🔶پلیس برای آنکه بتواند به اقتدار لازم دست یابد باید از زمینهها و عوامل ایجاد اقتدار برخوردار شود که برخی از مهمترین این عوامل عبارتند از: اتکا و وابستگی به خدای متعال به عنوان اصلیترین عامل اقتدار و قدرت و تلاش مداوم برای کسب معنویت، اتصال به مردم و کسب حمایت مردمی، سختکوشی، مجاهدت و آمادگی برای فداکاری، آموزش و تربیت صحیح نیروی انسانی، اعتماد به نفس و باور به تواناییهای خود، سازماندهی و مدیریت مناسب، نظم و انضباط نظامی، قانونگرایی و پایبندی به اصول در عین انعطاف، همکاری و هماهنگی با سایر نهادهای حکومتی، آشنایی با رسانهها و جنبههای رسانهای اقتدار و استفاده صحیح از ابزارهای نوین رسانهای، و در نهایت برخوداری از تجهیزات و امکانات لازم. پلیسی که این ویژگیها و شاخصهها را در خود گردآوری کند، مورد اعتماد و اطمینان مردم نیز قرار میگیرد.
#پلیس_مقتدر
#اقتدار_امنیت
📝 متن کامل بیانات رهبر انقلاب در دیدار مردم آذربایجان شرقی منتشر شد. ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
🔍 بخوانید:
https://khl.ink/f/51999
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌹شهادت امام موسی کاظم علیه السلام تسلیت باد.
باب الحوائجی رهامان نمیکند
شکرش به ذیل مأمن موسی ابن جعفربم
🌹 قالَ الإمام موسى بن جعفر الكاظم (عليه السلام) : وَجَدْتُ عِلْمَ النّاسِ فى أرْبَع: أَوَّلُها أنْ تَعْرِفَ رَبَّكَ، وَالثّانِيَةُ أنْ تَعْرِفَ ما صَنَعَ بِكَ، وَالثّالِثَةُ أنْ تَعْرِفَ ما أرادَ مِنْكَ، وَالرّبِعَةُ أنْ تَعْرِفَ ما يُخْرِجُكَ عَنْ دينِكَ.
♦️حضرت امام موسي كاظم (عليه السلام) فرمود: تمام علم مردم را در چهار مورد شناسائى كرده ام:
اوّلين آن ها اين كه پروردگار و آفريدگار خود را بشناسى و نسبت به او شناخت پيدا كنى.
دوّم، اين كه بفهمى كه از براى وجود تو و نيز براى بقاء حيات تو چه كارها و تلاش هائى صورت گرفته است.
سوّم، بدانى كه براى چه آفريده شده اى و منظور چه بوده است.
چهارم، معرفت پيدا كنى به آن چيزهائى كه سبب مى شود از دين و اعتقادات خود منحرف شوى (يعنى راه خوشبختى و بدبختى خود را بشناسى و در جامعه چشم و گوش بسته حركت نكنى).
📚 بحارالأنوار، ج 78، ص 328
🌹زيارتنامه امام موسی کاظم عليه السلام🌹
📝آیت الله مشکینی(ره): مبادا روز شهادت یا ولادت امامی بگذرد و شما آن امام را زیارت نکنید.
🌹اَلسَّلامُ عَلَيْكَ يا ولِىَّ اللهِ وَابْنَ وَلِيِّهِ،
اَلسَّلامُ عَلَيْكَ يا حُجَّةَ اللهِ وَابْنَ حُجَّتِهِ،
اَلسَّلامُ عَلَيْكَ يا صَفِىَّ اللهِ وَابْنَ صَفِيِّهِ،
اَلسَّلامُ عَلَيْكَ يا اَمينَ اللهِ وَابْنَ اَمينِهِ،
اَلسَّلامُ عَلَيْكَ يا نُورَ اللهِ فى ظُلُماتِ الْأَرْضِ،
اَلسَّلامُ عَلَيْكَ يا اِمامَ الْهُدى،
اَلسَّلامُ عَلَيْكَ يا عَلَمَ الدّينِ وَالتُّقى،
اَلسَّلامُ عَلَيْكَ يا خازِنَ عِلْمِ النَّبِيّينَ،
اَلسَّلامُ عَلَيْكَ يا خازِنَ عِلْمِ الْمُرْسَلينَ،
اَلسَّلامُ عَلَيْكَ يا نآئِبَ الْأَوْصِيآءِ السَّابِقينَ،
اَلسَّلامُ عَلَيْكَ يا مَعْدِنَ الْوَحْىِ الْمُبينِ،
اَلسَّلامُ عَلَيْكَ يا صاحِبَ الْعِلْمِ الْيَقينِ،
اَلسَّلامُ عَلَيْكَ يا عَيْبَةَ عِلْمِ الْمُرْسَلينَ،
اَلسَّلامُ عَلَيْكَ اَيُّهَا الْأِمامُ الصَّالِحُ مرسل
اَلسَّلامُ عَلَيْكَ اَيُّهَا الْأِمامُ الزَّاهِدُ،
اَلسَّلامُ عَلَيْكَ اَيُّهَا الْأِمامُ الْعابِدُ،
اَلسَّلامُ عَلَيْكَ اَيُّهَا الْأِمامُ السَّيِّدُ الرَّشيدُ،
اَلسَّلامُ عَلَيْكَ اَيُّهَا الْمَقْتُولُ الشَّهيدُ،
اَلسَّلامُ عَلَيْكَ يَا بْنَ رَسُولِ اللَّهِ وَابْنَ وَصِيِّهِ،
اَلسَّلامُ عَلَيْكَ يا مَوْلاىَ مُوسَى بْنَ جَعْفَرٍ، وَرَحْمَةُ اللَّهِ وَبَرَكاتُهُ
🌹اَشْهَدُ اَ نَّكَ قَدْ بَلَّغْتَ عَنِ اللهِ ما حَمَّلَكَ،
وَحَفِظْتَ مَا اسْتَوْدَعَكَ،
وَحَلَّلْتَ حَلالَ اللهِ، وَحَرَّمْتَ حَرامَ اللهِ،
وَاَقَمْتَ اَحْكامَ اللهِ، وَتَلَوْتَ كِتابَ اللهِ،
َوصَبَرْتَ عَلَى الْأَذى فى جَنْبِ اللهِ،
وَجاهَدْتَ فِى اللهِ حَقَّ جِهادِهِ، حَتّى اَتيكَ اتیکت الیقین
🔴عکس العمل امام کاظم(ع) در مقابل پیشنهاد هارون در برگرداندن فدک!
♦️هارون می دانست که موسی بن جعفر(ع) و پیروانش، وی را غاصب خلافت پیامبر(ص) و زمامدار ستم گری می دانند که با زور و قدرت سرنوشت مسلمانان را در دست گرفته است، و اگر روزی قدرت رزم با او را به دست آوردند، در نابودی حکومت او لحظه ای درنگ نخواهند کرد. گفتگوی زیر که میان پیشوای هفتم و هارون رخ داده به خوبی از اهداف عالی امام در زمینه تشکیل حکومت اسلامی، و نیز از نیات پلید هارون پرده بر می دارد.
روزی هارون (به منظور آزمایش و کسب آگاهی از آرمان پیشوای هفتم) به آن حضرت اعلام کرد که حاضر است «فدک» را به او برگرداند.
🌹امام فرمود: در صورتی حاضرم فدک را تحویل بگیرم که آن را با تمام حدود و مرزهایش پس بدهی! هارون پرسید: حدود و مرزهای آن کدام است؟
امام فرمود: اگر حدود آن را بگویم هرگز پس نخواهی داد. هارون اصرار کرد و سوگند یاد نمود که این کار را انجام خواهد داد.
امام حدود آن را چنین تعیین فرمود: حد اولش، عدن؛ حد دومش، سمرقند؛ حد سومش، آفریقا؛
و حد چهارم آن نیز مناطق ارمنیه و بحر خزر است. هارون که با شنیدن هر یک از این حدود، تغییر رنگ می داد و به شدت ناراحت می شد، با شنیدن حدود چهارگانه، نتوانست خود را کنترل کند و با خشم و ناراحتی گفت: با این ترتیب چیزی برای ما باقی نمی ماند! امام فرمود: می دانستم که نخواهی پذیرفت و به همین دلیل از گفتن آن امتناع داشتم!
📍امام با این پاسخ می خواست به هارون بگوید: فدک رمزی از مجموع قلمرو حکومت اسلامی است، و اصحاب سقیفه که فدکرا از دختر و داماد پیامبر(علیهما السلام) گرفتند، این کار آنان در حقیقت جلوه ای از مصادره حق حاکمیت اهل بیت عصمت و طهارت(سلام الله علیهم اجمعین) بود، بنابراین اگر قرار باشد حق ما را به ما برگردانی، باید همه قلمرو حکومت اسلامی را در اختیار ما بگذاری.(مناقب آل ابی طالب، ج ۴ ص۳۲۰)
🔻گفتاری نیز از رهبر معظم انقلاب در کتاب انسان ۲۵۰ ساله در مورد حقیقت فدک آمده است که خواندن آن خالی از لطف نیست:
♦️هارون به امام می گوید شما بنی هاشم از فدک محروم شدید. فدک را از شما گرفتند، حالا من می خواهم فدک را به شما برگردانم، بگو فدک کجاست و حدود آن چیست. خب معلوم است که این یک فریبی است که می خواهد فدک را برگرداند و به عنوان کسی که حق از دست رفته آل محمد (ص) را می خواهد به آنها برگرداند و چهره ای برای خودش درست کند. حضرت می گوید بسیار خوب حال که می خواهی فدک را به من بدهی، حدود فدک را برای تو معین می کنم. آن حضرت بنا می کنند به معین کردن حدود فدک.
ایشان افزودند: آن حدودی که امام موسی بن جعفر برای فدک معین می کنند تمام کشور اسلامی آن روز را دربر می گرفت، فدک یعنی این. یعنی این که تو خیال کنی که ما دعوایمان در آن روز بر سر یک باغستان بود، چند درخت خرما بود، این ساده لوحانه است. مساله ما آن روز هم مساله چند نخلستان و باغستان فدک نبود. مساله خلافت پیغمبر بود. مساله حکومت اسلامی بود منتها آن روز آن چیزی که فکر می شد ما را از این حق به کلی محروم خواهد کرد، گرفتن فدک بود. لذا ما در مقابل این مساله پافشاری می کردیم. امروز آن چیزی که تو در مقابل ما غصب کردی، باغستان فدک نیست که ارزشی ندارد. آنچه تو غصب کردی، جامعه اسلامی است، کشور اسلامی است. امام حدود چهارگانه ای را ذکر می کند که این فدک است که حالا اگر می خواهی بدهی، این را بده. یعنی امام هفتم صریحا مساله داعیه حاکمیت و خلافت را آنجا مطرح می کند.
📍امروزه در نظام اسلامی که بهترین مدل حکومتی در دوران غیبت کبری میباشد همه مسئولیت های حکومتی در سلسله مراتب غدیر بوده و لذا هر منصبی حقیقتی از فدک است که باید با دغدغه رصد کرد که چه کسانی این مراتب خطیر را عهده دار میشوند!
#جهاد_تبیین_
4_6046183740713992194.mp3
6.65M
اى به زندان كرده خلوت باخدا موسی ابن جعفر
🎤حاج محمود کریمی
🏴 فرارسیدن سالروز شهادت امام موسى كاظم (علیه السلام) را تسلیت میگوییم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴فایل صوتی از ابوالحسن بنیصدر افشا شده که توضیح میدهد او هم به پیشنهاد همکاری در تلویزیون اینترنشنال «نه» گفته است!
♦️بنیصدر که خود از مخالفان جمهوری اسلامی بوده در این گفتوگو میگوید: عوامل اینترنشنال مزدوران فاسدترین رژیم دنیا هستند.
♦️به نظر شما سعودی به عنوان فاسدترین رژیم دنیا به BBC و اینترنشنال پول میدهد که ما دموکراسی پیدا کنیم؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⁉️ کدام فرمانده صهیونیستی گفته بود به احترام توان موشکی ایران کلاه از سر بر میدارم
♦️رهبر معظم انقلاب اشارهای به اعتراف یک فرمانده صهیونیستی کرد که گفته بود من با ایران دشمنم اما در مقابل موشکی که در شرایط تحریم ساختهاند کلاه از سرم برمیدارم.
♦️ویدیویی که میبینید همان فرمانده صهیونیستی «یوزی رابین» رئیس سابق سازمان موشکی رژیم صهیونیستی و ملقب به پدر صنعت موشکی اسرائیل است که درباره توان مهندسان ایرانی در ساخت موشک گفته بود: من مهندسم و نمیتوانم یک کار خوب مهندسی را تحسین نکنم؛ کلاهم را به احترام ایرانیهایی که این کار را انجام دادهاند از سرم برمیدارم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خدا بخواد کسی رو بالا ببره می زندش زمین...😳😳
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📺 #ببینید | خواسته و سرانجام اهل دنیا و آخرت
🔺️قسمت نود و هشتم از سلسله جلسات #درس_اخلاق حضرت آیت الله مصباح یزدی (قدس سره) با موضوع « #محبت_خدا »
✅حجتالاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا:
▪️انقلاب ما به قرآن وابسته است.
#راهپیمایی_دیدنی
#همه_میآییم
#پلیس_انقلابی
📽برنامه مرثیه خورشید📹
حضور ریاست محترم عقيدتی سياسی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان حجتالاسلام والمسلمین ابراهیم صفورایی در شبکه استانی صداوسیمای مرکز خلیج فارس به مناسبت شهادت امام موسی کاظم (ع)
#یا_باب_الحوائج
#پلیس_انقلابی
#اقتدار_امنیت
#الگوی_زهرایی
سلام علیکم
کسب مقام دوم جناب آقای محمد رضا رجبی شاد از ممتازین قرآنی فراجا در بیست و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم قرآن و عترت بسیج در رشته قرائت ترتیل را خدمت ایشان و تمامی همکاران گرانقدر تبریک عرض نموده و برای ایشان در ادامه راه از خداوند متعال آرزوی موفقیت داریم.
معاونت تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران
اداره قرآن،عترت و نماز
سلام علیکم
پخش مستند فدائیان امنیت
روایت شهید جلیل دازه
از بوشهر
پنج شنبه ۲۷ بهمن ساعت هشت و ۵۵ دقیقه صبح
از شبکه قرآن ومعارف سیما
کاری از معاونت تبلیغات و روابط عمومی ساعس انتظامی
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با اشاره اهمیت مسئولیت و انتصاب در اسلام ، اصل معنوی و روحانی توانمندی را مقدمه مهم مسئولیت عنوان کرد
به گزارش خبرنگار روابط عمومی فراجا،
حجتالاسلام "ادیانی" در دوره توانمند سازی مدیران معاونت نظارت و ارزشیابی ساعس در مشهد مقدس گفت: در اسلام مسئولیت و انتصاب با تخصص لازم جایگاه بالایی دارد و اگر کسی فاقد تخصص در کار خودش باشد از نظر اسلام و مکتب اهل بیت علیهم السلام فعل حرام انجام داده است بنابراین ادامه کار برای فرد جایز نیست.
وی عنوان داشت توانمندی بر سه اصل استوار است (علمی، تخصصی و توانمندی معنوی و روحانی) که مدیر باید داشته باشد.
نماینده معظم ولی فقیه در انتظامی در ادامه سخنان خود به اصل سوم توانمندی (اصل معنوی و روحانی) اشاره کردند و خاطر نشان کردند یک مجموعه معنوی می تواند امیدوار باشد که در دیگران تاثیر گذار است. حضرت موسی (ع) قبل از فراخوانی مردم به سوی خداوند به چله معنوی برای خدا رفت تا آمادگی لازم را برای این مهم بدست آورد یا رفتن پیامبر اکرم (ص) به غار حرا برای رسیدن به این مهم بوده است و آنجا بوده که با ذکر خداوند متعال و اطاعت بی چون چرای از معبود به آن مقام والا رسیدند.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی تاکید داشت که خدواند بدون مقدمه و بررسی آمادگی به هیچ پیامبری مسئولیت عطا نکرده است چون این وظیفه نیاز بسیار بالایی به معنویت و روحانیت دارد
حجتالاسلام ادیانی در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد اگر سازمان عقیدتی سیاسی از نظر معنوی رشد و نمو کند؛ نتیجه آن تحول و بالندگی خواهد بود. ماه رجب ماه ریزش نعمت های الهی و بهره از پایتخت معنوی ایران بهترین فرصت برای خود سازی می باشد#