ولی امسال یلدا خیلیا نبودن
خیلیا داغ شدن روی دلامون و شدن یه خاطره که دیگه هیچوقت به واقعیت نمیرسن. . .
5.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اصنکاشمیشدهمینجمعرونگهداشت
کاشمیشدزمانتویخوشیهامونمتوقفبشه
آرزو ها که شب ندارند...
آدمی که دلش یکی را بخواهد
هر شبش لیلة و الرغائب است:))