نه بندهی خوبی هستم نه نوکرِ خوبی و نه دختر خوبی.
با این حال هم لطفِ خدا شاملم شده، هم حسین ولم نکرده و هم خانوادم دوستم دارن.
تا وقتی در مقابل این همه ناسپاسی، لطفِ بیکران باشه؛ من چجوری آدم شم؟!
#ناشناس
حس میکرد
در ساعت های گذشته، فاجعه ای بزرگ را پشت سر گذاشته و حالا با باقی مانده جانِ به یغما رفته اش به خانه برگشته بود...
- :)))
#ناشناس
بچه ها یه جای خوب برای موخوره گیری تو قم معرفی میکنید؟
اصلا میدونید درمانش چیه؟
شامپوی خوبی سراغ دارید؟
- روش هایی که خودت میتونی پیشگیری کنی، رو بالشتی ساتن، کش ساتن، ایتفاده نکردن از سشوار و شونهی چوبی، روغن زدن به موهات و مراقبت های لازمه.
#ناشناس
اون روز خیلی بهم ریختم، نمیفهمیدم چرا باهم اونکارو کرد هی با خودم میگفتم چرا من، مگه چیکار کردم اصلا.
ولی الان تقریبا حالم بهتره انگار خدا کاری کرد که تو چند دقیقه از بندِ ۴ سال رها بشم :)
- الهی شکر:)))
#ناشناس
https://eitaa.com/Pardox5/4054
ساحل گوشی منم A34هست ولی مث تو نیست بالای صفش علامت باتری و ... تنظیمات خاصی انجام دادی ؟
- آپدیت کن گوشیتو.
#ناشناس
ساحل چنتا بازی خوب برای لپتاپ میگی؟
- World of good
Limbo
Counter
Katana zero
Little nightmares
Inside
جنگ های صلیبی
همسایه جهنمی