eitaa logo
روابط عمومی پلیس
4.9هزار دنبال‌کننده
40.9هزار عکس
12.3هزار ویدیو
178 فایل
لینک کانال
مشاهده در ایتا
دانلود
گزارش تصویری جلسه شورای عالی قرآن کریم انتظامی جمهوری اسلامی ایران
گزارش تصویری جلسه شورای عالی قرآن کریم انتظامی جمهوری اسلامی ایران
📸 حدیث نصب شده در محل سخنرانی رهبر انقلاب در دیدار رئیس و نمایندگان مجلس دوازدهم 🔹️امیر‌المؤمنین امام علی علیه‌السلام: فعَلَيْكُمْ بِالْجِدِّ وَ الاِجْتِهَاد 🔹️پس بر شما باد به تلاش و کوشش.
رسولُ اللّه ِ صلى الله عليه و آله : إذا ظَهَرتِ البِدعُ في اُمّتي فلْيُظهِرِ العالِمُ علمَهُ ، فمَن لَم يَفعلْ فعَلَيهِ لَعنةُ اللّه ِ . [ الكافي : 1 / 54 / 2 . ] پيامبر خدا صلى الله عليه و آله : هرگاه بدعتها در ميان امّتم پديدار شوند بر عالِم است كه علم خود را آشكار سازد. پس هر كس چنين نكند، لعنت خدا بر او باد.
انقلاب اسلامی مصداق عینی عمل به قرآن است/ ما رمز قرآن را از امام حسین(ع) آموختیم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور گفت: یکی از بزرگترین مصادیق عمل و تمسک به قرآن کریم، شکل گیری انقلاب اسلامی در ایران است، امام راحل عظیم الشأن(ره) با محور قرار دادن قرآن کریم در رفتار و سیره عملی خود توانست انقلاب اسلامی را به پیروزی برساند و این مسیر را ادامه دهد، بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) توصیه می‌کنم هر روز یک صفحه و یا چند آیه از قرآن را تلاوت کنید و به معنای آن بیندیشید، ما رمز قرآن را از امام حسین(ع) آموختیم. 🇮🇷 ادامه خبر در کانال روابط عمومی پلیس⇩⇩⇩ https://eitaa.com/PR_Police
به گزارش روابط عمومی پلیس،حجت‌الاسلام والمسلمین "سید علیرضا ادیانی" در سومین جلسه شورای عالی قرآن کریم انتظامی کشور، با اشاره به تجلی قرآن کریم در قیام اباعبدالله الحسین(ع) وبا بیان اینکه کل قیام امام حسین(ع) قرآنی است، اظهار داشت: محور این قیام قرآن است و امام که خود شهید قرآن است، با لسان مبارکشان در تمام لحظات قرآن تلاوت کردند، حضرت به سبب اینکه وارث علم کتاب‌اند، تلاوت قرآن را به صورت جدی در این قیام مورد توجه قرار داده‌اند. این مقام مسئول در ادامه با اشاره به تاثیرات عمیق مفاهیم قرآنی بر شکل گیری انقلاب اسلامی در ایران گفت: امام راحل(ره) سرشار از ایمان بود و با دستانی خالی، حکومتی که شرق و غرب پشت سر او بود را کنار زد و با کلامی که تراوشات قرآن است بزرگترین انقلاب را بر مبنای قرآن و توحید ایجاد کرد. ادیانی تاکید کرد: امام خمینی(ره) احیاگر بزرگ قرآن در عصر حاضر بود که از آیات الهی در مکتوبات، سخنرانی‌ها و اندیشه‌های خود به وفور بهره می‌برد، اگرچه از ایشان فقط یک اثر مستقل قرآنی با عنوان «تفسیر سوره حمد» به جای مانده است؛ اما اندیشه‌های بلند قرآنی این شخصیت ممتاز علمی در مکتوبات و گفتارهای ایشان آشکار و دیدگاه‌ها و نظرات آن بزرگوار مستند به آیات کریمه قرآن و احادیث معصومین(ع) بود. نماینده‌ی ولی‌فقیه در انتظامی کشور در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه شخصیت فکری رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) بیش از هرچیزی متأثر از قرآن کریم است، افزود: از نظر ایشان علاج تمامی ضعف‌ها و چالش‌های جهان اسلام در چنگ‌زدن به قرآن است و قرآن مهمترین نقشه‌ی راه در حوزه‌ی فردی و اجتماعی و حاکمیت است. این مقام انتظامی افزود: بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) توصیه می‌کنم هر روز یک صفحه و یا چند آیه از قرآن را تلاوت کنید و به معنای آن بیندیشید، ما رمز قرآن را از امام حسین(ع) آموختیم. وی بر اهمیت توجه به عظمت و جامعیت قرآن تاکید کرد و گفت: قرآن پیامی جاویدان است که انسان ها را به سوی سعادت و سلامت هدایت می کند و همه چیزهایی که برای سعادت بشریت نیاز است در قرآن آمده است. حجت الاسلام ادیانی اذعان داشت: یکی از بزرگترین مصادیق عمل و تمسک به قرآن کریم، شکل گیری انقلاب اسلامی در ایران است، امام راحل عظیم الشأن(ره) با محور قرار دادن قرآن کریم در رفتار و سیره عملی خود توانست انقلاب اسلامی را به پیروزی برساند و این مسیر را ادامه دهد. رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور در پایان تصریح کرد: با همدلی و اتحاد، انتظامی معنوی بسازیم که مورد انتظار رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی(مدظله العالی)و مورد مطالبه جدی فرمانده کل انتظامی کشور سردار رادان است و با مدد گرفتن از قرآن کریم، پلیسی تربیت کنیم در تراز انقلاب اسلامی، پلیس مکتبی، مردمی و اجتماعی که همگان آن را تایید و حمایت نمایند. شایان ذکر است در این جلسه بر ضرورت ترویج فرهنگ قرآنی در خانواده بزرگ انتظامی کشور با اجرای طرح های موثر قرآنی در رشته های مختلف به ویژه حفظ قرآن و برگزاری شایسته مسابقات تاکید گردید و باتصویب مصوبات لازم، برنامه ریزی مناسب برای تحقق آن صورت گرفت. 🇮🇷 به کانال روابط عمومی پلیس بپیوندید⇩⇩⇩ https://eitaa.com/PR_Police
💐 هفتاد فایده و فضیلت برای نماز شب : 1. نماز شب، باعث نابودی گناهان در روز است. 2. نماز شب، سبب نور در قیامت است. 3. نماز شب، افتخار مؤمن در دنیا و آخرت است. 4. ثواب همه چیز در قرآن بیان شده به جز نماز شب، به خاطر زیادی ثواب آن. 5. نماز شب، خلوت با خداوند است. 6. نماز شب خوان در بهشت با اسبهای بالدار پرواز می کند. 7. بهشتیان به نماز شب خوان غبطه می خورند. 8. شریف ترین افراد امت پیامبر صلی الله علیه و آله نماز شب خوانان هستند. 9. شرافت هر فردی به قیام شبانه و شب زنده داری اوست. 10. خداوند به خاطر نماز شب خوانان، عذاب نازل نمی کند. 11. نُه صف از فرشتگان در پشت سر نماز شب خوان می ایستند که به تعداد آنان خداوند به نماز شب خوان، مقام و درجه می دهد. 12. خداوند به نماز شب خوان، افتخار و مباهات می کند. 13. نماز شب موجب زوال وحشت قبر می شود. 14. نماز شب، نور در قبر است. 15. نماز شب، انیس و مونس در قبر است. 16. انسان با خواندن نماز شب جزو بهترین مردم می شود. 17. نماز شب موجب شادمانی مؤمن در دنیاست. 18. نماز شب، زینت آخرت است. 19. نماز شب، نسیم و رایحه ای است از خداوند به سوی مؤمن. 20. نماز شب، موجب صحت و سلامتی بدن است. 21. نماز شب، باعث رضایت پروردگار است. 22. نماز شب، سبب نزول رحمت خداوند است. 23. نماز شب، تمسک به اخلاق پیامبران و امامان است. 24. حضرت ابراهیم علیه السلام به خاطر نماز شب خواندن، خلیل خدا شد. 25. نماز شب، انسان را از انجام گناهان باز می دارد. 26. مغبون کسی است که نماز شب نخواند. 27. نماز شب، سبب نورانیت صورت می شود. 28. پیغمبر اکرم صلی الله علیه و آله : دو رکعت نماز خواندن در دل شب برای من از دنیا و مافیها بهتر و دوست داشتنی تر است. 29. نماز شب، سیره مستمره پیامبران و امامان و صالحان است. 30. نماز شب، بوی خوشی در نماز شب خوان به وجود می آورد که همه از معاشرت با او خوششان می آید. 31. شبهای بلند، بهار مؤمن است برای نماز شب خواندن و تهجد. 32. نماز شب، باعث وفور نعمت و برکت است. 33. نماز شب، سبب رفع فقر و ناداری است. 34. نماز شب، اخلاق نماز شب خوان را نیکو می کند. 35. نماز شب، دین و قرض نماز شب خوان را ادا می کند. 36. نماز شب، غم و اندوه را برطرف می کند. 37. نماز شب، نور چشم را زیاد می کند. 38. از خانه هایی که در آنها نماز شب خوانده می شود، نوری به اهل آسمان متصاعد می شود، همانند نوری که از ستارگان آسمان برای اهل زمین می تابد. 39. دروغ می گوید کسی که ادعا دارد نماز شب می خواند اما فقیر و گرسنه و نادار است. 40. نماز شب، ضامن روزی نماز شب خوان در روز است. 41. طولانی بودن وقوف در حال نماز وتر، موجب کوتاهی توقف در قیامت است. 42. نماز شب، قبر نماز شب خوان را تبدیل به باغی از باغ ها و نخلستان های بهشت می کند. 43. پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله حضرت علی علیه السلام را مکررا سفارش به نماز شب می کردند. 44. کسی که برای نماز شب بلند شود و خانواده و بچه هایش را هم بلند کند و با هم نماز شب بخوانند، همه آنان جزو ذاکران خداوند نوشته می شوند. 45. نماز شب، باعث داخل شدن به بهشت می شود. 46. خداوند از نور خودش به نماز شب خوان می پوشاند. 47. نماز شب، سبب دوستی ملائکه و انبیا است. 48. نماز شب، سبب ناراحتی شیطان است. 49. نماز شب، باعث ازدیاد ایمان است. 50. نماز شب، موجب قبولی اعمال است. 51. نماز شب، سبب برکت رزق و روزی است. 52. نماز شب، باعث معرفت و شناخت خداوند است. 53. نماز شب، اسلحه مؤمن است بر ضد دشمنان (رزمندگان با نماز شب، بر دشمنانِ تا بن دندان مسلح، غالب و پیروز شدند). 54. نماز شب، شفیع نزد ملک الموت است. 55. نماز شب، سبب اجابت دعاست. 56. نماز شب، سبب راحتی جان کندن است. 57. نماز شب، چراغ و فرشِ قبر است. 58. نماز شب، جواب نکیر و منکر در قبر است. 59. نماز شب، سایه بالای سر انسان در قیامت است. 60. نماز شب، تاجی است بر سر انسان در قیامت. 61. نماز شب، لباسی است بر بدن انسان در قیامت. 62. نماز شب، نوری است در جلو پای نماز شب خوان در قیامت. 63. نماز شب، ساتری است بین نماز شب خوان و سایر مردم در قیامت. 64. نماز شب، دلیل و حجت مؤمن است در پیشگاه پروردگارش. 65. نماز شب، باعث سنگینی میزان اعمال انسان است در قیامت. 66. نماز شب، سبب عبور از پل صراط است. 67. نماز شب، کلید درب های بهشت است. 68. نماز شب، باعث رهایی از آتش جهنّم است. 69. نماز شب، موجب طولانی شدن عمر است. 70. نماز شب، سبب گشایش و وسعت زندگی است.
♦️ مستر همفر جاسوس انگلیس در کتاب خود می‌نویسد: 👈 اگر در کشورهای اسلامی سه کار شود نفوذ و استعمار ما عملی می‌شود: ۱) مردم را از و مرجعیت جدا کنید؛ با خراب کردن شخصیت آن‌ها در ذهن مردم. ۲) زنان را بردارید و عفت عمومی را مبتذل نشان دهید. ۳) را عمومی کنید.
هدایت شده از نگهبان
49.46M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نماز انسان را باادب می کند نماز وقتی نماز باشد جلو خدا انسان را فروتن می کند چون انسان ناچیز است و هر چه هست خداست. انسان با نماز؛ جلو مردم هم متواضع است و غرور و تکبر ندارد. https://eitaa.com/mnegahban
بدعت های خطرناک سرمقاله روزنامه جوان -عبدالله گنجی اولین بار است که در چینش مدیران کشور پس از یک انتخابات، قوم و مذهب و امتیازبندی شیعه- سنی به گفتمان مسئولان امر تبدیل می‌شود و این روند می‌تواند ابعاد خطرناکی پیدا کند. آنچه فاجعه است اینکه ابتدا ایران را تجزیه شده فرض می‌کنند و حق‌السهم می‌دهند و سپس نام آن را «وحدت ملی» می‌گذارند و گویی ایران فقط دو قوم کرد و بلوچ دارد و تمام و به این فکر نمی‌کنند که بعدش چه خواهد شد! اشکال دوم این است که اهل سنت را اقلیت فرض می‌کنند، حال آنکه در قانون اساسی جزء اصل مربوط به رئیس‌جمهور (پاسدار مذهب رسمی) موضوع صرفاً مسلمانی است و اهل سنت ایران در قانون اساسی و در قوانین موضوعه اقلیت محسوب نمی‌شوند، به همین دلیل نمایندگان آنان در مجلس نیز ثابت نیستند و بین ۱۸ تا ۲۲ نفر در نوسان هستند. آنچه ریاکارانه و پرسروصدا انجام می‌شود، ایجاد قدرالسهم است. مثلاً تاکنون گفته شده است چند آذری در کابینه و استانداری‌ها و ... باشند؟ یک وقت پنج آذری عضو کابینه‌اند، یک روز دو نفر و یک روز یک نفر و ممکن است یک دوره اصلاً نباشد. عدم تقسیم قومی یعنی همین. اهل سنت ممکن است چهار آدم شایسته وزارت و ۱۰ فرد شایسته استانداری و ده‌ها معاون وزیر داشته باشد و این بدون توجه به مذهب آنان باشد. چرا باید آن چهار شایسته بشود یک نفر و منت هم بگذاریم. مگر مقام معظم رهبری که فرماندهی نیروی دریایی را به امیر شهرام ایرانی سپرد، به خاطر سنی بودن وی بود یا اعلام کردند که می‌خواهند چنین کنند؟ آن فرد سرباز شایسته اسلام و کشور بود و حکم گرفت. آیا رهبری با این فرض به او حکم دادند که ارتش دارای چهار نیرو است و باید یک نفر از فرماندهان چهارگانه سهم اهل سنت باشد؟ حتماً خیر. وقتی همه مسلمان هستند، شایستگی نباید از دریچه مذهب و قوم باشد. در دولت روحانی معاون وزیر اهل سنت و سفیر و. بود، اما سروصدایی نبود. از منظر قومی، وقتی شما یک وزیر یا معاون وزیر کرد می‌گذارید یا یک بلوچ را منصوب می‌کنید (چون بلوچ است) به این فکر کرده‌اید القای این سهمیه می‌تواند قیام‌های اقوام دیگر را به همراه داشته باشد؟ اگر کسی شایسته است نباید قوم و مذهب عامل شایستگی آن باشد. مگر همین ظریف یا طیب‌نیا را که وزیر گذاشتند ابتدا چک کردند که فارس و شیعه هستند، سپس منصوب کردند؟ مگر پزشکیان که تأیید صلاحیت شد، علت آن آذری بودن بود؟ به فردایی بنگرید که بختیاری‌ها بگویند پس وزیر ما کو؟ لرستانی‌ها بگویند استاندار ما کو؟ قشقایی‌ها بگویند پس ما چی؟ عرب‌ها، کرمانج‌ها یا ترکمن‌ها و ... در مقام رقابت برآیند و حس کمتری و تبعیض ریشه سراسری پیدا کند. سهامی- قومی کردن مدیران کشور امری خطرناک است و فردا که روند شد همه شایستگی را هم باید کنار گذاشت و حتماً باید از قوم من کسی در کابینه یا معاونین رئیس‌جمهور باشد، وگرنه ما نادیده گرفته شده‌ایم و حق ما ضایع شده است! اگر اهل سنتی توانایی مثلاً وزارت جهاد را دارد، بسم‌الله، بدون توجه به مذهب اقدام کنید. جناب ظریف در این فضای حساس حتی بلد نیست ادبیات مناسب را استخدام کند و امتیازبندی شیعه و سنی می‌کند و فکر نمی‌کند که توده چگونه باید بفهمد و چرا در نماز جمعه منجر به توهین به وی می‌شود؟ جایگاه‌های تخصصی روشن است و کاربلدی و ویژگی‌های عمومی هم روشن است، اما اگر اصل اول انتصابات قوم و مذهب شد، شما مرعوب سیلی خواهید شد که خود به راه انداخته‌اید و باید توقعات قومی شده و ترس از مسائل امنیت ملی برای شما مدیر بچینند، نه شاخص‌هایی که رئیس‌جمهور انتخاب شده تجویز می‌کند. مثلاً فرض کنید با شاخص‌های هجده‌گانه رئیس‌جمهور از هموطنان عرب فردی پیدا نشد و شمایی که به اکراد و ترکمن به خاطر قوم و مذهب‌شان، وزیر داده‌ای چه جوابی به آنان خواهی داد؟ مثلاً اگر سه عرب در تراز وزارت بودند شما باید دو نفرشان را کنار بزنی، چون آنان باید یک سهمیه داشته باشند؟ این امور اقدامی است نه اعلانی و بوق و کرنایی. نگارنده قبلاً به مسئولان عالی کشور کتباً این را نوشته‌ام که از شایستگان همه ملت باید بهره برد، اما اگر وزارتخانه‌ها را بین ۱۰ قوم و دو مذهب و سه دین دیگر تقسیم کنید، تنها چیزی که نخواهید داشت «کابینه کاری» است.
راهبرد مواجهه با دولت چهاردهم مصطفی قربانی راهبرد مواجهه نیرو‌های انقلاب - با دولت پزشکیان- باید مبتنی بر مطالبه‌گری، حمایت و انتقاد هوشمندانه باشد. از دولت جدید باید حمایت کرد، زیرا دولت موتور پیشران نظام است و موفقیت وی به معنای موفقیت نظام و گره‌گشایی از مشکلات مردم است. در عین حال، موازین مردم‌سالاری دینی ایجاب می‌کند که به رأی و نظر مردم احترام گذاشته شود و حال که مردم با رأی خود، دکتر پزشکیان را برای تصدی ریاست جمهوری انتخاب کرده‌اند، ضمن پذیرش و احترام تام به نظر و انتخاب مردم، باید هر گونه حمایت لازم از دولت چهاردهم به عمل آید تا این دولت بتواند بر مشکلات موجود در کشور فایق شود. باید از این دولت مطالبه داشت تا در دام مطالبات خاص و کانالیزه برخی گروه‌ها گرفتار نشود. در عین داشتن رویکرد حمایتی در قبال دولت چهاردهم، اما باید مطالبات واقعی مردم که در راستای گره‌گشایی از زندگی روزمره آن‌ها قرار دارد، به درستی در قبال این دولت مطرح شود. خوف یا هراس اصلی در این زمینه آن است که برخی افراد و گروه‌ها با احاطه کردن دولت و شخص رئیس‌جمهور منتخب، مسیر حرکت دولت آینده را در راستای اهداف مورد نظر خود هدایت و منحرف کنند؛ مسیری که در دولت روحانی به جای حل مشکلات کشور و ارتقای موقعیت قدرت نظام در سطح بین‌الملل، منجر به آسیب‌زایی مضاعف شد. هر چند با توجه به ویژگی‌های شخصی رئیس‌جمهور منتخب، و به‌ویژه با توجه به موضع‌گیری قاطع وی مبنی بر عدم‌تأثیرپذیری از افرادی که فکر می‌کنند می‌توانند نظر خودشان را بر او تحمیل کنند، نگرانی چندانی در این زمینه وجود ندارد، اما زنده نگه داشتن فضای مطالبه‌گری از دولت چهاردهم ضروری است تا هم این دولت بیشتر در جریان مطالبات واقعی مردم باشد و هم عده‌ای با طرح مطالبات خاص خود، مسیر حرکت دولت چهاردهم را منحرف نکنند. رویکرد انتقادی در برابر دولت جدید نیز ناظر به لزوم گوشزد نقاط ضعف احتمالی آن است. در کنار داشتن رویکرد حمایت‌گرایانه و مطالبه‌گرایانه در برابر دولت چهاردهم، باید از موضع منتقد نیز با آن مواجه شد. درواقع، رویکرد حمایتی و مطالبه‌گری در برابر این دولت نباید منجر به کنار گذاشتن رویکرد انتقادی از آن شود، زیرا از آنجا که هیچ کنشگری اعم از افراد و دولت‌ها، مبرا از ضعف و نقص نیست، ضروری است با انتقاد‌های سازنده و دلسوزانه، نقاط ضعف و نقص احتمالی در عملکرد و رویکرد این دولت، بموقع به آن گوشزد شود. قید هوشمندانه نیز ناظر به رعایت ظرافت‌های لازم در موضع‌گیری‌ها است، به گونه‌ای که مرز انتقاد مشفقانه با تخریب خلط نشود و با کنار گذاشتن زائده‌های سیاسی و جریانی، کشور گرفتار حواشی مضر نشود. منظور این است که حمایت، مطالبه‌گری و هر گونه انتقاد از دولت چهاردهم باید با نگاه دلسوزانه و از سر خیرخواهی و به منظور گره‌گشایی از مشکلات کشور باشد. می‌توان به دولت نقد کرد، اما در هر گونه نقد باید جانب انصاف رعایت شود و به‌ویژه دشواری شرایط اداره کشور در هر گونه نقدی باید ملاحظه شود. به طور طبیعی، باید دولت بتواند مشکلات کشور را حل کند، اما موانع موجود در بستر واقعیت‌های کشور روی سرعت عملکرد دولت تأثیر می‌گذارد و در نقد‌های احتمالی به عملکرد دولت چهاردهم باید حتماً این موانع و دشواری‌ها ملاحظه شود. بنابراین، بیش از هر ایستار (نگرش) دیگری، دولت نیازمند حمایت و همدلی در داخل کشور است تا بتواند بر شرایط دشوار موجود غلبه یابد. آنچه ضرورت این حمایت و همدلی را بیشتر می‌کند، همان‌گونه که ذکر شد، آن است که موفقیت دولت در حل مشکلات کشور، به معنای موفقیت نظام است. بنابراین، حمایت از دولت در راستای حل مشکلات کشور، در اصل حمایت از روند تکاملی نظام اسلامی است.
🔴 ١٢معیار رهبری برای تشکیل یک کابینه متدین آقا امروز به تعامل مجلس با دولت جهت تشکیل کابینه تاکید کرد. البته این تعامل بی‌قید و شرط نبود، ١٢ معیار مهم برای انتخاب وزرا ازجانب دولت و تایید آنها توسط مجلس مطرح کردند که عبارت بود از: 🔹️امین باشد، 🔹️صادق باشد، 🔹️متدین باشد، 🔹️از بُن دندان به جمهوری اسلامی به نظام اسلامی معتقد باشد. 🔹️ایمان یک شاخص مهم است. 🔹️امید به آینده و نگاه مثبت به افق. آنهایی که افق به نظرشان تاریک است، کاری نمی‌شود کرد، نمیشود به اینها مسئولیت داد، مسئولیت‌های اساسی و کلیدی داد. 🔹️تشرّع و متشرّع بودن. یکی از معیارهای مهم است. 🔹️اشتهار به پاکدستی، به صداقت یک معیار است. 🔹️سابقه سوء نداشته باشند، این یک معیار است. 🔹️نگرش ملی داشته باشند. یعنی غرق در مسائل جناحی و سیاسی و اینها نشوند، نگاه ملی به کشور داشته باشند.
4_5830283521519785271.mp3
16.09M
🔹️صوت کامل بیانات صبح امروز رهبر انقلاب در دیدار رئیس و نمایندگان مجلس دوازدهم. ۱۴۰۳/۴/۳۱
🌹حجت الاسلام والمسلمین «سیدعلیرضا ادیانی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران 🔻لازم است تمامی فرماندهان، روسا و مدیران تا سر انگشتان در اجرایی نمودن دستور فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران با قدرت وارد صحنه شوند و وظایفشان را به نحو احسن و با صلابت انجام دهند.
🌹نهج البلاغه بخوانیم 🔻حکمت ۱۵۹ نهج البلاغه 👇 🔻پرهیز از مواضع اتهام(اخلاقى،اجتماعی)