#ناشناس
https://eitaa.com/Pardox5/4274
اینکارا رو نکنید
عقلتون کمه عزیزانم؟
درک کنید چرایی و اصالت این عزاداری هارو...
- اشتباهه..
وقتی میخوایم منظورمونو به انتصار بانو برسونیم و عربی بلد نیستیم زهرا میزنه تو کانال ترکی، من میزنم انگلیسی😂😂
#ناشناس
https://eitaa.com/Pardox5/4303
ترک زبانم هست اون خانمه ؟
- نه، فقط عربی. ما دست خودمون نبود هی معادل های دیگه پیدا میکردیم براش.