امروز. . .
خانوم شین/بچه ها/کتابخانه نیمه شب/چیپس پر خاطره😂/گشنگی بی موقع/سررمااا
رفت تو قاب خاطرات ام:))
پَرؤآنۀآبي:)
پشت صحنه عکاسی های دیشب🤦🏻♀️😂
البته اینا ک فرستادم و با گوشی خودم گرفتم. . .
اونا رو با گوشی خانوم شین. . .