ابتهاج.تو چرا بازنگشتی دگر؟.mp3
زمان:
حجم:
8.7M
توراباغیرمیبینمصدایمدرنمیاید
دلم، میسوزدوکاریزدستمبرنمیاید...
هدایت شده از دیالوگ؛
آقای قاضی باید دعا کنیم
خدا مارو از شرّ بعضی آدما حفظ بفرما، شیطان پیشکش :)
- @timemoodz
هدایت شده از ماهدُخت||mahdokht🇮🇷
الحمدالله بابت امشب:)♥︎
الحمدالله بابت این ک نذری قسمتون شد
الحمدالله بابت این که خونمون نزدیکه گلزاره
الحمدالله بابت این که انقد خندیدیم اشکمو در اومده بود🥲