دیدید بیشترین ضربه رو پسرای زشت ،به دخترا میزنن؟خواهر من، اون قیافه اش شبیه عقاب وحشی بود ،تو نشستی واسش زاار میزنی؟
من خیلی یهویی ام،یهویی دام میخواد بلاککنم،یهویی دلم میخواد لفت بدم،یهویی شروع کنم الکی دعوا کردن،
اکثر یهویی هام دلیل داره که فقط واسه خودم قانع کننده اس،
حواستون باشه توی این "یهویی" ها از دستم ندید.
آقا اصلاً ما عصبی، بداخلاق، زودرنج،
ما انبار باروت
ولی شما هم تا کبریت نکشی آتیش
نمیگیریم که 🦦 .