eitaa logo
روابط عمومی پلیس
5.1هزار دنبال‌کننده
43.8هزار عکس
13.2هزار ویدیو
191 فایل
لینک کانال
مشاهده در ایتا
دانلود
🔻مراسم وداع با شهید مدافع امنیت شهید پوریا عبادی در ستاد فرماندهی انتظامی استان مازندران
🔻 تکفیر و افراط گرایی، تهدیدی برای امنیت جهانی است و مقابله با آن نیازمند وحدت مسلمانان و هوشیاری در برابر نقشه های دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👌خداییش دمشون گرم مامور قلابیا که کلیپ درست کرده بودن و احساسات مردمو داغون کردنو گرفتن اوردن همون جا 👈اصن خودتون ببینید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فرمانده کل انتظامی: ۲۴ هزار دوربین البسه برای پلیس تامین شده است
🔺️رسیدگی به رفاه و انگیزه کارکنان یک اولویت اساسی است 🔺️سردار حمیدرضا اشراق معاون هماهنگ کننده فراجا اظهار داشت؛ رسیدگی به رفاه و انگیزه کارکنان یک اولویت اساسی است.
🔹يا فاطِمَةُ اشْفَعِي لِي فِي الْجَنَّةِ فَإِنَّ لَكِ عِنْدَ اللّٰهِ شَأْناً مِنَ الشَّأْنِ. اللّٰهُمَّ إِنِّي أَسْأَلُكَ أَنْ تَخْتِمَ لِي بِالسَّعادَةِ فَلَا تَسْلُبْ مِنِّي مَا أَنَا فِيهِ، وَلَا حَوْلَ وَلَا قُوَّةَ إِلّا بِاللّٰهِ الْعَلِيِّ الْعَظِيمِ . اللّٰهُمَّ اسْتَجِبْ لَنا وَتَقَبَّلْهُ بِكَرَمِكَ وَعِزَّتِكَ وَبِرَحْمَتِكَ وَعافِيَتِكَ، وَصَلَّى اللّٰهُ عَلَىٰ مُحَمَّدٍ وَآلِهِ أَجْمَعِينَ وَسَلَّمَ تَسْلِيماً يَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِينَ. 🔸ای فاطمه! مرا در بهشت (برای رفتن به بهشت) شفاعت بفرما ، به درستی که برای تو نزد خدا مقامی از مقامات بلند است. خدایا از تو می‌خواهم که سرانجام کارم را به خوشبختی ختم کنی و آنچه را در آنم از دستم مگیری و هیچ نیرو و توانى نیست جز به خداى بلندمرتبه بزرگ. خدایا برای ما اجابت کن و آن را به کرم و عزّتت و به رحمت و عافیتت بپذیر و درود خدا بر محمّد و همه خاندان او و بر آنان سلام، سلامی کامل، ای مهربان‌ترین مهربانان. 🌸 ۲۳ ربیع الاول، سالروز ورود سراسر نور کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها به قم را گرامی می‌داریم.
هدایت شده از نگهبان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بی‌نمازی و رفتارهای بی‌دینی جوانان به چه علتی است؟ دکتر رفیعی از نظرات ۱۰۰۰ جوان بی‌نماز ۵۰ علت بی‌نمازی را استخراج نموده‌، جالب اینجاست که هیچ یک از ۱۰۰۰ تن نگفته‌اند که به خدا بی‌اعتقادند‌... 👈 بداخلاقی متدین ها 👈 تطابق نداشتن گفتار و کردار مبلغان دین و ... https://eitaa.com/mnegahban
🚫منابع عربی: بنظر می رسد ادعای ترور سید حسن نصرالله تنها بهانه اسرائیل برای توجیه کشتار در ضاحیه جنوبی است دقیقا همان کاری که در غزه و به اسم ترور مقامات حماس می کردند..
⭕️ اللهم اجعله في درعك الحصينة التي تجعل فيها من تريد خدایا این ذریه حضرت زهرا محفوظ بدار 🤲
الحمدالله سید بطور قطعی سالم است
منابع نزدیک به حزب‌الله: سید حسن نصرالله در سلامت کامل به سر می‌برد 🔹خبرگزاری فرانسه و رویترز به نقل از منابع نزدیک به حزب‌الله گزارش دادند که سید حسن نصرالله در سلامتی کامل به سر می‌برد.
🔴حسین مرتضی از نزدیکان حزب الله:خدا را شکر حال آقا خوب است
🔴؛ سید حسن نصرالله: اعتقاد قلبی من این است که در مسجد الاقصی نماز می‌خوانم. ۰
العربیه:ترور سید حسن نصرالله شکست خورد!
ا💢ختصاصی| منابع مطلع خبر دادند: سیدحسن نصرالله و‌سید هاشم صفی الدین در سلامت هستند‌ 🔹منابع مطلع در لبنان اطلاع دادند که هیچ یک از رهبران ارشد حزب الله لبنان در عملیات ترور وحشیانه امشب صهیونیستها به شهادت نرسیده‌اند. 🔹این منابع افزودند که عملیات امشب صهیونیستها شکست خورده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 حزب‌الله: سیدحسن نصرالله در سلامت است 🔹مسئول رسانه‌ای حزب‌الله: سیدحسن نصرالله در محل حمله (ضاحیه بیروت) نبوده و در سلامت است.
💢 انتشار گسترده شایعه هدف قرار دادن سید حسن نصرالله و سید هاشم صفی الدین بخشی از تلاش برای جاسوسی از ارتباطات سنگینی است که از منابع مختلف خصوصی و عمومی در منطقه اتفاق می افتد که به دنبال تایید امنیت سید حسن نصرالله از منابع نزدیک به او هستند. 🔻 این به طور مستقیم توسط دشمنان اسرائیلی و آمریکایی به عنوان آماده سازی برای یک سوءقصد واقعی برای سید حسن نصرالله در طول جنگ جاری نظارت می‌شود. احتمال این وجود دارد که دشمن در حال شنود خطوط تلفنی بیروت باشد و انتشار گسترده خبر ترور سید حسن نصرالله نزدیکان و بستگان ایشان را وادار به تماس با برخی منابع و افراد نزدیک به سید برای پرس‌وجوی احوال ایشان می‌کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📡 فیلمی از شدت انفجار ها در بیروت 10 ساختمان در بیروت با خاک یکسان شد
🔻دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه «سلامت و بهداشت»/بخش سوم 🔸امروز ایران جزو کشورهای برتر جراحی قلب در دنیاست و جزو معدود کشورهایی است که عمل پیوند قلب در آن صورت می گیرد/140 عمل پیوند قلب در کشور کارنامه درخشان جراحی قلب در ایران وجهان است. 🔸بانک قرنیه در جمهوری اسلامی یکی از بهترین بانک های قرنیه دنیا است و ظرف 24 ساعت قرنیه مورد نظر بیمار آماده می شود. 🔸آمار رشد 10 برابری پزشکان متخصص، عمومی و دندان پزشک در مقابل رشد 5/ 2 برابری جمعیت ایران مثال زدنی است. 🔸تعداد کل پزشکان قبل از انقلاب حدود 15 هزار نفر بوده است که اکنون بالغ بر 150000 هزار نفر می باشد. 🔸پزشکان متخصص قبل از انقلاب 7000 نفر بوده که به 72 هزار نفر رسیده است. 🔸ایران در تولید بیش از 95 درصد از داروهای مصرفی خودکفا شده و از صادرکنندگان دارو است. 🔸جمهوری اسلامی ایران با راه اندازی مجتمع ملی تولید فرآورده های دارویی نوترکیب در مقیاس صنعتی در کل منطقه آسیای جنوب غربی تولیدکننده انحصاری داروهای نوترکیب محسوب می شود. 🔸به گزارش سازمان بهداشت جهانی بین 80 تا 94 درصد جمعیت ایران دسترسی به داروهای ضروری را دارند. 🔸خون مردم ایران سالمترین خون اهدایی در جهان محسوب می شود و جزو معدود کشورهایی هستیم که مردم خون را رایگان اهداء و دریافت می کنند. 🔸 ایران پیشتاز مراقبت، درمان و پیشگیری ازصدمات مصدومین ناشی از آثار مخرب جسمی و روانی بکارگیری سلاح های شیمیایی توسط جنگ افروزان دردنیا است.
🔻دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه «سلامت و بهداشت»/بخش چهارم 🔸عملکرد گروه های جهادی بسیج سازندگی و اعضاء جامعه پزشکی دستاورد بزرگ جمهوری اسلامی در تکمیل حلقه خدمات بهداشتی و درمانی کشور است. 🔸شهرهای دارای بیمارستان 37 درصد بوده که اکنون با وجود افزایش شهرها به میزان 3 برابر 97 درصد شهرها بیمارستان دارند. تعداد تخت ها از 55 هزار به 148 هزار رسیده است. 🔸آمار مرگ و میر نوزادان زیر یک ماه قبل از انقلاب 80 تا 100 در هزار بوده است و اکنون به 5/ 9 در هزار رسیده است. (آمار سال 2015) 🔸آمار مرگ و میر کودکان زیر یکسال قبل از انقلاب 120 در هزار بوده است و اکنون به 4/ 13 در هزار رسیده است.آمار مرگ و میر کودکان زیر 5 سال اکنون به 5/ 15 در هزار رسیده است. 🔸در ایران آنقدر مرگ و میر مادران بر اثر زایمان کاهش یافته است که این اتفاق نادر یک پدیده و زبانزد عام و خاص خواهد شد. آمار قبل از انقلاب بالای 200 مورد در 100 هزار زایمان و در سال 2015 کمتر از 20 مورد در 100 هزار زایمان می باشد. 🔸ایران در زمره 3 کشور پیشرو در پیوند مغز استخوان در جهان است. 🔸ایران در درمان ناباروری رتبه سوم جهان و در ارتوپدی و پیوند اعضاء رتبه چهارم را دارد. 🔸ایران رتبه هفتم در تولید داروی بیماری های خاص را دارد. 🔸ایران رتبه چهارم در درمان ژنتیک را دارد. 🔸ایران جزو 5 کشور جهان در کاشت حلزون شنوایی است.
🔻اهمیت امنیت در کلام فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻کلیپ مظلومیت کودکان غزه من دردم و نام غزه را از من پرس فریاد مدام غزوه را از من پرس من آهم و من سوزم و من شعله‌ی غم اندوه تمام غزه را از من پرس
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
یکی از بزرگترین خطری که دنیای اسلام را تهدید می‌کند کم رنگ کردن مساله فلسطین هست
67.31M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅️پخش تولید محتوا با عنوان"حسن ظن برترین سجایای اخلاقی" از شبکه افلاک استان لرستان 🔰به گزارش روابط عمومی لرستان، تولید محتوا با عنوان " حسن ظن برترین سجایای اخلاقی" توسط عقیدتی سیاسی انتظامی لرستان تهیه و تولید و از شبکه افلاک لرستان پخش گردید. 🎤کارشناس: 📌حجت‌الاسلام حسینی مازندرانی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان لرستان ⏰️تاریخ و زمان پخش: روز جمعه مورخه ۱۴۰۳/۰۷/۰۶ راس ساعت ۱۹۰۰ به مدت ۹ دقیقه پخش گردید.
⭕️ اللهم اجعله في درعك الحصينة التي تجعل فيها من تريد خدایا این ذریه حضرت زهرا سلام الله علیها محفوظ بدار 🤲