عـَکــاسِ¹²⁸
از انتخابِ رهبر واجب تر، برکناری پزشکیانه .
یکی اینو از برق بکشه بلکه ساکت شه🚶🏻♂
هدایت شده از سادات قانوم :)🦥
آره داداش راحت باش
ما به حرومزاده گی تون عادت کردیم 🦦👍🏽
کلا هرچی بشه تقصیر رهبریه . . .
هدایت شده از - 𝐀𝐢𝐲𝐥𝐚 𝐋𝐞𝐧𝐬 -
این مدت ، تو سطح شهر ، روزا ماه رمضونه ، شبا محرم 🤌❤️🔥
هدایت شده از سیدِ خیرالامور | سیدنا
اصلا اوضاع یه جوریه
دوس دارم تا صبح عذرخواهی کنم
هی سپاه بزنه هی من بگم معذرت :)))
هدایت شده از - کافـصاد .
-
پهپادامون خوردن توُو دل
مکان اختفای
نظامی های امریکایی
توی اربیللل . 🕶🔥 .
-
هدایت شده از ‹ قلبشیشهای ›
کیفکمیکردخیابونگردی
اَفضَلعبادتماهرمضونباشهههه؟💀 = )
هدایت شده از ᵍˡᵃˢˢ ᵐᵒᵒⁿ
ظاهراً برخی دوستان، تاریخ رو با فانتزیهای هالیوودی اشتباه گرفتن! کسایی که سنگ آمریکا و اسرائیل رو به سینه میزنن، باید بدونن که این دو “دموکرات” بزرگ، در کارنامهشون جز خونریزی، کودتا و تروریسم دولتی چیز دیگهای ندارن.
آمریکا: از ویتنام و عراق گرفته تا افغانستان و سوریه؛ هر جا آمریکا «کمک» کرده، جز ویرانی، فقر و دیکتاتوری چیزی باقی نمونده. کودتای ۲۸ مرداد، حمایت از ساواکِ شکنجهگر، و تحریمهای فلجکنندهای که نفس مردم رو گرفته، بخش کوچکی از «دوستی» اونهاست.
ادعای «آزادی» اونا، آزادیِ استفاده از بمبهای خوشهای بر سر مردم بیگناهه.
اسرائیل: حکومتی که با زور و ترور برپا شده و با کودککشی و اشغال سرزمین دیگران «امنیت» خودش رو تضمین میکنه. هر روز شاهد نقض آشکار حقوق بشر و قوانین بینالمللی از جانب این رژیم هستیم. دفاع از چنین رژیمی، فراتر از حماقته، خیانته.
طرفداران پهلوی: واقعاً مضحکه که عدهای هنوز دل به بر داستان ها و روایت های دروغین «عصر طلایی» پهلوی بستن. اون «عصر طلایی» با دلارهای نفتی آمریکا، با سرکوب وحشیانهی مخالفان توسط ساواک، و با وابستگی کامل به غرب ساخته شده بود. شاه، آخرین مهرهی آمریکا بود که وقتی تاریخ مصرفش تموم شد، مثل دستمال کاغذی دور انداخته شد. آیا این «محبوبیت» بود که باعث شد در نهایت با ذلت از ایران فرار کنه؟
غیرت ما: در مقابل این همه دروغ و توهین، یادآوری میکنم که غیرت یعنی ایستادن پای وطن، حتی وقتی با مشکلات داخلی دست و پنجه نرم میکنیم. یعنی به جای اینکه کدخدا رو ببینیم، به توان خودمون تکیه کنیم. یعنی مشکلاتمون رو خودمون باید حل کنیم، نه اینکه چشم به دست بیگانه بدوزیم یا با خون مظلومانِ دیگران (مثل مردم فلسطین) امنیت بخریم.
حرف آخر: کسی که تاریخ رو نفهمه، محکومه به تکرار اشتباهات گذشتگان. ما این خاک رو با خون شهدا و رنج همین مردم ساختیم. اینجا نه جای نوکری آمریکا و اسرائیل است، و نه جای آرزوی بازگشت دیکتاتورهای وابسته. این سرزمین، صاحب داره و صاحبش مردمش هستن.
/آوین/