eitaa logo
دانلود
غرورش را همه میبینند و عشقش را تنها یک نفر.
تا «پیش پا افتاده» نشدید موقعیت رو ترک کنید!
سلام کردن بعضیا هم مثل بسم الله کردنِ قصابه .
Regard as dead the soul that would live without Thee.
‌يه مرحله اى هست به نام "به درك" اينجوريه كه شما انقدر راجع به يه مسئله اى كه راه حلى نداره فكر ميكنى و يه مدت از هر نظر به فنا ميرى تا اينكه به اين نتيجه ميرسى كه به درك! و سپس به زندگيت با آرامش ادامه ميدى.
برای مغرور بودن باید سیس و پرستیژشم داشته باشی دورت بگردم، همینجوری میری تو قیافه ما فکر میکنیم کر و لالی.
من کسیو مجبور به تحمل خودم نمیکنم از من بهتر دیدی سفت بچسبش
من نمیگم دوست دارم بجاش همیشه اول پیوی تورو سین میزنم.
قطع شدن ارتباطمون با بعضیا حکمت نیست برکته.
فرصت‌ دوباره دادن، بی‌حرمتی به تمام رنج‌هاییه که کشیدی.