نه بندهی خوبی هستم نه نوکرِ خوبی و نه دختر خوبی.
با این حال هم لطفِ خدا شاملم شده، هم حسین ولم نکرده و هم خانوادم دوستم دارن.
تا وقتی در مقابل این همه ناسپاسی، لطفِ بیکران باشه؛ من چجوری آدم شم؟!
#ناشناس
حس میکرد
در ساعت های گذشته، فاجعه ای بزرگ را پشت سر گذاشته و حالا با باقی مانده جانِ به یغما رفته اش به خانه برگشته بود...
- :)))
#ناشناس
بچه ها یه جای خوب برای موخوره گیری تو قم معرفی میکنید؟
اصلا میدونید درمانش چیه؟
شامپوی خوبی سراغ دارید؟
- روش هایی که خودت میتونی پیشگیری کنی، رو بالشتی ساتن، کش ساتن، ایتفاده نکردن از سشوار و شونهی چوبی، روغن زدن به موهات و مراقبت های لازمه.