eitaa logo
دانلود
نه دست راستمه.
من هیچوقت ساعتمو تو دست چپ ننداختم.
آینش شاید اینجوریه😐
اه ببینید چیکار می‌کنید.
میشه رو به حرم حضرت ابوالفضل بگی خودت حل کنه(:؟ - فردا می‌ریم نجف انشاالله. ببینم قسمت‌ میشه دوباره برم حرمشون.
میشه برای دعا کنید امشب ؟🙂 - شما هم همچنین🥲
یا امام حسین نمی‌تونم ازش حرفی بزنم، حتی اینجا‌. خودت از توی چشمام بخون حالم از چی خرابه:)
از نه و نیم تا یک و نیم:)))
حرف ها دارم از این هیئت‌.
والله که بعد از این هیئت یه آدمِ دیگم!