eitaa logo
دانلود
با کی رفتی کربلا :)))؟ خوشبحالت فاطمه برای منم دعا کن ... عکسماگه تونستی بگیر از در و دیوار حرم ... بفرست - با داداشم و زهرا:) چشم حتما‌. فعلا که اعصابم از دستِ این نته خورده.
ساحل چی شد رفتیم چقدر یهویی با کی رفتی - واقعا یهویی شد. دیشب یهو داداشم گفت میخوان برم و صبح راه افتادم منم باهاشون. همینقدر یهویی.
https://eitaa.com/Pardox5/4244 من دی ماه یه بسته خریدم و بعد دیدم که کار نمی‌کنه، فهمیدم باید سیم‌کارت عراقی داشته باشی. حالا دیگه نمی‌دونم برای شماهم همینه یا نه😭 - رومینگ دیگه سیم کارت نمیخواد بار اولم نیست میخرم. ولی خب حیف شد پولم این کار نمیکنه😂
ساحل مگه تنها رفتی؟ - نه ولی خب میشه گفت مجردی.
حسابی سر جهازی شدیا😔😂 - دیگه همین که هست😂😌
به زهراتون بگو آدرس دعا نویسشو بده شوهرش اینموقع میبرتش کربلا - شرطش اینه یه شوهری انتخاب کنی که از خودت مذهبی تر باشه. همین:)
زهرا قبل از اینکه زن داداشم بشه تو عمرش نیومده بود عراق‌. فکر کنم بار پنجمشه این دفعه:)
https://eitaa.com/Pardox5/4238 راننده های اونجا کی آروم رفتن. من هر بار میرم میگم خدایا سالم برسم نجف فقط واقعا++
ماشیناشون واقعا فشاریم میکنه.
میبینمش یاد سارا میوفتم.
ساحل ... خونه ی صفا توی نجفه ؟ یه حیاط کوچیک داره ؟ دستشویی و حمومش توی حیاطه و درب حیاطش به سمت کوچه پله میخوره ؟؟؟ وای 😭🥲 قفس این پرندشون هم توی اشپزخونشونه ... روی زمین ؟ - نه کربلاییم. نمیدونم دقیقا خونشونو ندیدم. ولی حساطش دو تا پله میخوره به در ورودی.