يه مرحله اى هست به نام "به درك"
اينجوريه كه شما انقدر راجع به يه مسئله اى كه راه حلى نداره فكر ميكنى و يه مدت از هر نظر به فنا ميرى تا اينكه به اين نتيجه ميرسى كه به درك!
و سپس به زندگيت با آرامش ادامه ميدى.
برای مغرور بودن باید سیس و پرستیژشم داشته باشی دورت بگردم، همینجوری میری تو قیافه ما فکر میکنیم کر و لالی.