13.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مثلا برای چهلمم آقای پناهی مداحی کنه🙂💔
شهیدسیدامیرحسینتقوی.
هدایت شده از •l'm saba•
باشه نمیام ولی یادت بمونه کربلات انگار مال از ما بهترونه .
هدایت شده از مَکتوبات خانوم هیچ؛
نوشته بود که ..
کربلا رفتنِ خود را به رخ ما نکشید
ما درست است نرفتیم
ولی دل داریم :))