eitaa logo
دانلود
من و انتصار که سر شستن یه قابلمه داشتیم دعوا میکردیم:
https://eitaa.com/Pardox5/4274 اینکارا رو نکنید عقلتون کمه عزیزانم؟ درک کنید چرایی و اصالت این عزاداری هارو... - اشتباهه..
میشه واسه یه عزیزی دعا کنی لطفا؟ براش فرجی بشه؟ :)💔 - چشم..
ای خدا🥲
یه جوری اینارو غلیظ میخونم که خود عربا اینجوری پرونانسیشن ندارن😂😂
وقتی میخوایم منظورمونو‌ به انتصار بانو برسونیم و عربی بلد نیستیم زهرا میزنه تو کانال ترکی، من میزنم انگلیسی‌😂😂
برای همتون دعا می‌کنم🖤 نگید هم دعا می‌کنم. این بار نشد ولی برم حرم به نیابت از همتون یه نماز می‌خونم.
https://eitaa.com/Pardox5/4303 ترک زبانم هست اون خانمه ؟ - نه، فقط عربی‌. ما دست خودمون نبود هی معادل های دیگه پیدا می‌کردیم براش‌.
عاشق ارتباط دست و پا شکستمونم😂😂