومی ف انتظامی کردستان
✅زندگینامه امام خمینی 🔴قسمت اول پدر او سید مصطفی موسوی فرزند علامه جلیل‌القدر سید احمد موسوی در ۲۹ بهمن ۱۲۴۱ هجری شمسی (۲۹ رجب ۱۲۷۸ هجری قمری) در شهرستان خمین  به دنیا آمد. مقدمات را در خمین نزد میرزا احمد خوانساری آموخت. علاقه و ارتباط نزدیک استاد و شاگرد، باعث شد که سید مصطفی دختر میرزا احمد را به همسری برگزیند. پس از ازدواج برای ادامه تحصیلات راهی اصفهان شد و بعد از مدتی به نجف اشرف و سامرا هجرت کرد و بیش از پنج سال از محضر بزرگانی چون میرزای شیرازی سود برد و در زمره علما و مجتهدین عصر خود قرار گرفت. به دعوت مردم خمین به این شهر بازگشت و زعامت و پیشوایی اهالی خمین و حومه را عهده دار شد. تاریخ بازگشت را سال ۱۳۱۲ه . ق . برابر با ۱۲۷۴ ه . ش در خاطره ها ثبت کرده اند. مقاومت سید مصطفی در برابر زورگویان حکومتی که همگی حامیان خان‌های آن روز بودند و حمایت‌های او از مظلومان شهری و روستایی، عرصه را بر زمین‌داران خمین تنگ کرده بود و راهی جز به شهادت رساندن آن عالم بزرگوار، پیش پای خود ندیدند. در تاریخ اسفند ۱۲۸۱ هجری شمسی ( ذی‌الحجه ۱۳۲۰ قمری) در راه خمین به اراک مورد سوء قصد اشرار قرار گرفت و بر اثر اصابت چند گلوله در چهل سالگی به شهادت رسید. پیکر آن مرحوم به نجف اشرف منتقل گردید و در آنجا دفن شد.
⭕️رهبر معظم انقلاب: ✔️اصرار داريم كه عوامل واقعی و پشت پرده حادثه كرمان را پيدا كنيم و ان ها را سر كوب كنيم
. عملیات دیشب سپاه شاید انتقام قطره ای از خون پاک‌ تو باشد...
🚨فوری وزارت خارجه آمریکا: حملات ایران در اربیل را به شدت محکوم می کنیم و به خانواده های کشته شدگان تسلیت می گوییم!!!!!!
بخشی از پیام تشکر حجت الاسلام والمسلمین ادیانی در خصوص عملیاتی موشکی سپاه پاسداران: عقیدتی سیاسی انتظامی کشور، وظیفه خود می داند از جانفشانی و اقتدار فرزندان مردم قهرمان ایران اسلامی که با پاسخ کوبنده خود به گروهکهای تروریستی و اربابان جعلی آنها، نهایت قدردانی و تشکر را به عمل آورد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: بنده در سخنرانی همان چند سال پیش گفتم آقاجان، دوران بزن‌ دررو گذشته؛ بزنید، میخورید... ✍اینم مخصوص اونایی که از موشک های ما دارن میسوزن😉 ┅♦️روابط عمومی انتظامی ♦️┅┄
آغاز سخنرانی ریاست محترم سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در جمع گروه های مرجع و افراد ذی نفوذ استان فارس
💢از دقایقی پیش؛ائمه‌ی جمعه سراسر کشور با حضور در حسینیه‌ امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند
یمن: حمله به کشتی آمریکایی هشدار به آنها بود یک منبع نظامی یمنی: 🔹یمن کشتی تجاری آمریکایی را هدف قرار داد تا به آمریکا پیام دهد که در یمن گرفتار می‌شود. این یک هشدار بزرگ برای نیروهای آمریکایی و عملیاتی بسیار غافلگیرکننده برای آنها بود. 🔹این عملیات به نیروهای آمریکایی پیام داد که یمن می‌تواند اهداف دوردست را با سلاح‌های مناسب و دقیق هدف قرار دهد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رهبر انقلاب در دیدار ائمه جمعه سراسر کشور: رسیدن به هدف‌های اسلامی جز با حضور مردم امکان‌پذیر نیست 🔹️مسئله مردم یک اصل اسلامی است.
🚀پاسخ موشكی به عوامل واقعی حادثه كرمان و راسك
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
دیدار چهره به چهره ریاست محترم سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور با معتمدین و متنفذین استان فارس