eitaa logo
پَرؤآنۀآبي:)
161 دنبال‌کننده
108 عکس
82 ویدیو
0 فایل
پروانۀ آبی. نمونده راهی:) عین‌یه‌خوابی،توی‌بیداری. . . .. اینجا؟ چهارتا تا رفیق،با‌سلیقه‌های‌متفاوت،ولی‌ذهنیت‌های‌یکی. صرفاً‌روزمرگی‌مونه‌. . سلیقه‌ها‌متفاوته‌و‌باعت‌بهم‌ریختگی‌میشه:) . +محتوا؟به‌هم‌ریختگی‌افکارودیدی؟همون . https://eitaa.com/DonyayAzora
مشاهده در ایتا
دانلود
از قشنگیای اسمم بگم. ترکیب یاسمین و فاطمه، نمیدونم این اسم چجوری ب ذهن مامان بابام رسیده؟... (ظاهراً مامانم فاطمه دوست داشته،بابام همینطور چون اسم مادربزرگ خدابیامرزم (چه ربطی دارهههه) فاطمه بوده،ولی بابام همیشه دوست داشته اسم دخترش یاسمن باشه،ولی وقتی میخوان این دو تا رو ترکیب کنن،متوجه میشن خیلی ناجوره،چون فاطمه عربیه،یاسمن فارسی،پس یاسمین و انتخاب کنن و در نتیجه منم میشم یاسمین فاطمه ) اینم بگم تو خانواده همه فاطمه صدام میکنن،فقدد رفیقام(به علت زیاد بودن اسم فاطمه)من و یاسمین-یاسی-یاس-یاسمنگولاا بعضی مواقع (یاسمَنگُل بانو😂😂) همچین چیزایی صدا میکنن😂 (منی ک الان باید علوم بخونم و اینجا دارم سرگذشت اسمم و تعریف میکنم)
من مریض بودم،شما چکار میکردید؟
هچی امتحان دادیم نماز خونه جشن بود و نماز خوندیم
چه سخته بی تو رفتن... چه سخته بی تو موندن...
من و چت جی پی تی، ترکیبی که به نظر خودم خعلی خفنه:)
حتی رو چت جی پی تو ام تاثیر دارم:))🥲
شر و ور گفتن با چت جی پی تی بسه،بریم درس بوخونیم. (پتو ام که پای ثابت درس خوندن😂😂)
بزن بارون ولی آروم،که من امشب. . . دلم تنگه:)
اینا رووو:)) چون دور بودم عکسا درست درمون نیست:)