eitaa logo
روابط عمومی پلیس
5.1هزار دنبال‌کننده
43.9هزار عکس
13.2هزار ویدیو
191 فایل
لینک کانال
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از شرق تهران
🔻 بیانات مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی): انتخابات، هم حق مردم است، هم یک وظیفه ی ملی است.
🗳🔻انتخاب آگاهانه باعث تشکیل مجلس قوی و کارآمد می‌شود. لینک گفت وگو:👇 https://irna.ir/xjPP7P
گزارش تصویری بدرقه و اعزام شانزدهمین مرحله کاروان زیارتی کربلا اولی های کارکنان و خانواده های فرماندهی انتظامی استان آذربایجان غربی به عتبات عالیات در ارومیه
«يَا أَيُّهَا النَّبِيُّ قُلْ لِأَزْوَاجِكَ وَبَنَاتِكَ وَنِسَاءِ الْمُؤْمِنِينَ يُدْنِينَ عَلَيْهِنَّ مِنْ جَلَابِيبِهِنَّ ذَٰلِكَ أَدْنَىٰ أَنْ يُعْرَفْنَ فَلَا يُؤْذَيْنَ وَكَانَ اللَّهُ غَفُورًا رَحِيمًا؛» 🔻«ای پیغمبر با زنان و دختران خود و زنان مؤمنان بگو که خویشتن را به چادر فرو پوشند، که این کار برای اینکه آنها (به عفّت و حرّیت) شناخته شوند تا از تعرض و جسارت (هوس رانان) آزار نکشند بسیار نزدیکتر است و خدا (در حق خلق) بسیار آمرزنده و مهربان است.» ( سوره احزاب/ آیه ۵۹)
هدایت شده از سجاد کلانتری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻 تقدیر و تشکر رهبر معظم انقلاب از ملت ایران و تامین‌کنندگان امنیت بخاطر راهپیمایی پرشور ۲۲ بهمن رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای(مدظله العالی) هم‌اکنون در دیدار هزاران نفر از مردم آذربایجان شرقی: لازم می‌دانم از ملت ایران به‌خاطر راهپیمایی پرشور ۲۲ بهمن تشکر کنم. 🔻در همه جای کشورمردم همت کردند و شور و سرزندگی خود را نشان دادند. امسال مردم، سرافرازی انقلابی به‌خاطر ۲۲ بهمن را به رخ دنیا کشیدند. 🔻همچنین از کسانی که امنیت این راهپیمایی گسترده سراسری را تامین کردند صمیمانه تشکر می‌کنم.
🔰 🇮🇷 🛑❓به چه کسی رأی بدهیــــــــــــــــم؟ ✔️امام خمینی رهبر کبیر انقلاب اسلامی: «شما گمان نکنید که اگر با چندین اتومبیل بیرون بیایید وجههٔ‌تان پیش مردم بزرگ می‌شود! آن چیزی که مردم به آن توجه دارند و موافق مذاق عامه است، اينكه زندگی شما باشد.»
🔻 روسیه تسلط بر شهر راهبردی «آودیئیفکا» را اعلام کرد 🔹وزارت دفاع روسیه بامداد یکشنبه اعلام کرد که نیروهای این کشور موفق شدند کنترل شهر مهم آودیئیفکا در استان دونتسک در شرق اوکراین را به دست بگیرند. 🔹«ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه نیز این تحول میدانی جدید را به ارتش این کشور تبریک گفته و آن را یک «پیروزی مهم» توصیف کرد.
36.42M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🏳🎵 { هم عهدی } 🎵🏳 ❤️دورت بگردم امام زمانم❤️ این نماهنگ زیبا را تا آخر ببینید 😍
🔻امام علی (علیه‌السلام) فرمودند: 🔰هرکس به وقت یاری رهبرش،بخوابد بالگد دشمن ازخواب بیدار خواهدشد. 🔻مراقب باشیم خواب نمانیم . 🔻انتخابات،وقت یاری رهبر عزیزتر از جانمان است .
🔻پخش نماهنگ "تجلی ظهور " از سیمای استانی خراسان شمالی در مورخه ۲۸ بهمن ماه
🔴نگاه شهدا به انتخابات چگونه بود؟ 🔹شهید علی گودرزی: «مواظب ضربه منافقین باشید. این‌ها در نهاد‌ها و انتخابات، در اجتماعات نفوذ می‌کنند و ضربه می‌زنند؛ که امام عزیزمان فرمودند خطر منافقین از کفار بدتر است.» 🔹شهید محمدعلی قیصری: «در انتخابات شرکت کنید که تکلیف الهی است. رأی شما دفاع از اسلام و قرآن است و مواظب باشید به کسانی که برای شهرت و قدرت خود را مطرح ساخته‌اند رأی ندهید.» 🔹شهید قدم‌علی عابدینی: «همیشه در صحنه باشید و پا به‌پای مردم صحنه‌ها را پر نگه‌دارید و در انتخابات فعالانه شرکت کنید و مواظب دشمنان داخلی و خارجی باشید.» 🔹شهید علیرضا کریمی: «صحنه‌ها را خالی نکنید و وحدت خود را حفظ کنید و با شرکت در نماز‌های جمعه و جماعت و برنامه انتخابات چشم دشمنان اسلام را کور کنید.» 🔹شهید فرج‌الله رضایی آدریانی: «برادران، هوشیار باشید، در انتخاب افراد مواظب باشید، غافل نشوید که در دام تبلیغات دشمنان اسلام بیفتید؛ حتی در رفت و آمد‌های خود مراقب باشید که کسی شما را از مسیر رهبری خارج نکند.»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چرا پول زیارت رو خرج فقرا نمی کنید؟ 📽 پاسخ زیبای آیت الله شهید
✅رقابت یعنی میدان باز برای مسابقه همه جناحها و نگاه‌ها رقابت یعنی جناحهای سیاسی برای شرکت در انتخابات با هم مسابقه بگذارند؛ گرایشهای گوناگون سیاسی و اقتصادی، در انتخابات با هم مسابقه بگذارند؛ میدان باز باشد برای مسابقه‌ی جناحهای سیاسی و نگاه‌های سیاسی و نظرات سیاسی، همچنین اقتصادی، همچنین فرهنگی؛ این معنای رقابت است. رقابت یعنی جوانهایی که میخواهند وارد میدان انتخابات بشوند، با افراد سابقه‌دار و باتجربه مسابقه بگذارند؛ اینها تلاش کنند، آنها هم تلاش کنند. و یک مجلس خوب و قوی آن مجلسی است که هم از این جوانها داخلش باشند، هم از آن مجرّبها و باسابقه‌ها داخلش باشند. رقابت یعنی این؛ یکی از مهم‌ترین مسائل در باب انتخابات، این مسابقه گذاشتن است. رقابت یعنی همه بتوانند تبلیغات کنند، منتها تبلیغات درست. 
هدایت شده از روابط عمومی ف انتظامی کردستان
هدایت شده از روابط عمومی ف انتظامی کردستان
رهبر معظم انقلاب؛ در زمینه‌ی مشارکت مردم، هر طور که میتوانید، روی خانواده‌ها و دوستانتان کار کنید. مشارکت، یکی از اساسیترین مسائل است. حضور مردم برای پیشرفت و صیانت کشور لازم است