eitaa logo
دانلود
مامانم میگفت بابا هرووقت میاد عراق جو میگیرتش غلیظ تر از خودشون عربی حرف میزنه‌. منم که دخترِ همون مردم😂
اسم زن صفا انتصار خانومه‌. انقدر مهربون و خانومه🥲🥲🥲 خیلی دوسش دارم.
دیشب تو دستشوییشون یه سوسک بود رفت برامون کشتش‌.
بچه نداره ولی می‌گفت ام عبدالله صداش میزنن🥲 دعا کنید. بچه خیلی دوست داره.
من و انتصار که سر شستن یه قابلمه داشتیم دعوا میکردیم:
https://eitaa.com/Pardox5/4274 اینکارا رو نکنید عقلتون کمه عزیزانم؟ درک کنید چرایی و اصالت این عزاداری هارو... - اشتباهه..
میشه واسه یه عزیزی دعا کنی لطفا؟ براش فرجی بشه؟ :)💔 - چشم..
ای خدا🥲
یه جوری اینارو غلیظ میخونم که خود عربا اینجوری پرونانسیشن ندارن😂😂
وقتی میخوایم منظورمونو‌ به انتصار بانو برسونیم و عربی بلد نیستیم زهرا میزنه تو کانال ترکی، من میزنم انگلیسی‌😂😂
برای همتون دعا می‌کنم🖤 نگید هم دعا می‌کنم. این بار نشد ولی برم حرم به نیابت از همتون یه نماز می‌خونم.