eitaa logo
دانلود
این وسطاشم بخاطر بی توجهی و کم توجهی خانوادم و اینکه اصلا درک نمیکنن چی میگم و همش فکر میکنن همه چیز بهونه آوردنه خیلی احساس تنهایی میکنم و میگم کاش خواستگارامو رد نمیکردم و الان شاید یکیو داشتم کنارم که حداقل یکم بیشتر از اینا هوامو داشته باشه،اینا که حتی از اینکه یه وقتایی انگیزه بدن بهم یا حتی دستمو بگیرن و بغلم کنن و آرومم کنن دریغ میکنن،اصلا قبول نمیکنن حالم خوب نیست که به این مرحله برسن، هرسری ام میام درد و دل کنم و نترکم بدتر جمله های دوپهلو و بی احساسشون حالمو بد میکنه - :)))
هعی..
بچه ها
🙂
https://eitaa.com/Pardox5/4231 به سوی مرز مهران؟(: -:)
بله روضه بهترین مکان: نمیاره.
https://eitaa.com/Pardox5/4234 قلبم . . التماس ِ دعای ِ کربلا برای راضیه سادات :)) - به یادِ همتون هستم بچه ها🖤
راننده خیلی تند میره صلوات‌ بفرستید‌.