نه بندهی خوبی هستم نه نوکرِ خوبی و نه دختر خوبی.
با این حال هم لطفِ خدا شاملم شده، هم حسین ولم نکرده و هم خانوادم دوستم دارن.
تا وقتی در مقابل این همه ناسپاسی، لطفِ بیکران باشه؛ من چجوری آدم شم؟!
#ناشناس
حس میکرد
در ساعت های گذشته، فاجعه ای بزرگ را پشت سر گذاشته و حالا با باقی مانده جانِ به یغما رفته اش به خانه برگشته بود...
- :)))
#ناشناس
بچه ها یه جای خوب برای موخوره گیری تو قم معرفی میکنید؟
اصلا میدونید درمانش چیه؟
شامپوی خوبی سراغ دارید؟
- روش هایی که خودت میتونی پیشگیری کنی، رو بالشتی ساتن، کش ساتن، ایتفاده نکردن از سشوار و شونهی چوبی، روغن زدن به موهات و مراقبت های لازمه.
#ناشناس
اون روز خیلی بهم ریختم، نمیفهمیدم چرا باهم اونکارو کرد هی با خودم میگفتم چرا من، مگه چیکار کردم اصلا.
ولی الان تقریبا حالم بهتره انگار خدا کاری کرد که تو چند دقیقه از بندِ ۴ سال رها بشم :)
- الهی شکر:)))
#ناشناس
https://eitaa.com/Pardox5/4054
ساحل گوشی منم A34هست ولی مث تو نیست بالای صفش علامت باتری و ... تنظیمات خاصی انجام دادی ؟
- آپدیت کن گوشیتو.
#ناشناس
ساحل چنتا بازی خوب برای لپتاپ میگی؟
- World of good
Limbo
Counter
Katana zero
Little nightmares
Inside
جنگ های صلیبی
همسایه جهنمی
#ناشناس
میخوام گریه کنم واقعا دهنم داره صاف میشه حاجی کنکور یه رشته دیگه چه صیغه ای بود اصلا این چه زری بود من زدم
از استرس آخر شبا تمام بدنم دیگه بی حس میشه شبی نیست بگم کاش فردا بیدار نشم
جدا دارم این دوماهو نمیکشم
- :) خدا بزرگه انشاالله صبر و تحملش رو بهت میده. ازش کمک بخواه. چیزی نمونده.
#ناشناس
نمیدونم متوجه میشی حرفم چیه یا نه
ولی جدیدنا خیلی حال روحیم بده و شدیدا رو حال جسمیمم اثر گذاشته
خودم تپش قلب و اضطراب یهویی و لرزش دستامو میفهمم..
پشت کنکوری ام،اضطراب کنکور،حرفای اطرافیانم درمورد ازدواجم،رشته ای که قراره در آینده بزنم و مهم تر از همشون بلاتکلیفی خودم،اصلا حالم همش بده،سرم درد میکنه و داغونم،من در سطح متوسط برا کنکور کار کردم و الان از نتیجه ای که قراره بگیرم میشه گفت حدودشم نمیتونم حساب کنم..
خانوادمم به اندازه ای سرشون شلوغه و از پشت کنکور موندنم خستن که به حالم نرسن..
- باور کن هررکسی که پشت میمونه همینه. برای همین من به هیچکس پیشنهادش نمیکنم.
تاتاکاعه بچه ها. این همه تحمل کردید یه ماه دیگم روش.
کاری نکنید بعد این همه تحمل هیچی باشه.