eitaa logo
پَرؤآنۀآبي:)
161 دنبال‌کننده
108 عکس
82 ویدیو
0 فایل
پروانۀ آبی. نمونده راهی:) عین‌یه‌خوابی،توی‌بیداری. . . .. اینجا؟ چهارتا تا رفیق،با‌سلیقه‌های‌متفاوت،ولی‌ذهنیت‌های‌یکی. صرفاً‌روزمرگی‌مونه‌. . سلیقه‌ها‌متفاوته‌و‌باعت‌بهم‌ریختگی‌میشه:) . +محتوا؟به‌هم‌ریختگی‌افکارودیدی؟همون . https://eitaa.com/DonyayAzora
مشاهده در ایتا
دانلود
خیلی یهویی خونه مادربزرگ🌳
منم مثل یاسمین شدم 😂
میگن با هرکس بگردی مثل اون میشی من شبیه یاسمین شدم😄
دوستان به من ایمان بیاورید
دست به ه چی بزنم طلا میشه
امشب،ازتون‌ میخوام تو ناشناس یه عنوان بدید تا باهاش بنویسم... هرکودوم چشمم و بگیره باهاش مینویسم.
میدونی غمگین تر از آدمی که شکست عشقی خورده کیه؟ آدمی ک داره میمیره ولی باید درس بخونه چون فردا علووم امتحانه😐 (وی از شدت سردرد در حال پاره شدن است،و در رخت خواب درس میخواند)
از قشنگیای اسمم بگم. ترکیب یاسمین و فاطمه، نمیدونم این اسم چجوری ب ذهن مامان بابام رسیده؟... (ظاهراً مامانم فاطمه دوست داشته،بابام همینطور چون اسم مادربزرگ خدابیامرزم (چه ربطی دارهههه) فاطمه بوده،ولی بابام همیشه دوست داشته اسم دخترش یاسمن باشه،ولی وقتی میخوان این دو تا رو ترکیب کنن،متوجه میشن خیلی ناجوره،چون فاطمه عربیه،یاسمن فارسی،پس یاسمین و انتخاب کنن و در نتیجه منم میشم یاسمین فاطمه ) اینم بگم تو خانواده همه فاطمه صدام میکنن،فقدد رفیقام(به علت زیاد بودن اسم فاطمه)من و یاسمین-یاسی-یاس-یاسمنگولاا بعضی مواقع (یاسمَنگُل بانو😂😂) همچین چیزایی صدا میکنن😂 (منی ک الان باید علوم بخونم و اینجا دارم سرگذشت اسمم و تعریف میکنم)