یکی از خوبی های مجردی سفر کردن اینه که کسی بهت گیر نمیده کجا میری کِی میری، کِی میای؛ صرفا یه ساعت تایین میکنی که رأس ساعت اونجا باشی؛ بقیش دستِ خودته.
زهرا حمام بوده، بعد میخواسته بیاد بیرون یه مارمولک اومده تو حمام حالا همه هم خواب:)))