تا ابد مال تو باشم نرفتن بلدی ؟
بلدی تکیه کنم جا نزنی رد نشوی ؟
من اگر شکوه کنم دست گرفتن بلدی؟
بلدی دل ببری عشوه کنی ناز کنی؟
غیر از این ها تو بگو ناز کشیدن بلدی؟
خواستم شاعر چشمت بشوم پرسیدی ؟
بیتی از عشق بگو شعر سرودن بلدی؟
چشم تو سوژهی نقاشی امروز دلم
بنشین پلک نزن خوب نشستن بلدی؟
دو سه خط عشق برای دل عاشق بنویس
همهی دار و ندارم تو نوشتن بلدی؟
هدایت شده از - خطخطیهای قلب .
ولی «با هم درستش میکنیم» قشنگترین جملهای هست که ادم میتونه توی بدترین لحظات بشنوه .
دیدید بیشترین ضربه رو پسرای زشت ،به دخترا میزنن؟خواهر من، اون قیافه اش شبیه عقاب وحشی بود ،تو نشستی واسش زاار میزنی؟