eitaa logo
پایگاه اطلاع رسانی دولت _ پاد🇮🇷
22.1هزار دنبال‌کننده
50.2هزار عکس
18.8هزار ویدیو
34 فایل
پایگاه اطلاع رسانی دولت ـ پاد وب سایت: www.dolat.ir پاد در شبکه‌های اجتماعی: https://dolat.ir/paddolat ویراستی: https://virasty.com/padDolat
مشاهده در ایتا
دانلود
🔺استقبال ویژه وزرای کشاورزی بریکس از نسخه ایرانی برنامه امنیت غذایی جهانی ✍غلامرضا نوری، وزیر جهاد کشاورزی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: 🔹نسخه ایرانی امنیت غذایی جهانی به بریکس ارائه شد: ‌ابتکار جمهوری اسلامی ایران برای تقویت همکاری‌های جنوب-جنوب، از طریق انتقال تجربه مدیریت کشاورزی در اقلیم خشک، به عنوان راه حل امن برای تامین آینده امنیت غذایی جهان، با استقبال ویژه وزرای کشاورزی بریکس مواجه شد. https://dolat.ir/detail/483010 @PadDolat
پایگاه اطلاع رسانی دولت _ پاد🇮🇷
🔺ایران آماده ارائه تجربه «هر روستا یک بوم‌گردی» در سطح جهانی است 🔹سیدرضا صالحی‌امیری، وزیر میراث‌فر
🔺ایران و نامیبیا باید فصل جدیدی از همکاری‌های گردشگری را آغاز کنند 🔹سیدرضا صالحی‌امیری در حاشیه یکصدوبیست‌وهشتمین نشست شورای اجرایی سازمان جهانی گردشگری با ایندیلنی دانیل، وزیر گردشگری نامیبیا، دیدار و گفت‌وگو کرد. 🔹وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری نامیبیا، این کشور را یکی از مقاصد جذاب و ارزشمند گردشگری در قاره آفریقا توصیف کرد و گفت: نامیبیا از ظرفیت‌های طبیعی و فرهنگی قابل‌توجهی برخوردار است و می‌تواند نقش مهمی در توسعه همکاری‌های گردشگری میان دو کشور ایفا کند. 🔹وی ضمن دعوت رسمی از وزیر گردشگری نامیبیا برای سفر به ایران، ابراز امیدواری کرد این سفر زمینه‌ساز گسترش روابط دوجانبه و آشنایی بیشتر با ظرفیت‌های گردشگری دو کشور باشد. 🔹صالحی‌امیری با تاکید بر ناشناخته بودن ظرفیت‌های گردشگری نامیبیا در ایران اظهار کرد: قاره آفریقا یکی از مناطق جذاب گردشگری جهان است، اما نامیبیا هنوز برای بخش قابل‌توجهی از جامعه گردشگری ایران ناشناخته مانده است. 🔹وی افزود: ضروری است با برنامه‌ریزی مشترک، زمینه معرفی هرچه بیشتر جاذبه‌های گردشگری نامیبیا برای مردم ایران و همچنین معرفی ظرفیت‌های تاریخی، فرهنگی و طبیعی ایران برای شهروندان نامیبیا فراهم شود. 🔹صالحی‌امیری در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های همکاری میان دو کشور، پیشنهاد تدوین و امضای یادداشت تفاهم همکاری‌های گردشگری میان ایران و نامیبیا را مطرح کرد و آن را گامی مهم در جهت نهادینه‌سازی روابط و تعریف پروژه‌های مشترک دانست. https://dolat.ir/detail/483011 @PadDolat
7.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 سرسختی و مقاومتی که در طول ۴۰ روز جنگ و در زمان آتش‌بس صورت گرفته، مدیون نیروهای مسلح و مردم هستیم سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه در برنامه گفتگوی ویژه خبری: 🔹 در طول یک سال، دو جنگ بسیار سنگین را پشت سر گذاشتیم. این یک واقعیت است، پس از جنگ دوازده روزه به نظر من،  آن‌ها فکر کردند که شاید تجهیزات را به اندازه کافی آماده نکرده بودند، شاید فکر می‌کردند که نقطه قوت ما که انسجام اجتماعی است را باید اول هدف قرار می‌دادند. یک تمهیداتی را چیدند و خودشان را آماده کردند برای یک جنگ بزرگ‌تر و در این فاصله ما آن وقایع ۱۸دی ماه را داشتیم و بعد با جنگ ۴۰ روزه مواجه شدیم که تصور می‌کردند که این بار دیگر می‌توانند کار را، به خیال واهی خودشان، به اصطلاح تمام بکنند، ولی با یک مقاومت بسیار جانانه و سرسختانه از سوی ایران، نیروهای مسلح ایران و مردم ایران مواجه شدند. 🔹 کلمه «سرسخت» را که استفاده می‌کنم، همین یکی دو روز پیش یکی از مقامات غربی گفته بود که ما باورمان نبود که مردم ایران یا ایران این‌قدر سرسخت باشد و سرسختانه مقاومت بکند. 🔹 این سرسختی و مقاومتی که در طول ۴۰ روز جنگ و بعد از آن در زمان آتش‌بس تا الان صورت گرفته، در وهله اول مدیون نیروهای مسلح ماست که جانفشانی کردند. به اندازه کافی گفته شده؛ واقعاً تک‌تک ما، مدیون ‌ نیروهای مسلحمان،  شهدای نیروهای مسلحمان هستیم که جانفشانی کردند. 🔹همین‌طور ما مدیون مردمی هستیم که در این مدت یک لحظه نیروهای مسلح و مسئولین را و کل کشور را تنها نگذاشتند و هر شب در خیابان‌ها و هر روز در صحنه‌ها بودند. @PadDolat
پایگاه اطلاع رسانی دولت _ پاد🇮🇷
🎥 سرسختی و مقاومتی که در طول ۴۰ روز جنگ و در زمان آتش‌بس صورت گرفته، مدیون نیروهای مسلح و مردم هستیم
4.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥وظیفه دیپلماسی پشتیبانی میدان و تثبیت دستاوردهای میدان است سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه در برنامه گفتگوی ویژه خبری: 🔹دیپلمات‌های ما در این مدت تلاش کردند اولا صدای بر حق مردم ایران در عرصه جهانی باشند، از منافع مردم ایران دفاع کنند و در عین حال یار و همراه نیروهای مسلح در مقاومت و اقداماتی که صورت می‌گیرد، باشند. 🔹بحث میدان و دیپلماسی همیشه بسیار جدی مطرح بوده است. من همیشه گفته ام که واقعاً هیچ دوگانگی بین این‌ها وجود ندارد. بعضی‌ها می‌گویند وحدت این‌ها، من می‌گویم وحدت نه، بلکه یگانگی بین این دو باید باشد. این دو در یک راستا حرکت می‌کنند، هر یک از درون سنگری متفاوت. 🔹همیشه معتقد بودم که ضلع سوم هم دارد که آن رسانه است. یعنی میدان، دیپلماسی و رسانه با هم حرکت می‌کنند. اما این بار یک ضلع چهارمی هم اضافه شد که خیابان است، حالا خیابان تجلی حضور مردمی است و این چهار رکن با یکدیگر حرکت کردند. 🔹وظیفه دیپلماسی پشتیبانی میدان و تثبیت دستاوردهای میدان است. @PadDolat