eitaa logo
🎧 سخنرانی سیاسی
4.8هزار دنبال‌کننده
3.9هزار عکس
3هزار ویدیو
468 فایل
کانالی مخصوص فرهیختگان جامعه لینک کانال‌‌سخنرانی‌سیاسی: https://eitaa.com/joinchat/567345168Ce3301f68f1 مهمترین سخنرانی‌ها، نشست‌ها، میزگردها و مناظرات سیاسی، اجتماعی را در این کانال مشاهده خواهید کرد. ارتباط با ما: @zareir
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴حتما ببینید اسرائیل "وهابی‌ها" را به جان هم انداخت! 🎥 واکنش ملازاده به سخنان مجری شبکه کلمه که سعی میکند با استناد به آیات قرآن، خیانت امارات به جهان اسلام را توجیه کند: 🔸 چرا [قرآن] را تحریف می‌کنید و این گونه استدلال می‌کنید؛ شما که امور سیاسی را اینگونه لجن مال می‌کنید مردم مطالب دینی شما را هم قبول نمی‌کنند. @TollabEnghelabi https://eitaa.com/TollabEnghelabi
چرا دکتر جلیلی برای اصلاح طلبان مهم شد؟ ▪️در چند سال اخیر، سعید جلیلی در رسانه های اصلاح‌طلبان تقریبا بایکوت بود. سعی می‌کردند هیچ‌کدام از حرف‌هایش را حتی منتشر هم نکنند چه رسد به آنکه عکس او را تیتر یک کنند. اما حالا فقط طی ۳ هفته گذشته جلیلی ۳ بار به تیتر یک آنها تبدیل شده. اول آفتاب یزد، دوم شرق و حالا سازندگی. ▫️علت این تغییر رویه از بایکوت به تخریب برایتان سوال‌برانگیز نیست؟ پاسخش را در آخرین نظرسنجی‌های نهادهای مورد اعتماد خود دولتی‌ها و جستجو کنید! وقتی بایکوت جواب نداد، فاز تخریب شروع می‌شود. @TollabEnghelabi https://eitaa.com/TollabEnghelabi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سخنان طوفانی حجت الاسلام سید هاشم الحیدری (معاون حشدالشعبی) در مورد رهبر انقلاب حتما ببینید👌 @TollabEnghelabi https://eitaa.com/TollabEnghelabi
فوری عکس لو رفته از حصر کروبی 🔴 مردم ایران طی بیانیه‌ای خواستار حصر خود در شرایط بالا و رفع حصر سران فتنه شدند 🤣 @TollabEnghelabi https://eitaa.com/TollabEnghelabi
🔻رحمت و نفرت نیچه در تبارشناسی اخلاق، ایده‌ای اساسی درنقد اخلاقِ رحم و شفقت مسیحی طرح می‌کند که خلاصه آن اینست: در پس چهره اخلاق رحم و شفقت مسیحی، کین‌توزی و نفرت یهودی نهان است. من به تفصیل این ایده کاری ندارم و علاقه‌مندان را به دو اثر "فراسوی نیک و بد" و "تبارشناسی اخلاق" و "کین‌توزی" از ماکس شلر ارجاع می‌دهم. مساله من میزان خشونت، کین‌ورزی و تهاجم و پرخاشی است که در لحن آقای موج می‌زند، چیزی که درست درجهت خلاف فحوای کلام و محتوای گزاره‌هایی است که او بر زبان می‌راند. ادامه 👇👇👇 @TollabEnghelabi https://eitaa.com/TollabEnghelabi
سخن، تنها چینش دستوری کلمات نیست. آنچه سخن را جان و جهت می‌بخشد، "لحن" و "طرز" کلام است. در مورد سخنرانی اخیر آقامیری، تضاد میان محتوا و لحن گفتار، بس آشکار است. به خشونت‌بار ترین لحن، خشونت محکوم می‌شود و به تهاجمی‌ترین طرز، سخن از رحم و مهربانی می‌رود. دروغ همیشه کذب منطقی نیست، دروغ همچنین ناسازی لحن و محتوا و دوگانگی حال و قال است. اما مساله من در اینجا نه مساله‌ای اخلاقی و قضاوتی روانشناختی است. من درمقام افشای "باطن" ضمیر کسی نیستم بلکه می‌خواهم نیروی ستیزه‌جو، ضدگفتگو و خشونت‌باری را که در متن (و نه در باطن) گفتار دین رحمانی شبه‌روشنفکرانه وجود دارد منعکس سازم. نیرویی که پیش از طرح هر تزی، در کار تشدید تقابلهای دوقطبی است. بعد از دیدن این سخنرانی به یاد ایده نیچه افتادم و از ژرفای نفرتی که درپس کلماتی "درباره رحم و محبت" موج می‌زند شگفت‌زده شدم. گرچه گفتار امثال آقامیری نازلتر از آنست که مصداق حقیقی تحلیل نیچه باشد، لیکن این تحلیل برای نشان دادن بحران ذاتی ایده‌های شبه‌مسیحی مدعی "اسلام رحمانی" در ایران معاصر بشدت راهگشاست. چنانچه در خصوص بزرگترین نماینده روشنفکری دینی یعنی عبدالکریم سروش نیز این وضع را شاهدیم، کسی که فحوای سخن و موضوع گفتارش رواداری و تساهل و آزادفکری است حال‌آنکه لحن و طرز و سیره سخن و گفتارش، یکسره جدلی پرخاشگر و مملو از توهین و هتک و برچسب‌زنی است. نیچه خود به امتداد این انحطاط فریبکارانه اخلاق مسیحی در عصر مدرن اشارات بسیار نموده است. ازهمین سنخ است پدیده آشنای "استبداد روشنفکرانه" و خشونت آزادیخواهانه. بسیاری آقامیری را بخاطر مضمون سخنانش رد یا تایید می‌کنند، اما آنچه درین پدیده برای من معنی‌دار است اینست که ظهور و رونق چنین چهره‌هایی به‌رغم برخی ظواهر کُمیک، نه‌تنها کمکی به بهبود روحیه رواداری و تفاهم و همسخنی در جامعه نمی‌کند، بلکه هر نوع گفتگوی عقلانی و همدلانه را از پیش مخدوش می‌سازد. اما در اینجا چند پرسش اساسی باید پیش کشیده شود: این کین‌توزی و ستیزه‌جویی که در پس گفتار رحم و رواداری نهان گردیده، در چه ساختار و بستر اجتماعی و فرهنگی ریشه دارد؟ موضوع یا ابژه این نفرت دقیقا چیست؟ و چرا این گفتار چنین مورد سمع و قبول بخشی از بدنه اجتماعی واقع می‌شود؟ یکی از زوایایی که ذهن مرا مشغول داشته، مساله بستر رشد و تکثیر چنین چهره‌های نوخواسته‌ای است: شبکه‌های اجتماعی سلبریتی‌پروری که هیاهو را جایگزین گفتگو کرده‌اند، آزادی را در ولگردی و مصرف خلاصه می‌کنند و فرهنگ را به رسانه فرومی‌کاهند و از این مسیر آنرا دست‌آموز اقتصاد سرمایه‌سالار می‌سازند. و دراینجا سوال اخیر پیش می‌آید: خطابه پرخاشگرانه آقامیری درباره رحم و شفقت و ترند شدن آن، چقدر خلق سرمایه کرده‌است؟ @TollabEnghelabi https://eitaa.com/TollabEnghelabi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ افشاگری دکتر دن اریکسون، پزشک اورژانس در کالیفرنیا: ‏فشار سازمان بهداشت جهانی برای اعلام کردن فوتی‌های بیماریهای دیگر به نام کرونا برای بالا بردن رسانه‌ای آمار کرونا و ‎ فیلم کنفرانس خبری ایشون توسط یوتیوب بسته شد ! ⁦ @TollabEnghelabi https://eitaa.com/TollabEnghelabi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
. ♻️ مردی که هیچگاه از انقلابی بودن «پشیمان» نشد یادداشت حمید رسایی درباره مرحوم حجت‌الاسلام روح الله حسینیان را اینجا بخوانید ‌@rasaee
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رییس‌علی دلواری (اگر امروز بین ما بود): ✊🏻 چه خبره این‌جا؟ عزای حسین (ع) گرفتید؟ با اینستاگرام متعلق به صهیونیست‌های کودک‌کش!؟! @TollabEnghelabi https://eitaa.com/TollabEnghelabi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺طلبه ای عدالت خواه خطاب به قالیباف در سفر خوزستان درد مردم را داد میزند. 🔺آیا روحانیونِ امروز، مشکلات مردم را فریاد میزنند؟! @TollabEnghelabi https://eitaa.com/TollabEnghelabi
🌀 تا امکان دارد حوزه علمیه را باید حضوری تشکیل داد 👤 آیت‌الله العظمی مکارم در مراسم آغاز سال تحصیلی حوزه ✅ اولین حوزه علمیه به دست پیامبر اسلام(ص) گشوده شد ◻️آیه ۱۲۲ سوره توبه با صراحت بیان می کند که پیامبر (ص)دستور تشکیل حوزه علمیه دادند. ◻️حوزه علمیه سند افتخار ما است. اگر حوزه علمیه نباشد، اسلام به تدریج محو می شود. ◻️اگر می توان حوزه را به شکل حضوری و لو کم، برگزار شود، باید اینکار انجام شود. خود بنده تصمیم گرفتم که دروس با ۱۰ نفر تشکیل و ضبط شود. این دروس باید با رعایت همه شئونات بهداشتی دنبال شود. اگر این این روند نشد نوبت به حوزه مجازی می رسد. ◻️نکته دوم اینکه اگر حوزه هم مجازی شد، روی حضور و غیاب دقت بسیاری انجام شود. نباید کلاس ها به شکلی برگزار شود که قید و بندی برای حضور وجود نداشته باشد. ◻️نکته سوم این است که مسایل اخلاقی در حوزه های مجازی کمرنگ نشود. طلاب باید در کلاس های مجازی یا حضوری حتما روی شرح احادیث و مسایل اخلاقی تمرکز داشته باشند. ◻️ حوزه علمیه به دو عنصر علم و اخلاق استوار است. همانگونه که علم باید در حد اعلی باشد، تقوا و اخلاق نیز باید در حد اعلی باشد. متن کامل:👇 https://hawzahnews.com/x9Pdd @TollabEnghelabi https://eitaa.com/TollabEnghelabi