eitaa logo
دانلود
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
خوابم نمیبره.
قلبم تیکه‌تیکست‌.
از خودم بدم میاد. با اینکه...
از خودم بدم میاد.
نه بنده‌ی خوبی هستم نه نوکرِ خوبی و نه دختر خوبی‌. با این حال هم لطفِ خدا شاملم شده، هم حسین ولم نکرده و هم خانوادم دوستم دارن‌. تا وقتی در مقابل این همه ناسپاسی، لطفِ بیکران باشه؛ من چجوری آدم شم؟!
چرا دانشگاه قم نمیای مراسمش قشنگه - رفت و آمدش سخته.
حس میکرد در ساعت های گذشته، فاجعه ای بزرگ را پشت سر گذاشته و حالا با باقی مانده جانِ به یغما رفته اش به خانه برگشته بود... - :)))
سرم درد می‌کنه.
گرمه.