eitaa logo
دانلود
چرا دانشگاه قم نمیای مراسمش قشنگه - رفت و آمدش سخته.
حس میکرد در ساعت های گذشته، فاجعه ای بزرگ را پشت سر گذاشته و حالا با باقی مانده جانِ به یغما رفته اش به خانه برگشته بود... - :)))
سرم درد می‌کنه.
گرمه.
بچه ها یه جای خوب برای موخوره گیری تو قم معرفی میکنید؟ اصلا میدونید درمانش چیه؟ شامپوی خوبی سراغ دارید؟ - روش هایی که خودت میتونی پیشگیری کنی، رو بالشتی ساتن، کش ساتن، ایتفاده نکردن از سشوار و شونه‌ی چوبی، روغن زدن به موهات و مراقبت های لازمه‌.
اون روز خیلی بهم ریختم، نمی‌فهمیدم چرا باهم اونکارو کرد هی با خودم میگفتم چرا من، مگه چیکار کردم اصلا. ولی الان تقریبا حالم بهتره انگار خدا کاری کرد که تو چند دقیقه از بندِ ۴ سال رها بشم :) - الهی شکر:)))
https://eitaa.com/Pardox5/4054 ساحل گوشی منم A34هست ولی مث تو نیست بالای صفش علامت باتری و ... تنظیمات خاصی انجام دادی ؟ - آپدیت کن گوشیتو‌.
ساحل چنتا بازی خوب برای لپتاپ میگی؟ - World of good Limbo Counter Katana zero Little nightmares Inside جنگ های صلیبی همسایه جهنمی
میخوام گریه کنم واقعا دهنم داره صاف میشه حاجی کنکور یه رشته دیگه چه صیغه ای بود اصلا این چه زری بود من زدم از استرس آخر شبا تمام بدنم دیگه بی حس میشه شبی نیست بگم کاش فردا بیدار نشم جدا دارم این دوماهو نمیکشم - :) خدا بزرگه انشاالله صبر و تحملش رو بهت میده. ازش کمک بخواه. چیزی نمونده.
نمیدونم متوجه میشی حرفم چیه یا نه ولی جدیدنا خیلی حال روحیم بده و شدیدا رو حال جسمیمم اثر گذاشته خودم تپش قلب و اضطراب یهویی و لرزش دستامو میفهمم.. پشت کنکوری ام،اضطراب کنکور،حرفای اطرافیانم درمورد ازدواجم،رشته ای که قراره در آینده بزنم و مهم تر از همشون بلاتکلیفی خودم،اصلا حالم همش بده،سرم درد میکنه و داغونم،من در سطح متوسط برا کنکور کار کردم و الان از نتیجه ای که قراره بگیرم میشه گفت حدودشم نمیتونم حساب کنم.. خانوادمم به اندازه ای سرشون شلوغه و از پشت کنکور موندنم خستن که به حالم نرسن.. - باور کن هررکسی که پشت میمونه همینه. برای همین من به هیچکس پیشنهادش نمیکنم. تاتاکاعه بچه ها. این همه تحمل کردید یه ماه دیگم روش. کاری نکنید بعد این همه تحمل هیچی باشه.
این وسطاشم بخاطر بی توجهی و کم توجهی خانوادم و اینکه اصلا درک نمیکنن چی میگم و همش فکر میکنن همه چیز بهونه آوردنه خیلی احساس تنهایی میکنم و میگم کاش خواستگارامو رد نمیکردم و الان شاید یکیو داشتم کنارم که حداقل یکم بیشتر از اینا هوامو داشته باشه،اینا که حتی از اینکه یه وقتایی انگیزه بدن بهم یا حتی دستمو بگیرن و بغلم کنن و آرومم کنن دریغ میکنن،اصلا قبول نمیکنن حالم خوب نیست که به این مرحله برسن، هرسری ام میام درد و دل کنم و نترکم بدتر جمله های دوپهلو و بی احساسشون حالمو بد میکنه - :)))
هعی..