امشب،ازتون میخوام تو ناشناس یه عنوان بدید تا باهاش بنویسم...
هرکودوم چشمم و بگیره باهاش مینویسم.
از قشنگیای اسمم بگم.
ترکیب یاسمین و فاطمه،
نمیدونم این اسم چجوری ب ذهن مامان بابام رسیده؟...
(ظاهراً مامانم فاطمه دوست داشته،بابام همینطور چون اسم مادربزرگ خدابیامرزم (چه ربطی دارهههه) فاطمه بوده،ولی بابام همیشه دوست داشته اسم دخترش یاسمن باشه،ولی وقتی میخوان این دو تا رو ترکیب کنن،متوجه میشن خیلی ناجوره،چون فاطمه عربیه،یاسمن فارسی،پس یاسمین و انتخاب کنن و در نتیجه منم میشم یاسمین فاطمه )
اینم بگم تو خانواده همه فاطمه صدام میکنن،فقدد رفیقام(به علت زیاد بودن اسم فاطمه)من و یاسمین-یاسی-یاس-یاسمنگولاا
بعضی مواقع (یاسمَنگُل بانو😂😂)
همچین چیزایی صدا میکنن😂
(منی ک الان باید علوم بخونم و اینجا دارم سرگذشت اسمم و تعریف میکنم)