eitaa logo
پاک نویس(احمدرضا کریمی)
166 دنبال‌کننده
54 عکس
21 ویدیو
37 فایل
گاهی آیه ای گاهی حدیثی گاهی یاد‌داشتی گاهی صوتی گاهی متنی گاهی مقاله ای گاهی کتابی و..... ارتباط با ادمین @Ahmadkm
مشاهده در ایتا
دانلود
چقدر را اعتبار دادی چقدر دوستت داشتیم چقدر به خود بالیدیم که رئیس جمهور محبوبمان یک روحانی بود هویتمان را دوباره از نو ساختی از اینکه با شما هم لباسم خوشحالم هرچقدر برخی لباسمان را خراب کردند اما تو دوباره اشک هایی را سرازیر لباسمان کردی ان شاءالله مهمان صاحب لباس باشی🖤
یک پیشنهاد خوب پیشنهادی برای مسئولین کشوری دارم خصوصا مدیریت حوزه های علمیه کشور، باتوجه به اینکه شهید سید ابراهیم رئیسی اصرار به این داشتند بنده یک طلبه ام و هیچ مقام و رتبه ای جز طلبه بودن و خادم الرضا بودن ندارم.... پیشنهاد میکنم که تاریخ ۳۰ اردیبهشت را در کشور روز نامگذاری شود ضمن اینکه در این حادثه آیت الله آل هاشم هم به شهادت رسیدن، و مصداق بارز طلبه و خدمت جهادی بودند. ✌️ اگر موافقید منتشر کنید برای پیگیری اخبار عضو شوید👇 https://eitaa.com/joinchat/1246560365Ca5e65155c1
نقل از کانال شیخ فرهاد فتحی
5.86M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔹دلایل شنیدنی شهید رئیسی برای پاسخ ندادن به اختلاف‌ها از زبان خودش در آخرین جلسه هیات دولت ۱۴۰۳/۲/۲۷
يقول سماحة السيد محمد حسن الحسيني السيستاني: "..وعلينا أيضاً بتخصيص وقت لمطالعة الكتب الروائيّة والعمل بها لأنّ العلم يؤدي إلى آفاق جديدة من العمل وأيضاً العمل يؤدي إلى آفاق جديدة من العلم وأوصي نفسي وجميع إخوتي بقراءة باب الإيمان والكفر من كتاب الكافي للشيخ الكليني (رحمه الله)حيث فيها روايات ذو أهمّيّة كبيرة وفوائد كثيرة ومؤثرة.."
بنا به درخواست عزیزی کتاب الاربعین علامه مجلسی را گزارش کردم کتاب فوق العاده ای است.
MKAK_Volume 4_Issue 2_Pages 57-80.pdf
1.08M
اعتبارسنجی حدیث عنوان بصری سید جمال حسینی علی عادل زاده چکیده حدیث عنوان بصری در سده‌های اخیر شهرت یافته و در عرفان و اخلاق مورد توجّه قرار گرفته است. این حدیث نخستین بار در قرن ششم هجری قمری در مشکاة الأنوار علی بن حسن طبرسی و سپس در آثار شهید اول و شهید ثانی به صورت مرسل روایت شده است. عنوان بصری به کلّی، ناشناس است و حتّی نام‌گذاری به «عنوان» در تاریخ عرب و اسلام، نادر است. در متن روایت عنوان بصری، عناصرِ تاریخی اندکی دیده می‌شود؛ با این وجود، همین اطلاعات اندک نیز با دانسته‌های تاریخی مانند طبقه، محل زندگی و جایگاه امام صادق ع سازگار نیست. برخی فقراتِ حدیث، در منابع متقدّم‌تر به افراد دیگری نسبت داده شده است. وجود اصطلاحات متأخّر، استناد به روایتی نبوی که در بوم حدیثی مدینه شناخته‌شده نبوده است، وجود الفاظ، اصطلاحات، مضامین و قالب‌های صوفیانه از دیگر مشکلاتی است که اصالتِ حدیث را تضعیف می‌کند. با نظر به مجموع شواهد سندی و متنی، اعتبار حدیث و صدور آن از امام صادق ع قابل دفاع نیست و به احتمال زیاد ریشه در فضایی صوفیانه دارد. @Gholow2