#ناشناس
میخوام گریه کنم واقعا دهنم داره صاف میشه حاجی کنکور یه رشته دیگه چه صیغه ای بود اصلا این چه زری بود من زدم
از استرس آخر شبا تمام بدنم دیگه بی حس میشه شبی نیست بگم کاش فردا بیدار نشم
جدا دارم این دوماهو نمیکشم
- :) خدا بزرگه انشاالله صبر و تحملش رو بهت میده. ازش کمک بخواه. چیزی نمونده.
#ناشناس
نمیدونم متوجه میشی حرفم چیه یا نه
ولی جدیدنا خیلی حال روحیم بده و شدیدا رو حال جسمیمم اثر گذاشته
خودم تپش قلب و اضطراب یهویی و لرزش دستامو میفهمم..
پشت کنکوری ام،اضطراب کنکور،حرفای اطرافیانم درمورد ازدواجم،رشته ای که قراره در آینده بزنم و مهم تر از همشون بلاتکلیفی خودم،اصلا حالم همش بده،سرم درد میکنه و داغونم،من در سطح متوسط برا کنکور کار کردم و الان از نتیجه ای که قراره بگیرم میشه گفت حدودشم نمیتونم حساب کنم..
خانوادمم به اندازه ای سرشون شلوغه و از پشت کنکور موندنم خستن که به حالم نرسن..
- باور کن هررکسی که پشت میمونه همینه. برای همین من به هیچکس پیشنهادش نمیکنم.
تاتاکاعه بچه ها. این همه تحمل کردید یه ماه دیگم روش.
کاری نکنید بعد این همه تحمل هیچی باشه.
#ناشناس
این وسطاشم بخاطر بی توجهی و کم توجهی خانوادم و اینکه اصلا درک نمیکنن چی میگم و همش فکر میکنن همه چیز بهونه آوردنه خیلی احساس تنهایی میکنم و میگم کاش خواستگارامو رد نمیکردم و الان شاید یکیو داشتم کنارم که حداقل یکم بیشتر از اینا هوامو داشته باشه،اینا که حتی از اینکه یه وقتایی انگیزه بدن بهم یا حتی دستمو بگیرن و بغلم کنن و آرومم کنن دریغ میکنن،اصلا قبول نمیکنن حالم خوب نیست که به این مرحله برسن، هرسری ام میام درد و دل کنم و نترکم بدتر جمله های دوپهلو و بی احساسشون حالمو بد میکنه
- :)))
#ناشناس
https://eitaa.com/Pardox5/4234
قلبم . . التماس ِ دعای ِ کربلا برای راضیه سادات :))
- به یادِ همتون هستم بچه ها🖤